Hola a tots i totes,
Em dic Adrià i visc a Premià de mar, i als meus 28 anys m'he començat a prendre una mica mes seriosament això de correr. Encara no farà un any vaig comensar a correr ja que es de coneixença per tothom que l'esport es saludable. Apart també i va fer que a una revisió médica em diguessin que tenía sedentarisme, cosa que no em va agradar gaire. Així doncs, fos com fos, vaig aficionarme i vaig trobar una forma d'evadirme que em va generar una nova afició, i em va portar que a finals de Juny participés a la meva primera cursa de 10km a la població d'on soc nescut.
Ja ho diuen, si es comensa no es para, així que l'afició ha anat a més, i tot i lesionarme, i estar una mica apartat, les ganes no han decaigut, i que aquí em teniu, entrenant dur cada setmana per millorar, i d'aquesta manera aconseguir els meus objectius. Així que aviat em tindreu corrent per els 10km de Caldes d'estrac (Caldetes 3-M), i disfrutant de les curses i del aquesta web amb vosaltres.
Espero aportar el meu granet de sorra a tot això i aprendre dels altres, com no.