Half fet! Massa dur per a mi, 5h47' (293 de 327 arribats) em va durar la benzina fins el km 70 de la bici
afluixant ritme fins la transició i cursa a peu mode ultra, sense kms marcats i sense GPS , sabeu aquell ritme que vas trotant sense més referència que el corredor que veus allà davant? jeje. Ara, també vaig veure gent molt tocada i caminant, jo només vaig parar als avituallaments per beure l'aigua dels gots
Més anècdotes, crec que vaig ser l'únic que va nadar sense neopré, algú més hi hauria però pocs perquè no els vaig veur. La meua bici BH d'acer de 18 anys i 70000 pessetes no era la més senzilla! vaig veure una decathlon sense pedals automàtics de la mateixa època
En fi, no sé si repetiré, crec que l'olímpic es disfruta més. Si més no s'ha d'anar una mica més preparat.
També és que encara que a l'estiu vaig fer unes quantes setmanes d'entrenament bones, ara feia 3 setmanes que no agafava la bici (ruta del Carrilet amb BTT), 2 que no nadava (travessa de l'estany) i en les dues últimes només dos dies de entrenar, els dos dimarts d'entreno de correr...
En tot cas, un molt bon cap de setmana amb la familia en el camping, s'ho curren molt.