Bones
Petita valoració al respecte d'aquesta competició:
Natació dins el canal amb sortida dins l'aigua, en comptes de "claxon" , petard ó megafonia potent, un tio cridant per donar la sortida ..., m'han sortit 150 metres de més i això que no m'he desviat tot i tenir un momentasso que despres explico...
Bici, aquí si que l'han cagat bé, havien de fer-se 18 qms que ja és per sota d'un sprint però és que no hem arribat a 13, fatal!!!... Tram run, correcte amb un avituallament, pla vorejant el canal. Postcursa molt bé amb avituallament variat (m'han faltat només fruits secs), borsa del corredor, només samarreta lo altre publicitat (inclou gorro lletjissima de Tecnocasa

).
No m'ha agradat gaire, potser perque no m'ha anat gairabé però especialment per la bici, he estat menys estona en bici que corrent :rofl: i també pel fet de tenir de deixar 5 euros de fiança pel xip ja que no era el xip de la fede amb el que s'havia de correr pero si amb dorsal, tot plegat molt enrevesat, jo no el recomanaría tot i tenir una organització voluntariosa.
En lo personal, a l'aigua he patit al rebre una bona ostia i he perdut les ulleres durant un moment, m'he començat a ratllar i ja tot m'anava de cul, el neopré m'ofegava, a les ulleres m'entrava aigua, aixì que fins que m'he sosegat he perdut un ou de temps, però he estat a punt de retirar-me per l'agobio, aixì que al final content, la bici bé perque és fàcil i ràpida, pero massa en ser tant curta ha estat com un escalfament, corrent l'estomac m'ha fet una mala pasada i arribant a meta he vomitat dos cops, 1 hora 11 minuts, no ho conto com marca donat que ha estat un recorregut excesivament curt... :rofl:
Apa la meva opinió ja és publicada
Salut companys i companyes