Mitja marató del Mediterrani, 19-10-14

Mitja marató del Mediterrani, 19-10-14

19 Oct 2014 20:58 #101 per Joan33 (Associat/da)
Bona tarda a tothom.

Avui Castelldefels tocava test de cara a la marató de València i provar-me realment com estic. La veritat és que no he quedat gens content i tindrem que baixar les intencions de cara a València. He sortit per sensacions o sigui fortet però a un ritme comode. Feta la mitja està clar que sortit massa fortet però me la tenia que jugar per saber realment com estava, i així he anat amb un ritme força comode però a la vegada fortet la primera part i he passat pels 10 km en un temps força bo en els quals he fet uns quants quilómetres amb Amadeus. Però a la segona part ja m'ha començat a sentir les cames força carregades i he començat a baixar el ritme mica en mica i així ja m´han començat atraper-me corredors en els quals uns quants correcats entre ells 2 MMP, en Car-Pat i en Jaume86, moltes felicitats!!! Després del 15 m'ha atrapat en Jorfer li intentat seguir però ha sigut imposible i ha sigut quan ja he llançat la toallola, les forçes ja sabien acabant i aixi s´han fet eterns els últims quilómetres. Al final 1:29'16'' i  ja puc  treure conclusions  :whistle:

Marató: 3:01'45''(Sevilla 2014)
Mitja: 1:24'00" (Barcelona 2015)
10 Km: 39'19'' (Can Mercader 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 21:20 #102 per CarlosHB (Visitant)
Bona nit a tothom

Quin gust tornar a posar-me un "dorsal" desde can mercader ( 18-5 ), avui afrontava la mitja del mediterràni com un entreno més ( mai millor dit, ja que avui corria a casa, canal olimpic ) :rofl:

he arribat ben d'hora al canal, comença a venir gent al voltant de les 8:00, cafetó amb tots els cracks Jorfer,Amic,Polgi,Pol,ManoloM,AnRol, etc etc un escalfament ràpit amb el dabit i cap a la sortida... primer 10km a ritme de rellotge  com sempre gràcies a Jorfer al km 9 el Lucius ha apretat una mica i jo m'he deixat emportar per les bones sensacions.... al km 12 ja he vist que patiria.... m'he quedat en terra de ningú una estona fins agafar primer al TociBDN( amb ell fins el final i a L'Amadeu... al final sense voler MMP 1:27':36" més d'un minut de Sitges :party: :party:

Moltes gràcies per les felicitacions i moltes Felicitats a totes les MMP hem començat forts la temporada!!

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 21:29 - 19 Oct 2014 21:31 #103 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Moltes gràcies per les fotos, Dabit i Glòria/Jorfer  :great:

Avui a la cursa he sortit a veure com anava després de l'entrenament que havia fet el diumenge passat on vaig tenir unes sensacions molt dolentes. La meva idea era retirar-me en els 10km si em tornava a trobar malament però com he vist que aguantava bé he decidit acabar-la. El final m'ha costat una mica, el canal olímpic se m'ha fet moooolt llaaaarg :grrrrrr:, crec que la calor també començava a passar factura.

L'organització molt bé, únicament la sortida .... però no puc queixar-me que el dorsal m'havia tocat en un sorteig de La bolsa del corredor  :he:

Encantat de saludar a uns quants correcats, en especial al Joaquin que feia molt temps que no coincidiem en una cursa.

Felicitats a tots els que heu aconseguit marca personal i, als que no, també.  :great:

Fins la propera que encara no sé quina serà  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 21:51 #104 per ERIC (Associat/da)
Bona nit

Dia molt caluros, tot i que crec que llevat ezxcepcions ala gent avui l´hi ha anat molt bé, pels resultats assolits, la gent que prepara maratons estsà forta i és nota, l´enhorabona i a seguir afinant de cara als propers reptes.

La meva cursa d´avui doncs no ha stat malament , avui no duia rellotge, i creieu-me que no es una mala experiencvia. esta clar, que sino arriba haver llebres, tot hagues sigt mes complicat per tenir referencies, però ho recomenado i fins i tot ho veig saludable, fer-ho puntualment.

He vist la llebre de 4´30 i he decidit seguirla després han aparegut Polgi i Amic, i els he seguit el ritme que tenia era bo i a mi ja m´anava bé, un pel ràpit, pero era assumible, i bé ells han fet la feina i he xupat, roda, perque negarho, del 11 al 15 m´he possat un rato a tirar haviem si podia anar més ràpit, però ja he vist que no estava per moltes alegries, a partir del 15 he patit, ja ho sabia, (primera mitja des de la marató) del 15 al 17 minicris, del 17 al 19 més suportable, pero m´ha matat la volteta per el canal i els dultims s´han fet llargs, punxant a 700 metres de la linia de meta que ja no els he pogut seguir, temps final, 1h 33´49  massà rapit, pero no ha estat malament.

Fins un altre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 22:11 - 19 Oct 2014 23:19 #105 per Jorfer (Associat/da)
Pol26 portes una progressió excel·lent. Amb una mica de constància ens passaràs a molts de nosaltres.  :yes: :yes:

Al final 1:29'16'' i  ja puc  treure conclusions  :whistle:

Jo si vols t'ajudo a treure conclusions...  :wink2: :yes:  :wink2:

Car-Pat has gestionat molt bé les teves forces i les has distribuit mlt bé pel circuit obtenint un gran resultat crack  :yes: :yes:

Vladi molt bé, encara que amb dubtes has acabat. Bona mitja company  :great:

Eric doncs força bé per a ser la primera de la temporada i sense estar prpearant una marató de forma específica. Ànims que al març ens matxacaràs a molts de nosaltres.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 23:15 - 20 Oct 2014 07:29 #106 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Bon matí i amb gran companyia  :love:

Felicitats als que han fet mmp com en Jaume86 i en Car-Pat,això es un anunci del que vindrà  :yes: 8)

Gracies pet les fotos Dabit i Gloria  :great:

Doncs la meva intenció era fer test pet Valencia buscant sub 1h35' i si podiem rascar mes millor  :yes:. Ha surtit gràcies a l'amic que m'ha llebrejat perfecte al seu ritme per Ny  :great: Hem surtit controlant ritme sobre 4'25 i cap el km 6 ens hem possat davant de la llebre de 4'30. Ens hem ajuntat amb l'Ignasi i Eric i ja hem montat la barqueta fins a meta.  :yes: Al 16 he tingut una minicrisis que he superat gràcies als anims de l'amic i hem recuperat el ritme. Al final 1h33'31", content i...

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 23:20 #107 per Jorfer (Associat/da)
Polgi bona mitja. Anem pel bon camí. Endavant  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 09:37 #108 per Lucius (Visitant)
Molt bona cursa per mi.  Apurant la recollida de dorsal abans de començar!! ... i arribant justet a la sortida i encertant a trobar la barqueta ...

He sortit amb el grup del gran Jorfer i encara que anavem una mica més ràpids del que tocava segons ens anava marcant ell a cada km, m'he trobat bastant cómode.  :party:

Aixi cap el km9 he decidit apretar una mica el ritme agafant de referencia a Amadeu i just abans Car-Pat m'havia deixat solet. A partir d'alla he la meva cursa sense referencies i sense relleus intentant apretar cada cop una mica més... tot per tenir una referencia del meu estat de forma.  :yes:

Bastant conforme amb el resultat sub 1h27 entrenant de nou desde mitjans d'agost, i encara que m'agradaria estar millor per fer una bona marató de nova york.  :glasses:

Gràcies a tots els correcats.. no posso noms perque sou molts amb qui he xerrat al final de la cursa i em deixaria algu,

Moooolt content de saludar a tothom abans, durant i al final de cursa!!!  :love:

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 12:13 #109 per Jorfer (Associat/da)
Lucius estàs fort i faràs una més que digne marató a NYC  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 13:00 #110 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Veig que a la classificació de la mitja, no surten els punts de la lliga i en la de 10 km si. Normalment surten al moment al publicar la classificació. Algú sap quelcom d'això?

Gràcies

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 14:50 #111 per Jorfer (Associat/da)

Hola  :party:

Veig que a la classificació de la mitja, no surten els punts de la lliga i en la de 10 km si. Normalment surten al moment al publicar la classificació. Algú sap quelcom d'això?

Gràcies

Continuem


M'imagino que és una errada informàtica.
Ho consulto.. :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 16:02 #112 per Xavier_C (Visitant)
Hola a tots!
Contentissim d'haver acabat la meva primera mitja a 1h44'49'', havent disfrutat de la carrera, l'ambient i el paisatge, i he conegut a alguns dels Corredors.cat, i fa només unes setmanes que m'hi he afegit. AIxò sí, alguna novatada m'ha passat :oh:, com tenir que aturarme a pixar redera uns arbustos al km 6 :clown:. Espero que coincidim més per anar aprenent de craks, i ara mirant cap al repte maratoBcn15. Fins aviat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 22:24 #113 per AtletaVisible (Visitant)
Primer cop que feia aquesta cursa. En plena preparació pel Marató de Castelló.

La sortida era complicada, però vaig sortir bé. Al poquet es va crear un grupet d’uns 8-10, entre ells, els que finalment van guanyar per parelles (estaven entrenant, a ritme de marató!). Tot molt bé anant en grup. Al km 7 el grup ja estava força desfet i vaig entrar al Canal passant el km 10 en 38’05”. Molt bé.

Vaig sortir del canal junt amb un altre corredor, amb el que vam compartir uns kms, però se’m va acabar anant. La resta, força sol, anant a menys, però sense enfonsar-me. Últims kms pel Canal i acabant en 1h21’12”.

(crònica ampliada: www.atletavisible.com/contenidos/cronicas/item/162-cronica-mitja-marato-del-mediterrani-2014.html )

Pensava que a la segona meitat estava anant bastant més lenta del que finalment va sortir.

Bon test previ a la marató.

Molt bé: perfil del recorregut + guardarroba + dutxes + tren gratuït + pasta final

A millorar: calaixos de sortida + la pròpia sortida + senyalització d’alguns trams

Fer una cursa per primer cop, amb els consells del Dabit ( www.BlogMaldito.com ), és tot un luxe!

atletavisible.com atleta popular de 2 metres i deficient visual
*5000m = 16'56" (Serrahima 06-2015)  *10km = 36'02" (Vila Olímpica BCN 07-2014)
*1/2M = 1h20'20" (Mollerussa 10-2018)  *M= 2h51'41" (Valencia 12-2019)
*Tri=2h21'06 BCN 10-2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 23:48 #114 per Jorfer (Associat/da)
Xavier_C m'alegra llegir les bones sensacions que has tingut amb la distància. Ara, ja tens objectiu per a la propera. Un plaer saludar-te als vestidors i benvingut al món del córrer en companyia  :yes: :yes:

AtletaVisible felicitats pel teu bon test. Segur que a Castelló faràs una gran marató. Allà vaig fer jo marca fa dos anys.  :yes: :yes: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 10:00 #115 per TOCIBDN (Associat/da)
Hola  :party:

Bona mitja diumenge, saludant a molts correcats.

El objectiu era sortir amb la super barqueta d'en Jorfer, e intentar ajudar a fer MMP a uns quants correcats.

Pero durant la cursa veia que podia fer menys temps del previst, i en Jorfer em deia, tu tira, que estas per 1h 27', jo vaig seguir prudent, i no volia apretar fins almenys al km 10, a on em prenc el gel i les cames volien mes.

Durant el recorregut tornu agafar a Car-pat que havia marxat amb Lucius, que esta molt fort, esperava que Car-pat aguantes amb mi, i si aixi ho feia, reventaria la seva marca, i aixi ho va fer, com sap patir, impresionant.

Al final vaig acabar en 1h 27' 35", amb sensacions que hagues pogut baixar de l'hora 27, pero no era la meva intenció, aixi que molt content de com responen les cames.

Enhorabona a tots els que han fet MMP, sou uns cracks!

Apa, fins la proxima! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 23:33 #116 per Jorfer (Associat/da)
TOCIBDN la farem grossa el 16N  :great: :great: :yes: :yes: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.