gràcies
Jordiferreras
La velocitat serà la de ser finisher, és ha dir, passar els temps de tall i si pot ser no ser l'últim
Inscrit al Half
Salut!
Jordi
EDITO: Sembla que no debutarem en el Half de moment.
Dissabte volia fer el test de bici amb 40-60Km per “quedar-me tranquil” i no vam arribar ni a 28Km degut a dos accidents (Riu Besos).
El primer va ser un xoc amb un altre ciclista, se’m va creuar i jo encara molt verd i a 28km/h vaig anar directe cap a ell i no vaig poder esquivar-lo, cosa que des de fora segur era “fàcil”. El segon va ser conseqüència d’aquest primer i per no revisar completament la bici a escassos 200m i ni un minut després un altre cop a 29km/h va rebentar la roda de davant i vaig tornar a sortir disparat. En definitiva seqüeles físiques: clavícula i maluc esquerra + genoll dret i bici "destrossada"
Diumenge tot atrotinat vaig anar a córrer la nova cursa del corte inglés sense més problemes que la clavícula esquerra, però al ritme inicial que més o menys podia portar així que vaig fer les compres online per tornar a tenir la bici en condicions per intentar competir aquets Dissabte en el Half de Platja d’Aro.
Sense veureu massa clar i no volent anar a revisar la clavícula al metge per evitar que dones males noticies que fessin que desistís en debutar en el Half finalment ahir Dimarts va sorgir una urgència a la feina que fa que no pugui debutar, ja que he de marxar fora el cap de setmana a cobrir companys malalts.
Els organitzadors no responen a correus, espero que sigui perquè van desbordats y entenc que la resposta seria “que no hem retornen res i que no pot competir algú altre en el meu nom”
En definitiva, que alleujat per una banda, però molest per no poder provar-me i per la no resposta de l'organitzador.