Mitja Marató de Formentera, 14/5/16

Mitja Marató de Formentera, 14/5/16

25 febrer 2016 22:06 #21 per Mona (Associat/da)

Ho se..no es pot estar a tot arreumona! L'he vist unes quantes vegades però aquesta gira val molt la pena i repetiria..

Per un moment he pensat que ens veuríem a Formentera!! :yipi: :yes: :yes:

Petonets!


Aix... Tinc una cita Aquest dia... Però quan toqui Born to Run pensaré en vosaltres  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2016 22:55 #22 per Sabadellenca (Associat/da)
Doncs no he tingut sort....vaig provar de fer la inscripció i res :frown:

Ho se..no es pot estar a tot arreumona! L'he vist unes quantes vegades però aquesta gira val molt la pena i repetiria..

Per un moment he pensat que ens veuríem a Formentera!! :yipi: :yes: :yes:

Petonets!


Aix... Tinc una cita Aquest dia... Però quan toqui Born to Run pensaré en vosaltres  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2016 12:52 #23 per mas (Associat/da)

Jo he flipat moltíssim. He estat provant tres quarts d'hora i, al final, ho he aconseguit.
Al final faré la Mitja sencera, ja pot fer baixada, ja  :whistle:
Menys mal, perquè tenia l'apartament i els vols...
Ens veiem al maig!  :yipi:


Molt bé Grinta! Sí sí, molt millor sa mitja, sens dubte… t'encantarà  :great: Mos vorem uns quants correcats en maig a Formentera idò  :^^:

Va ser una mica follón, cada any va a més… perquè té molta fama i cada any més gent vol fer-la i volen mantenir es mateix número de places… aquet any sí que ja han volat en qüestió de minuts en sentit literal… jo per sort vaig poder inscriure'm es mateix dilluns a les 18 quan van obrir inscripcions, abans que es col·lapsés sa web…  :yes:

Finalment qui sirem? Grinta, Tete Xavi, Bemba, mas… algú més ve?

A en Tete Xavi li va agradar tant l'any passat que no s'ho ha pensat a s'hora de repetir…  :whistle:

Sabadellenca, l'any que ve sí eh…  :wink2:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2016 16:12 #24 per (Visitant)

Per tots:  ;)

Quan agafeu el Trasmapi podeu demanar a cost 0€ el servei addicional de bus llançadora (bus de línia 10) que us portarà de l'aeroport al port d'Eivissa. Anada i tornada.
Per defecte us assigna el mateix dia que agafeu el Ferry però si els hi envieu un mail perquè us heu oblidat d'afegir-ho el servei o perquè a Eivissa arribeu i marxeu un dia diferent del qual preneu el Trasmapi a Formentera els hi comenteu les dates i us ho solucionaran. Després només haureu d'imprimir el paper per entregar-lo al conductor. Si no us en recordeu crec que seran 7 euritus, anada i tornada, que haureu de pagar... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 14:48 #25 per Sabadellenca (Associat/da)
mas si aquest any per temes de feina vaig dormir 3 hores expressament per poder fer la inscripció... i m'he quedat sense ja no sé si provar-ho l'any que ve  :'(

Jo he flipat moltíssim. He estat provant tres quarts d'hora i, al final, ho he aconseguit.
Al final faré la Mitja sencera, ja pot fer baixada, ja  :whistle:
Menys mal, perquè tenia l'apartament i els vols...
Ens veiem al maig!  :yipi:


Molt bé Grinta! Sí sí, molt millor sa mitja, sens dubte… t'encantarà  :great: Mos vorem uns quants correcats en maig a Formentera idò  :^^:

Va ser una mica follón, cada any va a més… perquè té molta fama i cada any més gent vol fer-la i volen mantenir es mateix número de places… aquet any sí que ja han volat en qüestió de minuts en sentit literal… jo per sort vaig poder inscriure'm es mateix dilluns a les 18 quan van obrir inscripcions, abans que es col·lapsés sa web…  :yes:

Finalment qui sirem? Grinta, Tete Xavi, Bemba, mas… algú més ve?

A en Tete Xavi li va agradar tant l'any passat que no s'ho ha pensat a s'hora de repetir…  :whistle:

Sabadellenca, l'any que ve sí eh…  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2016 17:02 #26 per mas (Associat/da)
Sabadellenca, sí dona… l'any que te vull vore a Formentera  :yes:

mas si aquest any per temes de feina vaig dormir 3 hores expressament per poder fer la inscripció... i m'he quedat sense ja no sé si provar-ho l'any que ve  :'(

Jo he flipat moltíssim. He estat provant tres quarts d'hora i, al final, ho he aconseguit.
Al final faré la Mitja sencera, ja pot fer baixada, ja  :whistle:
Menys mal, perquè tenia l'apartament i els vols...
Ens veiem al maig!  :yipi:


Molt bé Grinta! Sí sí, molt millor sa mitja, sens dubte… t'encantarà  :great: Mos vorem uns quants correcats en maig a Formentera idò  :^^:

Va ser una mica follón, cada any va a més… perquè té molta fama i cada any més gent vol fer-la i volen mantenir es mateix número de places… aquet any sí que ja han volat en qüestió de minuts en sentit literal… jo per sort vaig poder inscriure'm es mateix dilluns a les 18 quan van obrir inscripcions, abans que es col·lapsés sa web…  :yes:

Finalment qui sirem? Grinta, Tete Xavi, Bemba, mas… algú més ve?

A en Tete Xavi li va agradar tant l'any passat que no s'ho ha pensat a s'hora de repetir…  :whistle:

Sabadellenca, l'any que ve sí eh…  :wink2:


10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2016 17:23 #27 per mas (Associat/da)
Eii!!!!! Que ja només queda una setmaneta de res per anar a córrer as paradís i això està molt aturat!!  :neutral:

Com anau?? Va que ja ho tenim aquí això… aviat correrem una de ses dos illes més polides des mediterrani de punta a punta!  :yes:

Per cert… abans que no se'm passi, sabeu que es corredors i acompanyants tenim un descompte de la meitat des preu en es barco de Formentera amb es codi de sa mitja (lo que no sé és si només l'apliquen comprant-lo per internet, o també a ses guixetes des moll)… bé, és codi és 2016MEDIA  :wink2:

Jo vaig fent barquetes… per si algú vol pujar-s'hi a remar o fer-ne d'altres…  :whistle:

sub-1h 50':
- mas

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2016 19:13 #28 per Grinta (Associat/da)
Hola a tothom!
Quines ganes d'anar cap allà  :party:
Jo no tinc molt clar què faré... Si aniré de passeig o la disputaré al màxim, així que de moment no em poso a cap barqueta.
Dormo a Es Pujols i ja tinc els bitllets del ferry aprofitant el decompte.
Espero que ens faci bon temps i puguem fer el primer bany de la temporada  :whistle:
Arribo dijous i torno dimarts. Un vermutillo tots plegats sí que farem, no?  :666:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 09:52 #29 per Bemba (Visitant)
Bones!!

Ja ho tenim aquí!

Malauradament les lesions són del tot inoportunes i, tot i que encara queda un xic d'esperança, difícilment podré còrrer aquest any a Formentera  :frown:
Tot i així allà estarem :arf: de divendres a dimarts per gaudir de l'illa, l'ambient i, potser també, de la primera capbussada de l'any.

Ja podem anar concretant dia i hora pel vermutet!!  :yes: :yes:

Anem bé?
CnR

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 14:15 #30 per mas (Associat/da)

Hola a tothom!
Quines ganes d'anar cap allà  :party:
Jo no tinc molt clar què faré... Si aniré de passeig o la disputaré al màxim, així que de moment no em poso a cap barqueta.
Dormo a Es Pujols i ja tinc els bitllets del ferry aprofitant el decompte.
Espero que ens faci bon temps i puguem fer el primer bany de la temporada  :whistle:
Arribo dijous i torno dimarts. Un vermutillo tots plegats sí que farem, no?  :666:


Clar que sí Grinta! Segur que mos farà bon temps i podrem aprofitar per fer es primer bany de s'any as millor lloc possible per fer-lo  :yes:

En quant a sa mitja, segur que la disputaràs as màxim… és sa més favorable que he vist mai (tot baixada i plana) i de ben segur que podràs fer marca fàcilment  :great:

S'illa t'encantarà, ja ho veuràs… és un paradís… si vols recomanacions de platges/cales i lloc per veure, menjar, etc… ja diràs… feel free!  :wink2: A més, si vas de dijous a dimarts, tendràs temps de vore-ho bé i gaudir  :^^:

I es vermutillo tots junts clar que sí, i tant!! Lo que volgueu!! Ja direu coses  :wink2:

Bones!!

Ja ho tenim aquí!

Malauradament les lesions són del tot inoportunes i, tot i que encara queda un xic d'esperança, difícilment podré còrrer aquest any a Formentera  :frown:
Tot i així allà estarem :arf: de divendres a dimarts per gaudir de l'illa, l'ambient i, potser també, de la primera capbussada de l'any.

Ja podem anar concretant dia i hora pel vermutet!!  :yes: :yes:


Quina llàstima Bemba…  :arf: a vore si tens sort i d'aquí a dissabte pots recuperar-te i córrer sa mitja… de totes maneres, segur que gaudiràs de s'illa que és una passada  :yes: … i es vermut, lo que deia abans, vermut, capbussó, refrigeri… lo que volgueu i quan volgueu!  :great:

Tete Xavi… no dius res… véns no??

Bé, jo en principi tenc s'avió d'anada es divendres a la nit, i tornaré diumenge de nit, però potser ho canvic per dilluns (quan vaig agafar es vols no vaig caure que era festa jaja)… i en principi em qued a ca meua a Eivissa, i aniré a Formentera es mateix dissabte pes matí per fer-hi es dia.

Ja anireu diguent cosetes!  :yes:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 17:54 #31 per Grinta (Associat/da)
I tant que vull recomanacions!
Sobretot per menjar  :whistle:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 19:09 #32 per mas (Associat/da)
Mmm… per menjar potser és de lo que menys te puc aconsellar perquè aquet tema el tenc molt més controlat a Eivissa… però hi ha lloc que estan força bé a Es Caló de Sant Agustí i per sa platja de Migjorn… i es lloc que heu d'anar a dinar sense falta - s'hi menja molt bé, no és car i ses vistes són espectaculars - és a Es Mirador. Això sí, no dineu a Illetes perquè allí us clavaran moltíssim per res…  :wink2:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 20:25 #33 per Grinta (Associat/da)

Mmm… per menjar potser és de lo que menys te puc aconsellar perquè aquet tema el tenc molt més controlat a Eivissa… però hi ha lloc que estan força bé a Es Caló de Sant Agustí i per sa platja de Migjorn… i es lloc que heu d'anar a dinar sense falta - s'hi menja molt bé, no és car i ses vistes són espectaculars - és a Es Mirador. Això sí, no dineu a Illetes perquè allí us clavaran moltíssim per res…  :wink2:


Moltes gràcies!
M'ho apunto... Dijous dormim a Eivissa  :whistle:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 21:01 #34 per mas (Associat/da)
Molt bé! Què us he de dir d'Eivissa… a part que és preciosa…  :whistle: jeje… bueno qualsevol cosa o recomanació de qualsevol mena, fes-m'ho sebre  :wink2:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2016 09:03 #35 per Mona (Associat/da)

Mmm… per menjar potser és de lo que menys te puc aconsellar perquè aquet tema el tenc molt més controlat a Eivissa… però hi ha lloc que estan força bé a Es Caló de Sant Agustí i per sa platja de Migjorn… i es lloc que heu d'anar a dinar sense falta - s'hi menja molt bé, no és car i ses vistes són espectaculars - és a Es Mirador. Això sí, no dineu a Illetes perquè allí us clavaran moltíssim per res…  :wink2:


Moltes gràcies!
M'ho apunto... Dijous dormim a Eivissa  :whistle:


Vigileu per Eivissa... No feu com en Mike Posner, que després no et podràs aixecar per la Marató!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2016 19:21 #36 per mas (Associat/da)
En breus parteixc cap a s'aeroport per anar-me'n cap Eivissa, i demà… Formentera!  :yipi:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2016 20:04 #37 per Bemba (Visitant)

En breus parteixc cap a s'aeroport per anar-me'n cap Eivissa, i demà… Formentera!  :yipi:


Alguns ja hi som  :party:

Bon viatge!

Anem bé?
CnR

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2016 11:26 #38 per Jorfer (Associat/da)
A gaudir molt de la mitja ràpida de Formentera.  :great: :great:
I aneu per l'ombra  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2016 12:18 #39 per Grinta (Associat/da)
Hores prèvies acabant els preparatius...
La petita expedició correcat farem els deures i anirem per l'ombra.

Això de que comenci en baixada em fa patir. Hauré de tenir cap, que embalar-se els 5 primers km es deuen pagar cap al final  :whip:

Sembla ser que tindrem vent però ajustarem ritme i cap a La Savina. I després a celebrar-ho  :yipi:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2016 12:20 #40 per Grinta (Associat/da)
Per cert, mas...
Increïble la recomanació d'Es Caló.  Vam menjar de primera i el chillout de després amb els gintònics, brutal  :surprised:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.