XV Mitja Marató i 10 km Ciutat de Tàrrega (10/05/2015)

XV Mitja Marató i 10 km Ciutat de Tàrrega (10/05/2015)

02 Abr 2015 20:30 #1 per arantza (Visitant)
Hola, companys!
us convidem a celebrar amb nosaltres la 15a edició de la Mitja Marató i 10 km Ciutat de Tàrrega. Veniu i gaudiu d'un circuit urbà i divertit, i un gran avituallament recuperador a l'arribada.
- Dues distàncies: 10 km i 21,1 km
- Serveis al corredor: pàrking a la zona de sortida, vestuaris i dutxes, ludoteca pels més petits, ...
- Obsequis: samarreta commemorativa del 15è aniversari (disseny home i dona), gorra amb visera, ampolla d'oli d'oliva de la cooperativa de Vallbona de les Monges, bossa d'obsequis amb caldo Aneto, producte Nutrisport, gel recuperador, vals descompte dels nostres patrocinadors...
- Sortejos de material
- Avituallament a l'arribada amb: coca de recapte, iogurt artesà, croissants artesans, granissat de llimona, torrons, arrugats, fruita, barra lliure d'aigua, isotònica i refrescos...
Hi trobareu tota la informació a: www.fondistestarrega.com
Us ho passareu molt bé!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2015 22:26 #2 per quimet (Visitant)
Buuuffff, pensava que era el dia 3 (que no hi hagués pogut anar), però veig que és la setmana següent i possiblement la faci. És el mateix recorregut que l'any passat? Perquè el vaig trobar bastant trencacames :'(

qui persegueix un somni...l'acaba atrapant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2015 06:59 #3 per arantza (Visitant)
Bon dia! Sí, és el mateix recorregut de l'any passat. Totalment urbà pel nucli de Tàrrega i la nostra ciutat és el que té, pujades i baixades! De totes maneres el circuit és apte per fer bons temps  :yes: El tracte al corredor serà, com sempre, excepcional. Gràcies per venir!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2015 23:00 #4 per quimet (Visitant)
Quasi podria repetir la crònica de l'any passat :mdr:. Circuit trencador i molta calor. Al final em vaig apuntar a la mitja. Vaig fer la primera volta amb la llebre de 45 minuts de la cursa de 10km, i la segona volta al que sortís :ouch:. La calor em va anar fonent poc a poc, i vaig perdre un parell de minuts respecte de la primera volta. Al final 1h 37m.
Pel meu gust, millor l'anterior circuit que anava cap a vilagrassa i el talladell, combinant pista i asfalt. I crec que sortir una hora abans seria ideal per no patir tanta calor.
Però trobo que és una cursa moooolt ben organitzada, i amb una atenció al corredor excel.lent :yes:
Anirem repetint sense dubte 8)

qui persegueix un somni...l'acaba atrapant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.