Doncs triatló feta i amb prou bon resultat dintre de les millors previsions.
En part perque el circuits de bici i de correr van ser un pelet més curts (11'5km i 3'7km) jejeje pero vaig quedar content amb els ritmes en aquests tram. No tant al de natació
Els 38 participants de la prova llarga ja havien acabat gairebé tots, quan nosaltres ens dirigíem cap a la sortida de natació. Feia un dia tapat i gris i on es veien les pluges sobre el mar a l'horitzó. Però feia bona temperatura, l'aigua estava bé i planeta.
Som poquets (107 homes, les 16 dones sortien 2' despres) i em situo al costat dret i no massa enrera. Una sortida una mica prudent va fer que d'inici m'avancesin uns quants participants i vaig quedar una mica condicionar sense poder apretar gairebé en cap moment, però ja em va anar bé. Per moments pensava que anava dels últims i al sortir i sobretot a la transició veig que encara arriben molts. Trigo
12'59 a l'aigua (2'36/100m clarament millorables) + 49" fins a boxes.
T1 bastant bé (2'19") i arrenco amb la bici. Aviat me'n adono de que que amb la bici que porto (una mica petita per mi), son molts els triatletes que em pasen sense esforç. jo vaig fent la meva i mantinc i bon ritmet a les rectes fins arribar al circuit pel parc. Ja dins el parc circuit molt xulo, molt ben marcat i que el disfruto al poder anar a la meva encara que he d'apartar-me una mica unes quantes vegades per deixar pasar participants. Al sortir, tornar per on hem vingut cap a boxes. Arribo en menys de 51' (
34'32", a 20km/h clavats, a la bici)
Acompanyo la bici i al anar a deixar-la, no m'han deixat lloc
per lent, m'hauran avançat 30-35 participant fàcilment. Perdo una mica de temps, però tot i així
T2 en 1'10"
I a còrrer, que es lo meu! la idea es intentar fer 18' aprox, però el mode multisport de garmin310 no em surt el ritme, així que per sensacions. de seguida començo a avançar alguns participants que no sé si estan a la primera o segona volta. Només em pasen dos corredor tot just al final de la meva primera volta, quevan cap a meta. Porto just 1h i això vol dir que vaig a molt bon ritme i puc fer menys de 1h10'. A la segona volta no afluixo i puc apretar el últims 800m per guanyar algunes posicions més i acabar el
segment de còrrer en 16'40" (a 4'31/km ) i el triatló en
1h08'33", a la posició 76 de 123.
Crec que podria rebaixar uns 4-5' amb una bici bona i un 2' més a la natació entrenant una miqueta específicament, amb el que m'aproparia 1h i estaria entre les posicions 20-30
En resum, triatló popular totalment recomanable per iniciar-se i ja veurem si l'any que ve repeteixo, faig la distancia llarga o m'atreveixo a provar la distancia olimpica en un altre lloc.