Hola a tothom

Hola a tothom

10 Jul 2013 22:57 #21 per mario.cat (Associat/da)

Per a saber d'on són els associats n'hi ha un fill que es diu d'on ets on allà podràs ubicar als correcats amb les seves poblacions.
A veure si et trobes dins del fòrum i així navegues una mica per les planes.

De totes formes, no tothom ha passat pel fil, amb el que et vull dir que no són tots els que estan,  :wink2: :wink2: :wink2:


Gràcies Jorfer. Vaig a veure si localitzo el fil.
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2013 22:59 #22 per mario.cat (Associat/da)

mario felip benvingut  :party: :party:
Ja tindrem ocasió de saludar-nos  8)

Gràcies Anna. Espero veure't aviat.
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2013 00:05 - 11 Jul 2013 07:17 #23 per Polgi (Associat/da)
Hola mario felip

Jo tinc 51 i vaig començar fa tres anys. El somni de la Marató ja l'hi fet i l'he repetit dos cops mes. Mai es tard, aquí et trobaras com a casa teva i l'unic secret es la voluntat i la constancia en els entrenaments.

Benvingut  8)

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2013 00:10 #24 per XaviPapell (Associat/da)
Vols dir que la febre no son les ganes de córrer  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2013 07:21 #25 per mario.cat (Associat/da)

Hola mario felip

Jo tinc 51 i vaig començar fa tres anys. El somni de la Marató ja l'hi fet i l'he repetit dos cops mes. Mai es tard, aquí et trobaras com a casa teva i l'unic secret es la voluntat i la constancia en els entrenaments.

Benvingut  8)

Gràcies Polgi. La voluntat ja la tinc i la constancia crec que també, però aixó dels 42 Km fan una mica de respecte. A veure si algún dia puc cumplir el somni.
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2013 07:23 #26 per mario.cat (Associat/da)

Vols dir que la febre no son les ganes de córrer  ;)

Hola Xavi. Potser si que son les ganes de correr, ja que per aixecarte a las 6,30 del matí d'un dissabte i fer-te 21 Km, s'han de tenir ganes de córrer !!!!!
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2013 15:35 #27 per solteron (Associat/da)
Bnevibgut mario !!!  :great: a veure si ens veiem a alguna cursa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2013 17:28 #28 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut Mario, jo encara que visc a BCN sóc nascut i treballo a Ripollet.  :he:
Ara fa poc mes de quatre anys vaig començar a correr, entrenava a les hores pel Riu Ripoll, alli vaig passar moltes hores per aconseguir ser maratoniá, segur que amb el temps tu també ho aconseguiràs.  :yes:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2013 20:43 #29 per mario.cat (Associat/da)

Bnevibgut mario !!!  :great: a veure si ens veiem a alguna cursa

Hola solteron. De fet ja hem coincidit a una cursa (que jo sapiga). Va ser a la de la Salut Mental de Martorell, i ho dic p k sem va quedar el teu Nick ja que durant una estoneta, pel tram de bosc, vaig anar al darrera teu.
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2013 20:48 #30 per mario.cat (Associat/da)

Benvingut Mario, jo encara que visc a BCN sóc nascut i treballo a Ripollet.  :he:
Ara fa poc mes de quatre anys vaig començar a correr, entrenava a les hores pel Riu Ripoll, alli vaig passar moltes hores per aconseguir ser maratoniá, segur que amb el temps tu també ho aconseguiràs.  :yes:

Gràcies Biel per les teves paraules. Aixó espero, poder fer una marató, pèro ara per ara, encara la tinc una mica llunyana. Xafardexant pels diferents fils del fórum, he vist una foto teva de una marató que anaves escoltat per la policía. Que donaría jo per poder haver-te fet companyia. !!!!!
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2013 21:22 #31 per periku (Visitant)
Benvingut company!!!  :great:

Segur que ens coneixem aviat cremant vambes.


6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2013 22:06 #32 per mario.cat (Associat/da)

Benvingut company!!!  :great:

Segur que ens coneixem aviat cremant vambes.

Gràcies Periku, aixó espero.
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2013 10:04 #33 per Biel54 (Associat/da)

Benvingut Mario, jo encara que visc a BCN sóc nascut i treballo a Ripollet.  :he:
Ara fa poc mes de quatre anys vaig començar a correr, entrenava a les hores pel Riu Ripoll, alli vaig passar moltes hores per aconseguir ser maratoniá, segur que amb el temps tu també ho aconseguiràs.  :yes:

Gràcies Biel per les teves paraules. Aixó espero, poder fer una marató, pèro ara per ara, encara la tinc una mica llunyana. Xafardexant pels diferents fils del fórum, he vist una foto teva de una marató que anaves escoltat per la policía. Que donaría jo per poder haver-te fet companyia. !!!!!
Salutacions


Mario, fent com fas ja tirades de més de 20 km, la marató la tens més a prop del que et penses.  :he:
Si ets constant en els entrenaments, amb quatre dies a la setmana i fent un d'ells tirada llarga, aniràs acumulant volum de kms i podràs acabar una marató i gaudir-la.  :yes:
I amb la marca que tens de 10 km, segur que acabaràs amb millor temps que ho faig jo i no hem podràs fer companyia.  :grrrrrr:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2013 23:06 #34 per mario.cat (Associat/da)

Benvingut Mario, jo encara que visc a BCN sóc nascut i treballo a Ripollet.  :he:
Ara fa poc mes de quatre anys vaig començar a correr, entrenava a les hores pel Riu Ripoll, alli vaig passar moltes hores per aconseguir ser maratoniá, segur que amb el temps tu també ho aconseguiràs.  :yes:

Gràcies Biel per les teves paraules. Aixó espero, poder fer una marató, pèro ara per ara, encara la tinc una mica llunyana. Xafardexant pels diferents fils del fórum, he vist una foto teva de una marató que anaves escoltat per la policía. Que donaría jo per poder haver-te fet companyia. !!!!!
Salutacions


Mario, fent com fas ja tirades de més de 20 km, la marató la tens més a prop del que et penses.  :he:
Si ets constant en els entrenaments, amb quatre dies a la setmana i fent un d'ells tirada llarga, aniràs acumulant volum de kms i podràs acabar una marató i gaudir-la.  :yes:
I amb la marca que tens de 10 km, segur que acabaràs amb millor temps que ho faig jo i no hem podràs fer companyia.  :grrrrrr:

Gràcies Biel pels teus anims, però la veritat es que ho veig encara una mica lluny. Anirem poc a poc a veure si ho aconsegeixo, M'agradaria saludar-vos si algún dia coincidim pel riu entrenant- Jo sempre porto una cinta de suor al front. Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2013 15:52 #35 per Biel54 (Associat/da)

M'agradaria saludar-vos si algún dia coincidim pel riu entrenant- Jo sempre porto una cinta de suor al front. Salutacions.


Actualment, no entreno pel Ripoll, la veritat actualment quasi no entreno  :grrrrrr:.
Jo també corro sempre amb una cinta negra al cap per la suor, acostumo anar al final del pilot i quasi sempre sóc l'ultim correcat  :he:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2013 21:24 #36 per mario.cat (Associat/da)

M'agradaria saludar-vos si algún dia coincidim pel riu entrenant- Jo sempre porto una cinta de suor al front. Salutacions.


Actualment, no entreno pel Ripoll, la veritat actualment quasi no entreno  :grrrrrr:.
Jo també corro sempre amb una cinta negra al cap per la suor, acostumo anar al final del pilot i quasi sempre sóc l'ultim correcat  :he:

Biel, a veure si t’animes i ens veiem aviat a alguna cursa. A Ripollet per exemple. Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.