No tot són flors i violes, i quan tot va bé, per seguir la tradicció i la secular flema culer, ens busquem nosaltres els problemes i les preocupacions, que hi farem, som així.
I això és el que he escrit en el "fil" LA MALA NOVA respecte a la desaparició de la secció de Beisbol i la retallada en altres seccions.
Encara que els retalls en les seccions em produeixen una profunda tristesa, malauradament és cap a on anem. Tenim (el Barça) 5 seccions professionals, totes elles de primer ordre mundial.
El nostre referent, per bé i per mal, l'equip de la capital només té 2 seccions professionals i més pressupost, pel que estem en clar desavantatge.
I, desenganyem-nos, el que ven imagén i produeix ingressos és, bàsicament, el futbol.
La resta de seccions, fins i tot les no professionals, s'alimenten dels ingressos produïts pel primer equip de futbol.
Ens faran mal aquestes mesures, però, malauradament, veurem més.
Aquestes són visibles per al públic en general, hi ha altres que ja es veuen des de fa temps per els socis, com la desaparició de la revista que es lliurava al camp a l'entrada en cada partit i, ara, el fer de pagament el partit de la Supercopa d'agost.
Bé, encara que no servirà de res, avui mateix he enviat a l'Oficina Atenció al Barcelonista, el següent correu:
Benvolguts senyors:
Amb veritable astorament llegeixo les últimes notícies aparegudes respecte a les retallades en les seccions no professionals i professionals, així com l'obligació de pagar en el pròxim partit de la Supercopa.
No surto de el meu astorament, ja que sense conèixer la magnitud de les xifres d'aquests retalls, dubto que siguin significatives.
De veritat anem a quadrar els comptes de la nostra Entitat amb aquests retalls, o no són més que un simple brindis al sol per dir "Estem fent alguna cosa, i mira que malament ens ho van deixar".
Deixar al carrer a més de 100 practicants de Beisbol, no competir a la resta de l'Estat les altres seccions, Què estalvi representa per al club? ".
Carregar-se de cop una secció històrica com el Beisbol creada l'any 1941 no em sembla una decisió afortunada.
No és això, Rosell, no és això, pel que tants et vàrem votar
Fer pagar als socis a la Supercopa, no és un càstig per als que, en part per fer l'esforç de pagar el carnet del Barça (quatre carnets, tres abonaments en el meu cas), no ens podem anar de vacances?.
Una solució per a la Supercopa serien aquests 25.000 socis fidels i que van (anem) cada partit, doncs com a premi (alguna cosa s'ha dit.....) tenir la Supercopa Gratis, i aquests 5.000 que no van mai ni alliberen, aquests si volen anar que paguin.
En fi, no se les xifres però em sembla el "chocolate del loro".
I, encara que no tinguem més remei, em produeix profunda tristesa
Carles Sancho García
Soci 13.477