Cosmo-Barça

Cosmo-Barça

20 Jul 2009 11:46 - 20 Jul 2009 11:48 #21 per Pucurull (Visitant)

Tens raó dELURIAN
:smile:

Veritablement, el Barça és un generador constant de noticies.

Com veieu la proposta d'aquests arquitectes?

Pucu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2009 13:09 #22 per Lay-Nah (Visitant)
Seria increible, de veritat, peró la veig poc seriosa. Imaginativa, si peró poc seriosa. El que sería la bomba ja és que a més a més l'estadi es submergís una mica pels partits de Waterpolo  :party:
Ho sento, se m'ha anat l'olla

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2009 18:52 #23 per Sancho (Associat/da)
Es 28 de Decembre ? :surprised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2009 22:27 #24 per dELURIAN (Visitant)

Seria increible, de veritat, peró la veig poc seriosa. Imaginativa, si peró poc seriosa. El que sería la bomba ja és que a més a més l'estadi es submergís una mica pels partits de Waterpolo  :party:
Ho sento, se m'ha anat l'olla


jajajajaja molt bo jajajajaja

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2009 23:49 #25 per JRR (Visitant)
I com veien el fitxatge de Zlatan Ibrahimovic? No creieu que pot ser un agitador amb molts egos com ha sigut en Eto'o?

L'idea del Camp Npu flotant em sembla una barbaritat de mal gust (i medioambiental), però ja diuen que a gustos colores...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2009 00:15 #26 per dELURIAN (Visitant)
si, te tota la pinta, el tal zlatan, mira si es xulo que fins i tot es va encarar amb els seguidors del inter o el ajax ara no recordo, us imagineu aixo aki?????? sel menjan amb patates jajajaja :666:
pero be si es decisio den pep......com lo de fixar a hleb perke no jugui i guanyar el triplet, que en fixi un altre i tornemlo a guanyar jajajajaa :yipi: :party: :great:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2009 08:12 #27 per Lay-Nah (Visitant)
Home, és un bon jugador però Eto'o + 45 millions d'euros!!!! és que l'Eto'o no val res o qué? Em sembla una barbaritat. Jo, hagués fet un últim esforç pel Villa, que voleu que us digui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2009 10:03 #28 per dELURIAN (Visitant)
el problema esque eto, ultim any de contracte, el pep no el vol i toca copa africa, esta completament devaluat, a sobre demana una prima de fixatje buenu, una animalada......... penseu que el manchester city que era el que mes ofertava per ell, eran 25 kilus.........., aixi que no val gaire en aquestes condicions..........tot i ser un grandissim devanter.
ami tambe m agrada villa, podria ser un nou luisen, pero be tambe ibracadabra es un dels mes grans devanters del mon actual, aixi que hi haura que esperar per veure que tal.......

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2009 00:21 #29 per GAMO (Visitant)
Finalment, sembla que l'Eto'o ja arribat un acord amb l'Inter :party: :yipi:, després de tres hores de reunió entre l'agent de l'Eto'o i l'equip italià. Ibrahimovic firmara 5 temporades pel Barça, segons alguns diaris esportius.

Us poso la noticia del mundodeportivo:
http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090722/53750086357/noticia/etoo-llega-a-un-acuerdo-con-el-inter-y-da-via-libre-al-fichaje-de-ibrahimovic-por-el-barsa.html

Marca 10 Km: 40:02

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2009 13:02 - 23 Jul 2009 13:05 #30 per Pucurull (Visitant)

D’en Pau Gasol s’ha dit sempre que era de l’Espanyol. Però ahir ho va desmentir en unes declaracions al Marca, assegurant que és del Barça.

"Mi abuelo me llevaba más a Sarriá porque mi padre y él eran socios del Espanyol... Como hijo y como nieto, ¿qué quieres que haga? Pero ahora soy más culé".

Fins i tot, en un moment de l’entrevista també diu que "...me gustaría mucho acabar mi carrera en España", però ho acaba amb això: "...lo mío en el Madrid parece poco real. Sería una decisión muy difícil para mi".

www.marca.com/2009/07/22/baloncesto/nba/1248287598.html

Què voleu que us digui, ja em cau més bé que fa uns dies. :smile:

Pucu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2009 14:36 - 11 Nov 2009 23:50 #31 per Pucurull (Visitant)

Avui, a la contraportada del diari esportiu El 9, el seu director, Pep Riera, diu en un article, entre altres coses:

"...El futbol, l'esport, és la més inofensiva de les coses més o menys transcendentals. Fins i tot la rivalitat té la seva cara sana quan et pots alegrar amb elegància i fina ironia de les desgràcies dels rivals, dels eterns rivals sobretot.  Alegrar-se dels fracassos aliens és lleig en la vida real, però en l'esport hi ha uns límits de tolerància que permeten fer-ho. Fins i tot és sa fer-ho. Dins els límits de l'educació."

Es refereix -no cal dir-ho-  a l'ensopegada del Real Madrid, l'etern rival del Barça, que va quedar eliminat ahir per un rival de segona B.

Coincideixo amb el que diu el periodista...i em surt de dins: VISCA L'ALCORCÓN!
8) :smile:

Pucu





Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2009 14:41 #32 per pluvinet (Associat/da)
Jo convidaria l' Arcurcó al Gamper  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2009 14:53 #33 per dELURIAN (Visitant)

Jo convidaria l' Arcurcó al Gamper  :whistle:


jajajaja i tant jajaajaja

em fare soci del alcorcon es barat, pero al final em sortira car, o sere soci de 20 dels ekips de segona b  :rofl: :rofl: :rofl:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2009 15:45 #34 per Lay-Nah (Visitant)
:party: :party: :party: ALCORCÓ ALCORCÓ ALCORCÓ  :party: :party:  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2009 16:27 #35 per canferreir (Visitant)
L'Alcorcó, galàctic per un dia (al meu compte de Facebook tinc posada aquesta frase)  :yipi:

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2009 16:59 #36 per (Visitant)
Yo  :mdr: pienso  :mdr: que  :mdr: no  :mdr: hay  :mdr: que  :mdr: reirse  :mdr: de  :mdr: las  :mdr: desgracias  :mdr: ajenas

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2009 17:51 #37 per Sancho (Associat/da)
Es verdad, mejor no decir nada.
No puedo  :party: :party: :party: :party: :party:
Hoy es un dia que en los Bares oyes a los que normalmente hablan y hablan decir aquello tan bonito "A mi el futbol no me da de comer" Ja,ja,je,je,ji,ji
Lo dije a principio de la liga, que las grandes alegrias de este año no vendran por el Barça (es casi imposible repetir el año pasado), pero nos las puede dar el eterno rival.
De momento, cumple.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2009 19:22 #38 per Echevarria (Visitant)
Y lo bonito que fue la demostracion del Barça de como meter 5 goles a un segunda B en 20 minutos que???

Si el Madrid los hubiera metido ahora hablarian de gesta, noche magica, el triplete ya esta aqui, etc.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2009 23:30 #39 per dELURIAN (Visitant)
i lo mes maco es la festa que s estan fotent, jajajaja, amb autobus descobert liantla per alcorcon com si haguessin guanyat la champions jajajaajja.

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2009 14:08 #40 per Pucurull (Visitant)

Ja em perdonareu.

Encara em dura l'alegria.

Ja sé que els que vam ser educats amb la moral que recomana no gaudir de les desgràcies dels altres no permet fer-ho.

Però, segurament que els que ho van començar a recomanar fa segles no sabien res del futbol, ni del Barça ni del Madrid.

Per tant, permeteu-me, encara que sigui per una vegada (prometo no fer-ho més...en públic), cridar molt fort:

VISCA L'ALCORCÓN!!!




:smile:

Pucu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.