Hola a tots,
Bé ja he intervingut alguna vegada en el foro, poquetes, i a més a més us vaig llegint des de fa temps. Per tant ja anava sent hora que em presenti.
Sóc l'Àlex, visc a Mataró, tinc 29 anys i aquesta és la meva segona temporada que estic corrent amb més assiduïtat i participant en curses de 10k i mitjes. Encara que aquests últims mesos no he pogut entrenar tot el que m'hagués agradat. L'objectiu actualment és entrenar amb regularitat per millorar la meva marca en 10k (39'51") .
Portava un anys sense fer esport regularment, però fins al 2008 practiva ciclisme de carretera, fent marxes com la Terra de Remences, Bonaigua, ... sortia amb el Esport Ciclista Sant Andreu (
www.ecsantandreu.com
), ho poso pq segur que hi ha algú del club que està llegint això jejeje
Per ara d'aquí només conec al oriol_simarro (treballo amb la seva dona) i al Pep_e de l'epoca de la bici

.
Per un altre banda, també tinc certa formació amb fisiologia esportiva (sóc biolèg i sempre m'ha agradat molt llegir sobre mètodes d'entrenament) per tant intentaré aportar alguna cosa a les discusions sobre plans d'entrenaments, ritmes, series, ... encara que com la meva experiència es limitada, sobretot seré jo el que apendre de tots vosaltres.
Una salutació per tots!