Amunt aquestes llebres correcats
Avui el dia era espectacular per petar de valent i hi ha ritmes on el marge es més que just per tant res a dir de segons amunt segons avall o fins i tot minuts amunt o avall, s'ha fet el millor que s'ha pogut i no cal dir res més, qui ho entengui be i qui no també
periku molta força amb la recuperació
Per la meva part he tingut el luxe d'acompanyar a una dona espectacular :yes: :love:, aprofitant que feia de llebre de 1h50 no era un "ritme infernal" com els que sol portar i l'ha podria seguir :yipi:
Jo venia amb una
resaca de la cursa nocturna d'Hospitalet de campionat i es que fer MMP a aquelles hores de la nit amb va tenir excitat fins las 3h de la matinada, per tant amb unes escasses quatre hores de son ens aixecavem per anar a Calella
Dia amb molt de sol, calor i vent. En els instants previs trobem uns quants correcats que anem saludant, recollim dorsal i deixem bossa sense problemes.
Avui l'escalfament el farem en cursa i ens situem en el calaix vermell a esperar la
socanna que vindrà d'enredera guarnida amb la seva banderola i també ens trobarem amb l'
Antirco :yipi:
Sortim una mica ràpid buscant el ritme de creuer, però res exagerat
La
socanna porta la "chuleta" de temps preparada i va mirant tots els kilòmetres i comparant com anem, se la veu concentrada i patint per fer-ho bé
Passats els 2-3Km ja amb la velocitat de creuer activada comencem a anar xerrant, que serà la tònica durant tota la cursa

evidentment sense deixar de mirar tots el parcials a cada kilòmetre i anar comentat el marge positiu o negatiu per l'objectiu :happy:
Anem molt còmodes, però la calor i el vent de tornada poden ser mortals :beurk:
Ens passen corredors llençant floretes a la llebre de luxe, l'arcadi volen tocar cul,... els kilòmetres van passant i la xarrera va perfecte
Veiem un corredor amb els peus nus que va al nostre ritme i decideixo establir conversa per saber més d'aquesta febre

Era el dorsal 158 i hem comenta que es repte personal, que fa tres mesos que avui debuta a la distancia sense res entre el seus peus i el terra i que intentarà fer la meitat de la marató d'Empuries així; que l'auto hipnosis es el "motor" d'aquest repte :^^:
M'acomiado i torno amb la meva llebre a comentar la jugada :love:
Els avituallaments una mica curts en beguda isotònica, però més o menys sense problemes per agafar l'aigua que avui era essencial per refredar motors :^^:
En les anades i tornades anem esperonant els companys correcats :yipi:
Durant la cursa l'
Antirco s'avança una mica i ens deixa sols, massa xarrera per ell :rofl: :rofl:
Hem sorprèn que estic xarrant massa i la
socanna va fent, però pensava que xarraria i esperonaria més

i de sobte quan la gent ja més la necessita es transforma :oh: :love: comença a cridar tots els
badens i tots els ànims al grup s'ha transformat i la banderola l'ha posseït, quina dona i quina llebre :love:
Des del 15 (o abans) fins a meta ja no hi ha qui la pari control total i això que se l'hi estan esborrant els números de la chuleta, que no era 100% impermeable, únic punt a millorar per la següent :rofl:
Anem molt bé i el grupet s'està mantenint i anem atrapant alguns "walking dead" que amb la calor i el vent estan patint.
l'
Antirco i l'arcadi finalment seran absorbits pel poder d'atracció de la
socanna :^^:
Jo ja no vaig tan còmode, però la
socanna ho fa tot molt fàcil :love: els tres kilòmetres finals ja no xarraré gens i es que la calor i la distancia comencen a fer de les seves
En arribar al kilòmetre 19-20 alguns ja marxen endavant del grup :yipi: d'altres es queden fins el 21 on veient la meta ja s'avancen i jo ja em torno a trobar una mica millor i esperono perquè ningú quedi enredera de la banderola i ho aconseguim
Entrada en meta exultant agafats de la mà amb l'
Antirco i la
socanna :love: amb un temps final
1h 49min 36s que tot i que a la
socanna no l'acabarà de fer el pes (massa ràpid) es un temps perfecte per una llebre de 1h50 que ha portat al grup; tots davant i els despenjats no ha estat per aquests 24s si no per la dura situació de calor i vent del dia d'avui, amb una solvència i una elegància que donen molta enveja
Deixo el temps de pas i el track perquè critiqueu:
www.strava.com/activities/548566942
Salut!
Jordi