Cosmo-Barça

Cosmo-Barça

29 Mai 2011 02:41 #141 per Sancho (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2011 03:27 - 29 Mai 2011 03:32 #142 per Jim (Associat/da)
La felicitat no és un estat permanent, més aviat consisteix en moments que cal saber gaudir quan arriben.

Ara mateix, quins grans moments estem vivint i que feliços que som !

V e B i V C ! !

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

29 Mai 2011 12:47 - 29 Mai 2011 12:48 #143 per Xavier (Associat/da)
La meva filla te tres anys i ha vist guanyar al Barça dos Copes d´Europa.

Gallina de piel !!!!

Salut 8)

V e B i V C ! !

29 Mai 2011 12:54 #144 per Josep 59 (Associat/da)

Gràcies

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

30 Mai 2011 16:30 #145 per Sancho (Associat/da)

Me n'estic fent un fart de penjar copes  :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:

30 Mai 2011 16:39 #146 per llança (Associat/da)
ja et poso jo un altra  :he:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrumZHLHY2LaWoTRbAWY7aIYG2DeLAaArhhazJfuTPKKJJIR3o&t=1

30 Mai 2011 16:44 #147 per Josep 59 (Associat/da)

I jo un altre........ :whistle:

30 Mai 2011 17:31 #148 per Sancho (Associat/da)

ja et poso jo un altra  :he:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrumZHLHY2LaWoTRbAWY7aIYG2DeLAaArhhazJfuTPKKJJIR3o&t=1

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS870gHEK96MBsHaJXErBzqNfgzAD7JeREN08sRoVDvXKxQhtll

30 Mai 2011 18:13 #149 per Josep 59 (Associat/da)
........................................ :whistle:

Avui no tocava, però ..... :666:               

02 Jun 2011 17:40 #150 per Sancho (Associat/da)
No tot són flors i violes, i quan tot va bé, per seguir la tradicció i la secular flema culer, ens busquem nosaltres els problemes i les preocupacions, que hi farem, som així.
I això és el que he escrit en el "fil" LA MALA NOVA respecte a la desaparició de la secció de Beisbol i la retallada en altres seccions.

Encara que els retalls en les seccions em produeixen una profunda tristesa, malauradament és cap a on anem. Tenim (el Barça) 5 seccions professionals, totes elles de primer ordre mundial.
El nostre referent, per bé i per mal, l'equip de la capital només té 2 seccions professionals i més pressupost, pel que estem en clar desavantatge.
I, desenganyem-nos, el que ven imagén i produeix ingressos és, bàsicament, el futbol.
La resta de seccions, fins i tot les no professionals, s'alimenten dels ingressos produïts pel primer equip de futbol.
Ens faran mal aquestes mesures, però, malauradament, veurem més.
Aquestes són visibles per al públic en general, hi ha altres que ja es veuen des de fa temps per els socis, com la desaparició de la revista que es lliurava al camp a l'entrada en cada partit i, ara, el fer de pagament el partit de la Supercopa d'agost.
Bé, encara que no servirà de res, avui mateix he enviat a l'Oficina Atenció al Barcelonista, el següent correu:

Benvolguts senyors:
Amb veritable astorament llegeixo les últimes notícies aparegudes respecte a les retallades en les seccions no professionals i professionals, així com l'obligació de pagar en el pròxim partit de la Supercopa.
No surto de el meu astorament, ja que sense conèixer la magnitud de les xifres d'aquests retalls, dubto que siguin significatives.
De veritat anem a quadrar els comptes de la nostra Entitat amb aquests retalls, o no són més que un simple brindis al sol per dir "Estem fent alguna cosa, i mira que malament ens ho van deixar".
Deixar al carrer a més de 100 practicants de Beisbol, no competir a la resta de l'Estat les altres seccions, Què estalvi representa per al club? ".
Carregar-se de cop una secció històrica com el Beisbol creada l'any 1941 no em sembla una decisió afortunada.
No és això, Rosell, no és això, pel que tants et vàrem votar
Fer pagar als socis a la Supercopa, no és un càstig per als que, en part per fer l'esforç de pagar el carnet del Barça (quatre carnets, tres abonaments en el meu cas), no ens podem anar de vacances?.
Una solució per a la Supercopa serien aquests 25.000 socis fidels i que van (anem) cada partit, doncs com a premi (alguna cosa s'ha dit.....) tenir la Supercopa Gratis, i aquests 5.000 que no van mai ni alliberen, aquests si volen anar que paguin.
En fi, no se les xifres però em sembla el "chocolate del loro".
I, encara que no tinguem més remei, em produeix profunda tristesa

Carles Sancho García
Soci 13.477

03 Jun 2011 12:16 #151 per gorka (Associat/da)
Com a soci del Barça i a més a més vinculat amb les seccions no professionals estic francament astorat i no entenc les decisions de la Junta. Més quan aquesta Junta no s' està de res per celebrar les formidables victòries del primer equip de futbol.

Volen estalviar? Perquè hem d' obrir dues vegades en quinze dies l' estadi per fer una festa per la que cal contractar animació i castells de focs artificials que es tiren de dia? Perquè s' han de convidar milers de persones a Wembley quan hi ha socis disposats a pagar per les entrades que s' han de quedar a casa? Entenc que hi ha "compromisos institucionals" però milers de compromisos institucionals? Si ens ho podem permetre convidem gent, però si no podem?

La secció tancada (Beisbol) tenia un pressupost que rondava els 300.000€ anuals. Cal veure quants diners cobria directament el Club i quants venien d' altres bandes (subvencions a que tenen dret tots els Clubs esportius, quotes que paguen els esportistes en formació, material aportat pel patrocinador del Club, etc.).  En altres seccions no professionals de les que coneixo les xifres l' aportació directa del Club ronda el 10-20% del pressupost.

Un dels trets diferencials del Barça són precisament les seves seccions d' esports considerats minoritaris en les que en els últims anys s' havia fet una feina buscant l' excel.lència. Un exemple: la secció de voleibol masculí:
- Temporada 2007-08 : juga a Superlliga-2 i aconsegueix l' ascens a Superlliga.
- Temporada 2008-09 : asoleix la permanènica a Superlliga.
- Temporada 2009-10 : es classifica per la Copa i pel Play-off de la Superlliga.
- Temporada 2010-11  : es classifica per la Copa, juga el Play-off de la Superlliga (queda tercer) i es classifica per competició europea (Challenge Cup)

Que passarà la temporada que vé?
Doncs s' ha renunciat a jugar la competició europea, per les notícies que tinc d' aquest matí també s' ha renunciat a jugar la Superlliga i el primer equip jugarà la temporada vinent al Campionat de Catalunya de 1a Divisió (això és quatre categories per sota de la Superlliga). A aquesta categoria és on jugava l' equip Juvenil A del mateix Club perquè us feu una idea del que representa.

Doncs, amics, això és el que va prometre el senyor Rosell en campanya electoral: "promocionar les seccions no professionals"

Malgrat tot som perseverants: jo dedicaré tot el dia de demà dissabte a promocionar l' esport base des d' una secció no professional del Barça... ja veurem si la temporada que ve encara existim...

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

14 Jun 2011 22:58 #152 per Sancho (Associat/da)
El Regal Barça, campió per la via ràpida (55-64)
El Regal Barça s’ha proclamat campió de la Lliga ACB en vèncer el tercer partit de la sèrie final al pavelló de Miribilla. El conjunt de Xavi Pascual ha gestionat millor un final molt emocionant per recuperar la corona perduda l’any passat.

14 Jun 2011 23:23 #153 per totvabe (Associat/da)
Una molt bona temporada al bàsquet malgrat no haver pogut arribar a la final a quatre a Barcelona.

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]

15 Jun 2011 22:46 - 15 Jun 2011 22:49 #154 per Sancho (Associat/da)

15 títols en una temporada, rècord igualat

Amb la tot just aconseguida Lliga ACB, el FC Barcelona ja ha assolit 15 títols aquesta temporada entre tots els equips professionals. Si el futbol sala acaba imposant-se a la Lliga suposarà el setzè títol, rècord absolut de la història del Club.

El palmarès de la temporada

Futbol: Lliga, Champions i Supercopa d’Espanya
Bàsquet: Lliga, Copa, Supercopa d’Espanya i Lliga Catalana
Handbol: Lliga, Champions i Lliga dels Pirineus
Hoquei: Copa i Copa Continental
Futbol Sala: Copa del Rei, Copa d’Espanya i Lliga Catalana

15 Jun 2011 23:12 #155 per squash (Associat/da)

Una molt bona temporada al bàsquet malgrat no haver pogut arribar a la final a quatre a Barcelona.

La qualifico de notable. No arribar a la F4 és massa gruixut, tot i que cal valorar com s'han alçat després de la desfeta helènica  :great:

Fins ara.

Jordi

19 Jun 2011 14:45 #156 per Sancho (Associat/da)
Campiones de la Copa de la Reina (1-0)
L’equip femení del Barça s’ha proclamat campió de la Copa de la Reina després de guanyar l’Espanyol a la segona meitad de la prórroga. Olga García ha marcat el gol de la victoria.

25 Jun 2011 14:48 #157 per Sancho (Associat/da)
Sense comentaris  :rofl: :rofl: :rofl:

26 Jun 2011 19:03 #158 per Sancho (Associat/da)

Juvenil A

La Copa del Rei, també! (2-0)

El Juvenil A blaugrana s’ha imposat amb comoditat a l’Espanyol en la final de la Copa del Rei jugada a Ceuta. Deulofeu i Gustavo han estat els golejadors d’un equip que ha guanyat els tres títols aquesta temporada.

27 Jun 2011 01:03 #159 per Sancho (Associat/da)
L’alegria de fer història FUTBOL SALA CAMPIÓ LLIGA Els jugadors del Barça Alusport han esclatat d’alegria sobre la pista del Palau, en plena comunió amb el seu públic. Els blaugranes eren conscients que estaven fent història, sumant el quart títol de la temporada i estrenant-se a la Lliga.

Bé, s'acaba una temporada difícilment igualable, no diguem ja millorable.
En tots els títols anteriors he penjat una foto "oficial". Per a aquest últim vaig a penjar una meva, però que crec servirà  :oops:

28 Jun 2011 22:25 #160 per Sancho (Associat/da)
[move]PER GAUDIR D'UNA TEMPORADA "GAIREBÉ" PERFECTA [/move]

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats