Dennis, no, no vaig sortir de l'aigua el tercer, vaig dir que vaig sortir amb el que va quedar tercer. Crec que vaig sortir el 33 amb una hora i 8 minuts diria. Per a que veieu que els que no us animeu per l'aigua, a l'ironcat és el de menys.
Korfbaler, al proper quedem i fem alguna tirada junts que sóc de Sabadell i Vacarisses no em queda tan lluny, tot i que la bicicleta l'he fet per la N-II i la Ctra. de Santa Coloma a la Roca bàsicament.
Si ja a la bicicleta et trobaves malament i amb problemes estomacals crec que amb el dia que feia per córrer era el millor. Es pot patir però fins a cert punt. Segur que a mi ja em vas veure caminar, je, je.
Gràcies per les felicitacions, no és que no entrenés, acabar un ironman sense entrenar és impossible, però si que vaig dedicar-li moltes menys hores de les necessàries (treball fins tard, falta d'ànims i d'altres obligacions personals em van deixar amb poc temps), però com us deia el que buscava era assolir una certa rutina de tornar a fer esport i això de moment sembla que ho he aconseguit. Que pugui tornar a córrer ràpid és una altre cosa, però que tractaré de millorar en natació i bicicleta això segur.
A veure si l'any vinent us animeu. Encara que el recorregut pugui fer semblar el contrari. No és un ironman fàcil per debutar, sobretot per el vent (que allà sempre estarà present, tot i que aquest any no era un dia dolent de vent), la calor (aquest any més de la normal) i mentalment, ja que són 6 voltes amb bicicleta i 6 corrents, però això també fa que sigui un bon triatló pels acompanyants. Això sí, és un triatló dels d'abans, sense llums ni floritures, els voluntaris estan i s'enrecorden de tu, el tracte al participant és excel·lent, no hi ha cap tipus de drafting amb la bicicleta i la natació és com fer-ho a una piscina normalment.