Mitja Marató Costa de Bcn-Maresme (17-04-2016)

Mitja Marató Costa de Bcn-Maresme (17-04-2016)

17 Abr 2016 20:52 #41 per periku (Visitant)
Bones companys,

Jo no he complert amb la feina encomanada, una punxada a la cama esquerra cap al km  15 m'ha fet  acabar com he pogut mig trote i caminant. Finalment és una rotura fibrilar del cuádriceps de grau 2 que em deixa altre cop en "secano".

Em sap molt de greu haver deixat penjada a tanta gent que anava amb mi i més a l'associació en front del organitzador.

No porto una bona ratxa, desde l´octubre cada cop que incremento volums i ritmes m'acabo lesionant ...

Suposo que em cal plantejar-me moltes coses especialmente el meu objectiu de l'octubre.

Les llebres avui han estat "enormes" perque la calor i el vent han estat dures... Sou uns cracks companys

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2016 20:55 #42 per R_3 (Visitant)

estanis13,

L'any passat l'R_3 també les va passar magres fent de llebre com tu i el noi té nivell. Com en aquella ocasió, ha fet una calor sobtada, ha fet vent i anar a 4 no és fàcil.

Correcte. Anava llegint la cronica i em veia a mi. Vaig arribar sobre 1h20'30", i passant pels mateixos pasos. Vent a favor d'anada, fent coixí. Al poc de donar la volta ja me l'havia menjat. I al 17-18  patint per perdre el mínim possible. I mil temptacions de treure'm la banderola també.

Estanis, no pasa res. Qui estava x 1h25 ho haurà fet i la teva referencia els ha ajudat de totes formes.

17 Abr 2016 20:59 #43 per David C (Visitant)

Bones companys,

Jo no he complert amb la feina encomanada, una punxada a la cama esquerra cap al km  15 m'ha fet  acabar com he pogut mig trote i caminant. Finalment és una rotura fibrilar del cuádriceps de grau 2 que em deixa altre cop en "secano".

Em sap molt de greu haver deixat penjada a tanta gent que anava amb mi i més a l'associació en front del organitzador.

No porto una bona ratxa, desde l´octubre cada cop que incremento volums i ritmes m'acabo lesionant ...

Suposo que em cal plantejar-me moltes coses especialmente el meu objectiu de l'octubre.

Les llebres avui han estat "enormes" perque la calor i el vent han estat dures... Sou uns cracks companys

El que t'he dit quan t'he avançat. No som maquines, som persones, i son coses que pasen. Em sap molt de greu que t'hagis lesionat, anims i a fer bondat ¡

Propera parada ... ¿?

17 Abr 2016 21:04 #44 per David C (Visitant)
Jo, com deia aquell pajaru "he venido a hablar de mi libro"  :whistle:  Nomes dir que les he passat putes, i crec, per el anava sentint de altres corredors, ha estat un sentiment generalitzat.

Calor brutal, vent a la anada de tant en tant, de costat, i a la tornada, tota la estona en contra, sense treva ... (i no parlem de brisa marina precisament ...), per tant estanis13 ... nomes 30 segons tard ???? aixo es un luxe ¡¡¡¡

Ara mateix semblo una gamba salada ...... vermell com un tomaquet i deshidratat  :beurk:

Propera parada ... ¿?

17 Abr 2016 22:36 #45 per FRANCESC57 (Associat/da)
Estanis13

En la meva modesta opinió les condicions que s'han donat avui gens favorables, ningú hagués volgut fer de llebre de 1:25, i solament has arribat uns segons passats.  :oh:

Per tant, felicitar-te pel teu esforç,  com segur que tots en l'associació.  :yes: :yes:

Dels meus amics que han corregut avui, de varis equips, el que menys ha fet tres minuts més de l'esperat i ja dic que mínim i patín molt. Per tant corrobora la duresa.  Avui o anaves molt sobrat, per sota de les te-vas passibilitats, fen la mitja o a patir. De fet com dius t'has quedat gaire be sol.  :yes: :yes:

Temperatura, aire, deshidratació, tot en contra.  :grrrrrr: :grrrrrr:

Estanis13, doncs per la meva banda felicitar-te i agrair-te el l'esforç.  :great:

De pas felicitar a tots els que han fet la mitja, ja que avui ho eu donat tot i amb sofriment.  :love: :love:

17 Abr 2016 23:20 #46 per Jordi (Associat/da)
Amunt aquestes llebres correcats  :party: :party: :party: :party:

Avui el dia era espectacular per petar de valent i hi ha ritmes on el marge es més que just per tant res a dir de segons amunt segons avall o fins i tot minuts amunt o avall, s'ha fet el millor que s'ha pogut i no cal dir res més, qui ho entengui be i qui no també  :great:

periku molta força amb la recuperació  ;)

Per la meva part he tingut el luxe d'acompanyar a una dona espectacular :yes: :love:, aprofitant que feia de llebre de 1h50 no era un "ritme infernal" com els que sol portar i l'ha podria seguir  :yipi:

Jo venia amb una resaca de la cursa nocturna d'Hospitalet de campionat i es que fer MMP a aquelles hores de la nit amb va tenir excitat fins las 3h de la matinada, per tant amb unes escasses quatre hores de son ens aixecavem per anar a Calella  :party: :party:

Dia amb molt de sol, calor i vent. En els instants previs trobem uns quants correcats que anem saludant, recollim dorsal i deixem bossa sense problemes.

Avui l'escalfament el farem en cursa i ens situem en el calaix vermell a esperar la socanna que vindrà d'enredera guarnida amb la seva banderola i també ens trobarem amb l'Antirco  :yipi:

Sortim una mica ràpid buscant el ritme de creuer, però res exagerat  :great:

La socanna porta la "chuleta" de temps preparada i va mirant tots els kilòmetres i comparant com anem, se la veu concentrada i patint per fer-ho bé  :great:

Passats els 2-3Km ja amb la velocitat de creuer activada comencem a anar xerrant, que serà la tònica durant tota la cursa  :great: evidentment sense deixar de mirar tots el parcials a cada kilòmetre i anar comentat el marge positiu o negatiu per l'objectiu  :happy:

Anem molt còmodes, però la calor i el vent de tornada poden ser mortals  :beurk:

Ens passen corredors llençant floretes a la llebre de luxe, l'arcadi volen tocar cul,... els kilòmetres van passant i la xarrera va perfecte  :party:

Veiem un corredor amb els peus nus que va al nostre ritme i decideixo establir conversa per saber més d'aquesta febre  :neutral:
Era el dorsal 158 i hem comenta que es repte personal, que fa tres mesos que avui debuta a la distancia sense res entre el seus peus i el terra i que intentarà fer la meitat de la marató d'Empuries així; que l'auto hipnosis es el "motor" d'aquest repte  :^^:
M'acomiado i torno amb la meva llebre a comentar la jugada  :love:

Els avituallaments una mica curts en beguda isotònica, però més o menys sense problemes per agafar l'aigua que avui era essencial per refredar motors  :^^:

En les anades i tornades anem esperonant els companys correcats  :yipi:

Durant la cursa l'Antirco s'avança una mica i ens deixa sols, massa xarrera per ell  :rofl:  :rofl:

Hem sorprèn que estic xarrant massa i la socanna va fent, però pensava que xarraria i esperonaria més  :neutral: i de sobte quan la gent ja més la necessita es transforma  :oh: :love:  comença a cridar tots els badens i tots els ànims al grup s'ha transformat i la banderola l'ha posseït, quina dona i quina llebre  :love: :great:

Des del 15 (o abans) fins a meta ja no hi ha qui la pari control total i això que se l'hi estan esborrant els números de la chuleta, que no era 100% impermeable, únic punt a millorar per la següent  :rofl:

Anem molt bé i el grupet s'està mantenint i anem atrapant alguns "walking dead" que amb la calor i el vent estan patint.

l'Antirco i l'arcadi finalment seran absorbits pel poder d'atracció de la socanna  :^^:

Jo ja no vaig tan còmode, però la socanna ho fa tot molt fàcil  :love: els tres kilòmetres finals ja no xarraré gens i es que la calor i la distancia comencen a fer de les seves  :oops:

En arribar al kilòmetre 19-20 alguns ja marxen endavant del grup  :yipi: d'altres es queden fins el 21 on veient la meta ja s'avancen i jo ja em torno a trobar una mica millor i esperono perquè ningú quedi enredera de la banderola i ho aconseguim  :great:  :party:

Entrada en meta exultant agafats de la mà amb l'Antirco i la socanna  :love: amb un temps final 1h 49min 36s que tot i que a la socanna no l'acabarà de fer el pes (massa ràpid) es un temps perfecte per una llebre de 1h50 que ha portat al grup; tots davant i els despenjats no ha estat per aquests 24s si no per la dura situació de calor i vent del dia d'avui, amb una solvència i una elegància que donen molta enveja  :great:

Deixo el temps de pas i el track perquè critiqueu:
www.strava.com/activities/548566942

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

17 Abr 2016 23:40 - 17 Abr 2016 23:44 #47 per Antirco (Associat/da)
Primer de tot felicitar a totes les llebres, avui no ha estat gens fàcil, malgrat es una mitja planera, a les 9:30 el Lorenzo apretava de debò, a més suma el vent i els nombrosos ponts de baixada i pujada que trenquen els ritmes, sou uns cracks.  :love:

Avui el meu objectiu era acompanyar a socanna, però com soc molt anarquista després de 7 km al seu costat i anat una mica a la meva bola, en principi pensava que anava be i bastant mes avançat però cap al km 14 ja la tenia de nou a la meva esquena, i sort d’ella i de JRDi69 que no la deixat en cap moment per que ja anava bastant petat i al final hem arribat a meta plegats patint però be.  :yipi:

Per el camí he trobat a un que altre correcat, Arcadi42 molt relaxat fen la seva reocupació i a el que mes en sap greu ha estat trobar-me a  Alba bastant futudeta però lluitant com una lleona, això te molt mèrit.
Després de aquesta i amb la calor que tenim no crec que en quedin masses ganes de fer alguna  altre, però segurament en alguna mes ens trobarem.  :party:

Durant la cursa l'Antirco s'avança una mica i ens deixa sols, massa xarrera per ell

Una mica introvertit si que ho soc  :beurk:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

18 Abr 2016 09:42 #48 per Jordi (Associat/da)
He oblidat comentar que al acabar vaig estar compartint post cursa amb les llebres  :love: i que al anar a buscar el cotxe vaig acabar remullant les cames al mar i trobant les dutxes al camp de futbol de Calella després d'una bona caminada per la platja  :^^:

Durant la cursa l'Antirco s'avança una mica i ens deixa sols, massa xarrera per ell

Una mica introvertit si que ho soc  :beurk:

:great: :rofl: :rofl:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

18 Abr 2016 13:40 #49 per curat (Associat/da)
Vinga llebres, amuuuuunt, cadascú ho ha fet el millor que ha pogut i les condicions climàtiques no han ajudat.
Jo estic amb lumbàlgia des de dijous passat i no vaig poguer llebrejar  :arf:
periku,
a recuperar-se aviat i si s'ha de camviar objectius es canvien  :yes:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

18 Abr 2016 15:13 - 18 Abr 2016 15:17 #50 per Manu 1.1 (Visitant)
Primer de tot felicitar la gran feinada que fan les llebres cursa rera cursa i més a curses com les d'ahir amb condicions tant adverses, el vent no va donar ni un moment de treva i a la tornada ni parlem, a més de portar la vela aquesta a l'esquena i de la calda que feia. sort del vent  :rofl:
Molts ànims periku ahir va ser un dia molt dur per a tothom recuperat aviat
estanis13 que no ets bona llebre no ho diguis ni de conya noi, tu vas arribar amb un acompayant i la llebre 1:30 quan em va passar només portava un també i jo no vaig poder reenganxar-me tampoc. No et preocupis de res company  :love:

En quant a mi tenia previst anar a Calella a lluitar per baixar de 1:28 i vaig acabar demanant el final i arribar dignamemt.
Vaig fer tota la mitja gairabé en solitari intentant agafar algun grupet per tal d'anar fent relleus o el que fos, però tothom s'anava quedant enrera i els que m'agafanven a mi passaven de llarg. Finalment vaig trobar a un tal Xavi del fisiològic que anavem tots dos al mateix ritme i els últims 5 kms. vam anar fent relleus fins a l'arribada. Moltes gràcies Xavi i una salutació molt gran tiu.
Al final 1:31:38 i content i tot.  :party:

Un plaer com sempre saludar a uns quants companys estanis, jordi69, antirco, xevifisio, hectorh2o, del@, jordi89

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats