Hola a tothom

Hola a tothom

09 Jul 2013 21:57 #1 per mario.cat (Associat/da)
Hola a tothom.
El meu nom es Mario, tinc 50 anys i soc de Ripollet. Ahir vaig fer-me soci de corredors.cat i també vaig donar-me d'alta al fòrum de correcat.
De petit havia corregut i competit (fins i tot vaig disputar la Jean Bouin a l'any 1970, )i des de fa 3 anys he tornat a córrer i a disfrutar d'aquest bonic esport. Entreno un parell o tres dies per setmana i he participat a alguna de les tantes curses que cada setmana es fan arreu del territori. La meva millor marca en 10K han estat 44,34 i la veritat es que estic molt content d'aquest temps si mirem l'edat que tinc i el temps que fa que corro.
Com objectiu primer tinc disputar alguna mitja marató (crec que faré la de Granollers) on simplement buscaré acabar-la, independentment del temps. De fet aquest dissabte passat ja vaig fer 21,5K en un temps de 2h03m. Quan he fet tirades de mes de 17K, sempre he tingut un problema posterior, que es que hem dona febre l’esforç que faig i se’m passa quant hem recupero. Es un tema que tinc de mirar de solucionar-ho.
I es clar, com objectiu a llarg termini, tinc la disputa d’una marató. Seria el somni de la meva vida poder-la fer i acabar-la, independentment del temps. Espero poder aconseguir-ho amb l’ajuda d’alguna persona entesa en el tema.
Encantat de formar part d’aquesta família dels corredors.cat
Mario Felip

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 22:21 #2 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Benvingut mario felip aquesta gran familia  :great: :great: :great: som quasi de la mateixa quinta  :he: a Ripollet tens molts CorreCats per ajudar-te  però en aquest Foro també pots rebre ajuda per fer la teva marató  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 22:22 #3 per Sancho (Associat/da)
mario felip, Benvingut ¡¡¡¡  :great:
Déu n'hi do la marca, molt bé. Aqui tindràs molta gent que et pot aconsellar.
En entrenaments poc et puc dir, només animar-te a seguir, tenir constància i la mitja i la marató arribaran.
Ens veiem a qualsevol cursa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 22:31 #4 per mario.cat (Associat/da)
Gràcies Miguel SBD. Crec que vas córrer la cursa de la festa major de Terrassa ara fa deu dies , veritat?. Es que vaig anar molta estona al darrera d'un que a la samarreta posava SBD, però no se si eres tú?
Mario Felip

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 22:33 #5 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Gràcies Miguel SBD. Crec que vas córrer la cursa de la festa major de Terrassa ara fa deu dies , veritat?. Es que vaig anar molta estona al darrera d'un que a la samarreta posava SBD, però no se si eres tú?
Mario Felip


si era jo la vaig córrer  :yes: ;)  però la majoria de vegades corro amb la semarreta del meu club el CNS  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 22:40 #6 per mario.cat (Associat/da)

mario felip, Benvingut ¡¡¡¡   :great:
Déu n'hi do la marca, molt bé. Aqui tindràs molta gent que et pot aconsellar.
En entrenaments poc et puc dir, només animar-te a seguir, tenir constància i la mitja i la marató arribaran.
Ens veiem a qualsevol cursa

Gràcies Sancho pels teus anims. Igual que espero gent que hem pogui aconsellar, també m'ofereixo a aconsellar a qui comenci a correr i m´ho demani.
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 22:55 #7 per ferrantxo (Visitant)
Benvingut!... un altre cop  :rofl:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 22:59 - 09 Jul 2013 23:31 #8 per ecopac (Associat/da)
Benvingut Mario a corredors.cat.  8)

Si el que t'agrada és córrer penso que has anat a parar a un bon lloc.

Jo sóc un pèl més jove que tu i fa força a anys que corro. Dius que vols fer una mitrja (Granollers és un bon lloc per començar, també va ser la meva primera mitja) però si ara ja ets capaç de fer 21 km d'aquí al febrer  ho faràs de conya.

El que comentes de la febre, no sé, però potser és que encara no assimiles prou els entrenaments. Tens molt de temps; ves fent poc a poc i amb bona lletra i ja veuràs com te'n sortiràs perfectament.

I sobretot: gaudeix del córrer que per això ho fem.  :great:

pd: m'imagino que ens veurem a finals d'agost a la cursa del poble no,? ;)

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 23:02 #9 per jorditogores (Associat/da)
Hola Mario soc en Jordi de Sabadell welcome a corredors.cat, la comunitat de bojos del correr. :intello:
Teniu una cursa molt guapa al final de l´estiu a Ripollet, ens veiem a l´agost  o al riu, de vegades vaig cap a la platja, pero lo dolent es la tornada amb pujada continua, :666: a gaudir d´aquest eport que tant enganxa a tots.
Bons Kms.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 23:15 #10 per Jorfer (Associat/da)
Benvingut Mario Felip!!!

A finals d'agost molts de nosaltres participem a la cursa del teu poble i és una bona ocasió per a presentar-te.
A banda tens uns quants associats de Ripollet que et faran d'anfitrions amb molt de gust.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 23:19 #11 per mario.cat (Associat/da)

Benvingut Mario a corredors.cat.  8)

Si el que t'agrada és córrerpenso que has nat a parar a un bon lloc.

Jo sóc un pèl més jove que tu i fa força a anys que corro. Dius que vols fer una mitrja (GRanollers és un bon lloc per començar, també va ser la meva primera mitja) però si ara ja ets capaç de fer 21 km d'quí al febrer  ho faràs de conya.

El que comentes de la febre, no sé, però potser és que encara no assimiles prou els entrenaments. Tens molt de temps; ves fent poc a poc i amb bona lletra i ja veuràs com te'n sortiràs perfectament.

I sobretot: gaudeix del córrer que per això ho fem.  :great:

pd: m'imagino que ens veurem a finalas d'agost a la cursa del poble no,? ;)

Gràcies Ecopac pels teus consells. Ets de Ripollet? La veritat es que no he fet mai la cursa del poble, però aquest any tinc previst fer-la.
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 23:23 #12 per mario.cat (Associat/da)

Hola Mario soc en Jordi de Sabadell welcome a corredors.cat, la comunitat de bojos del correr. :intello:
Teniu una cursa molt guapa al final de l´estiu a Ripollet, ens veiem a l´agost  o al riu, de vegades vaig cap a la platja, pero lo dolent es la tornada amb pujada continua, :666: a gaudir d´aquest eport que tant enganxa a tots.
Bons Kms.

Hola Jordi Togores. La veritat es que jo faig el recorregut al revés que tu, ja que vaig fins a Sabadell pel riu i se que son 10 Km anar i tornar a casa. Vaig fins a la carretera de Santa Perpétua, a sota la Románica, i torno a Ripollet.
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 23:27 #13 per mario.cat (Associat/da)

Benvingut Mario Felip!!!

A finals d'agost molts de nosaltres participem a la cursa del teu poble i és una bona ocasió per a presentar-te.
A banda tens uns quants associats de Ripollet que et faran d'anfitrions amb molt de gust.  :yes: :yes:

Gràcies Jorfer per les tevés paraules. Tinc l'intenció de participar a la cursa del poble, però no disposaré de la samarreta de correcat ja que la llista està tancada i fins que no s'obri la seguent comanda, no podre apuntarme. Per cert, com puc saber la quantitat de gent de Ripollet que son correcats?.
Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 23:29 #14 per ecopac (Associat/da)
Mario,

perdona, abans volia dir del TEU poble.  :whistle:

Jo sóc del Maresme, del Masnou, però la cursa de 10 km de Roipollet és un clàssic per començar la temporada i per veure com hem perdut la forma després de l'estiu.

Aquest any espero tornar-hi, i si la fas veuràs que som molts els correcats que hi fem cap. Si la fas, presenta't que eràs molt benvingut. ;)


19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2013 23:56 #15 per Carlog (Visitant)
Hola Mario!

Benvingut a aquesta associació, en la qual coneixeras a molta gent i si t'interessa, aquí al fòrum hi ha molts grups d'entrenament per fer sortides regulars o esporàdiques. A més, del vallès occidental en som uns quants associats!  :party:

Com t'han dit alguns companys, si t'animes a còrrer la cursa del teu poble, segur que serem un bon grup de correcats i allà podràs conèixer a gent i probablement compartir quilòmetres amb companys que vagin a ritmes similars  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2013 07:10 #16 per mario.cat (Associat/da)

Hola Mario!

Benvingut a aquesta associació, en la qual coneixeras a molta gent i si t'interessa, aquí al fòrum hi ha molts grups d'entrenament per fer sortides regulars o esporàdiques. A més, del vallès occidental en som uns quants associats!  :party:

Com t'han dit alguns companys, si t'animes a còrrer la cursa del teu poble, segur que serem un bon grup de correcats i allà podràs conèixer a gent i probablement compartir quilòmetres amb companys que vagin a ritmes similars  ;)

Hola Carlog
Gràcies per les teves paraules. En principi si que tinc previst fer la cursa de Ripollet. Si es així, ja m’hi presentaré i podré conèixer-vos.
Veig que tens el millor temps en 5K a Cerdanyola 2012. Quina va ser, la dels 5 Km solidaris que es va fer per cap d'any?. Si es aquesta cursa, jo vaig fer les fotografies a la meta ja que no vaig poder fer-la per lesió.
Salutacions.
Mario Felip

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2013 09:14 #17 per Gabriel (Associat/da)

Bon dia i benvingut al grup company,

De Ripollet som uns quants. Jo, depend de l'entrenament, de vegades surto pel Riu o vaig per collserola, si vols, algun cap de setmana podriem quedar.

Tambe quedem uns quants cada divendres a les 18:30h al poliesportiu Guiera de Cerdanyola, fem una petita sortida i després la nostra famosa ST (Sessió Tècnica)  si vols pots entrar al fil de sortides dels ApocApoc, i apuntar-te.

Salut

Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa.
Disfruta la vida, hay mucho tiempo para estar muerto.
trailwalker.intermonoxfam.org/ca/equipos...capoc--corredor-cat-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2013 20:52 #18 per mario.cat (Associat/da)


Bon dia i benvingut al grup company,

De Ripollet som uns quants. Jo, depend de l'entrenament, de vegades surto pel Riu o vaig per collserola, si vols, algun cap de setmana podriem quedar.

Tambe quedem uns quants cada divendres a les 18:30h al poliesportiu Guiera de Cerdanyola, fem una petita sortida i després la nostra famosa ST (Sessió Tècnica)  si vols pots entrar al fil de sortides dels ApocApoc, i apuntar-te.

Salut


Gràcies Gabriel pels teus comentaris.
La veritat es que sempre he entrenat sol pel riu ja sigui fins a Sabadell, donant la volta al poble o anant cap a Montcada pel riu també. T'agraeixo molt l'oferiment de entrenar els divendres a Cerdanyola ja que serà una nova experiència ,però l'horari es una mica just per mi, ja que, encara que el meu horari es sortir a las 17,00 hores, es rar el dia que surto a aquesta hora i menys el divendres, pel tipus de treball que tinc. No obstant, quan vegi que planifiqueu un entrenament (veig que ara mateix no hi ha cap programat), intentaré anar de totes totes.
Si entrenes pel riu, a veure si ens veiem un dia i fem una xarradeta mentres correm una miqueta. Serà un plaer compartir amb tu el "meu patiment" i escoltar les teves experiències.
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2013 21:45 #19 per Jorfer (Associat/da)
Per a saber d'on són els associats n'hi ha un fill que es diu d'on ets on allà podràs ubicar als correcats amb les seves poblacions.
A veure si et trobes dins del fòrum i així navegues una mica per les planes.

De totes formes, no tothom ha passat pel fil, amb el que et vull dir que no són tots els que estan,  :wink2: :wink2: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2013 22:37 #20 per socanna (Associat/da)
mario felip benvingut  :party: :party:
Ja tindrem ocasió de saludar-nos  8)

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.