Tarda perfecta
Sub1h42 pronosticàvem pel perfil de puja i baixa, però no vam fer MMP per pocs segons :surprised: :glasses:
Arribem amb temps per investigar la zona, agafar dorsal, saludar el tàndem de cracks Miguel i en Jaume i contactar amb en Xavi (NACHOSBOYS) per començar l'escalfament :^^:
Calculo que uns 2Km d'escalfament amb en Miguel, Jaume i Xavi comentat maratons temps, objectius en el dia d'avui,... em en jaume86 que ens avança/creuem i saluda,... tot un luxe d'escalfament per acabar amb l'últim canvi d'aigua d'olives i situar-nos a la sortida :yes:
Veiem poca participació tenint en compte que tenim cursa de 5Km, 10Km i Mitja; ens situem gracies en Xavi perfectes (jo m'hagués posat més endavant

) i comencem a fer kilòmetres (ara només xarrarem de tant en tant, no tota l'estona com a l'escalfament, ja que començar el test d'en Xavi i l'entrenament de seguir-ho per agafar bones sensacions desprès de la gasosa del Mediterrani per mi).
Km 1 clavant temps 4:48, Km 2 agafant velocitat 4:39, Km 3 tornem als temps 4:47, Km 4 favorable 4:38, Km 5 tornem a apropar al temps 4:44, Km 6 seguim amb temps creuer 4:49, Km 7 tenim pujades que aguantem bé 4:54 (ja noto que en Xavi a les pujades casi casi m'ha de llençar corda, es molt millor que jo pujant i estic convençut que està més fort; també te més cames; és més alt :wink2:), Km 8 continuem amb pujades però bé 5:05; a la segona volta això serà dur :beurk:
Ja començo a veure que per tal d'aguantar una mica més al costat d'en Xavi (convençut que en la segona volta si no decau em deixa enrerra) m'hauré de prendre en gel que en principi no tenia pensat fer servir, però estem anant una mica més ràpid del previst i en les pujades necessito més benzina.
Km 9 a 4:46 i aprofitem aigua i tram favorable de baixada per prendre el gel (caducat fa un any :grrrrrr:), Km 10 continuem perfectes a 4:46 i arribant a l'equador de la prova veient com alguns es retiren perquè feien prova de 10Kms i presto atenció al meu càrdio que em diu que tindre baixada de ritme si el gel no fa miracles

.
Km 11 a 4:42, Km 12 a 4:49, Km 13 a 4:39, Km 14 a 4:47, Km 15 a 4:35 (entre 13-15 escurem el gel a la perfecció i el llencem definitivament; convençut que més mental que els beneficis obtinguts per la quantitat de gel que quedava), Km 16 a 4:42 i ja veig que les cames també fan figa, venen pujades i en Xavi continua al 100%.
Gracies a la companyia podem aguantar fins al Km 17 ara ja amb la corda tibant des d'enredera de'n Xavi, per definitivament trencar-se a la pujada.
En Xavi amb la motivació d'anar avançant grupets de zombis que deixava enredera (mai falla si estàs amb força i la ment et dóna l'extra d'endorfines) s'escapa treien-me uns 12s per kilòmetre

Jo en la meva mesura de continuar veient en Xavi i d'agafar grupets em vaig mantenint :^^:
Km 18 a 5:00, Km 19 a 5:09, Km 20 a 4:52 i el final a l'estadi arribem grupet de tres, jo en mig veient que el de davant el passaré sense forçar gaire, però esperant el ZAS del de darrera per enganxar-me i no donar-hi la satisfacció de guanyar-me

Finalment arriba el ZAS i m'enganxo, però no tinc les forces per poder agafar-ho i passar-ho, només puc seguir-ho a bon ritme de sprint per acabar a 4:20 i amb un temps de 1h40min54s (30s més que la MMP, tros d'entrenament amb tobogans :surprised: i en gran part gracies en Xavi

)
Totalment d'acord amb les apreciacions d'en Xavi, mitja per fer en companyia sí o sí la despoblació en segons quines zones allunyades del centre, la foscor de la nit, la baixada de temperatures,... però bona mitja amb sensacions perfectes (rambla i animació batucada els punts amb pell de gallina).
El de las banderilles un crack, sobretot perquè va mantenir la sereno per no clavar-nos les a la segona volta :rofl: :rofl:
Finalment saludem Xavi i familia e intercanviem breus impressions de la magnifica cursa :yes: :yipi:
Botifarra i cervesa fresca mentre esperem el massatge i acabem amb dutxa i anant a sopar a un assador per recuperar bé les forces e intentar avui fer un rodatge de recuperació :^^: (alguns feien doblet amb el cros de Sants amb l'excusa de tenir una hora més per recuperar un crack

)
Segurament aquest serà el meu test de mitja del planing com en Xavi i no intentaré MMP en mitja (a Mediterrani ja vam aprendre la lliçó i he vist que els entrenaments si que tenen els seus fruits a mitja i a ritmes adecuats), ni vull veure la capacitat de patiment extrem que puc tenir (no hi ha mitjà clara al calendari i la motivació de cursa sol pel riu es nula) i per tant serà millor basarem en las sensacions de les tirades llargues per encara Castelló amb garanties d'éxit
Salut!
Jordi
PD: Perdoneu el fotògraf però era el seu primer dia, només tinc una foto (l'adjunta) que es pugui ensenyar, la resta estan totes desenfocades

i amb efectes de megavelocitat; podem fer el símil amb el personatge Flash :rofl: :rofl:
Parella de cracks (Miguel i Jaume), si la voleu amb la màxima resolució la puc pujar algun lloc extern perquè la descarregueu