Mitja Marató de la Garrotxa 24/04/2016 10:00

Mitja Marató de la Garrotxa 24/04/2016 10:00

17 Abr 2016 17:33 #21 per FRANCESC57 (Associat/da)

Inscrit també  :666:

BANDARRAS al final Jo també inscrit . . . . ..  . com no canvien l'hora de sortida ; ; ; per tant aniré a la de 10 km i tindré que anar a tope, fer un MMP,  per arribar a casa a l'hora i net i polit.  :mad: :mad: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2016 19:24 #22 per carsobe (Visitant)

BANDARRAS al final Jo també inscrit . . . . ..  . com no canvien l'hora de sortida ; ; ; per tant aniré a la de 10 km i tindré que anar a tope, fer un MMP,  per arribar a casa a l'hora i net i polit.   :mad: :mad: :love: :love:

:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

17 Abr 2016 22:36 #23 per Mona (Associat/da)

BANDARRAS al final Jo també inscrit . . . . ..  . com no canvien l'hora de sortida ; ; ; per tant aniré a la de 10 km i tindré que anar a tope, fer un MMP,  per arribar a casa a l'hora i net i polit.   :mad: :mad: :love: :love:

Olé!!!  :party:  2 cracks més entre nosaltres!

18 Abr 2016 17:05 #24 per estanis13 (Associat/da)
Que bé que vingueu tants!!!  :party: :party: :party: :party: veniu una selecció dels millors correcats  :love: :love:

Qualsevol cosa que necessiteu, tema logístic, on menjar, consells, dubtes... podeu consultar-me per privat o per aquí que m'encanta la meva ciutat i entorn i m'agrada que la gent de fora també ho disfruteu. Fins aviat!!

18 Abr 2016 17:47 #25 per obadia (Visitant)
Un altre que s'apunta!!!  :party: :party:

No podia deixar al FRANCESC57 sol  :rofl: l'hi he de donar una mica de "caña"  :whip:

Després me la dóna ell a mi però....  :whistle: :whistle:

Moltes gràcies estanis13

Ens veiem diumenge!!

18 Abr 2016 17:50 #26 per esquimal (Associat/da)
Al final yo también voy  :party:

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

18 Abr 2016 21:31 #27 per xavher (Visitant)
bones companys :
després de tornar de calatayud amb les mans buides i sense pernil , anirem a la recerca dels embotits , que aquest és premi segur ,com la nina chochona de la fira  :rofl:  :party: :party:
Estanis 13 a això se'n diu ser un perfecte amfitrió , ets un crack :great:

19 Abr 2016 15:00 #28 per CarlosHB (Visitant)
Que graaaan ets Estanis13 :love: Anirem a Olot en cap de setmana, algo raro per a mi! Que hi vaig cada Dilluns i Dimecres!!
Un honor estar en aquesta primera "selecció" que has fet, però per naturalesa, hi han de més ràpids que jo!!!, :whistle:

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

20 Abr 2016 13:06 #29 per Dani (Associat/da)
Aviam... Qui sortirà a 4' més o menys ?  :intello:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

20 Abr 2016 19:03 #30 per Jaume Baraut (Visitant)
Bona mitja aquesta de la Garrotxa,

La veritat es que ja l'he fet 3 vegades i sempre hi tornria donat que el tracte i el servei el corredor es molt bo, els avituallaments correctes incluent l'arribada amb el pernil i fuet per a tothom, el recorregut es excel·lent pel seu paratge i entorn, alguna pujadeta però de bon fer.

Aquest any no hi podré ser estarè fent la trail de Castelló ( penyagolosa ).

Sort a tots / totes diumenge.

A disfutar.

Jaume Baraut

20 Abr 2016 20:18 #31 per estanis13 (Associat/da)

Si no passa res 3 anirem a buscar algo tipus 1:22 ( tot i que no ho tinc gens clar) ja deus estar informat. Si vols venir ja saps, el ritme és de mal dir doncs compartirem els  5 primers kms i son de pujada

21 Abr 2016 20:42 #32 per estanis13 (Associat/da)
Bona tarda!

Avui he fet pràcticament tot el recorregut de la mita del diumenge, del km2 al 20 per fer-vos un petit resum pels que veniu per primera vegada. De fet és una zona on entreno sovint i com que volia fer entre 18 i 20 kms "suaus" doncs he aprofitat

Us penjo el perfil que m'ha sortit ( no fer cas al final, l'ultim km és de tornada a casa) els que em teniu a strava ho veureu millor i amb més detalls.

La mitja es pot dividir en 3 parts bastant diferenciades:

- Del 0 al 7 de Olot a la Pinya La sortida és en un extrem d'Olot que coincideix amb el punt més baix de la ciutat. Crec que és la zona més perillosa, perquè se surt amb forces i és en fals pla en pujada que et pot deixar bastant tocat si es va a ritme. Aquí s'hauria de regular tot i les forces intactes. Així és durant 3kms que van per una típica carretera urbana. que creua la ciutat. Es deixa la carretera i es passa  per un carrer on començarà a pujar, una de les pujades més fortes que trobarem no molt llarga i que ens dona pas a un pla ( res és del tot pla en aquesta mitja) bastant llarg que ens porta fins a la sortida d'Olot. farem 1 km per fora d'Olot i girarem a l'esquerra per anar en direcció a la Pinya, aquí hi ha la pujada més forta i llarga de la mitja que ens obre les portes de la VAll d'en Bas on després d'un altre pla hi haurà una pujadeta on hi ha el poble de la Pinya.

- Del 7 al 14 la Pinya-la Pinya aquí és probablement la zona que més us agradarà als urbanites que circuleu per aquí  :666: es dóna una volta d'uns 7kms circulars per uns camps de conreu, alguns d'ells de colza, que ara mateix estan florits amb una flor groga que fa un efecte molt bonic. Veureu la vall i el seu entorn amb l'imponent Puigsacalm. Aquesta zona és practicament plana ( recordo que res és pla) tret de la zona del km 11-12 que hi ha un parell de pujades que poden picar una mica però son curtes. Aquesta zona acaba en la pujada a la Pinya. ( en aquesta zona seria on amb més probabilitat hi podria haver vent i si fa calor seria la més dura)

- Del 14 al final, La Pinya- Olot En teoria aquesta és la part bona de la mitja i de fet ho és però s'ha d'anar amb compte, al poc de sortir de la Pinya hi ha la baixa més forta de la mitja, d'aquestes que a mi pràcticament no m'agraden dons piquen una mica a les cames i no permeten correr tan com altres més suaus. Després molt ull al km 16-17 doncs puja i es pot fer molt llarg si vens just. cap al 18 hi ha una bona baixada però s'ha de guardar encara un pèl per un gir en pujada que hi ha cap als jutjats, després d'això i un cop encarem les "rambles" amb plataners i l'esglèsia al fons, aquí ja es pot apretar "a tope" queden 2 kms amb tendència a baixar que són rapidissims passant pel centre de la ciutat i on trobarem la animació de la cursa, sortint del casc antic continua la mateixa tendència fins a meta.

El secret de la cursa ha de ser no cremar-se massa massa en els falsos plans en pujada i controlar les sensacions, crec que es pot correr bastant si no fa molta calor i es corre amb cap.

Que us vagi molt bé i disfruteu de la Garrotxa :party: :party:

PD: els kms son orientatius. Podeu afegir i corregir coses doncs alguns teniu molta més experiència que jo  8)

22 Abr 2016 09:46 #33 per Mona (Associat/da)
Uau! Merci pel perfil Estanis13! Sortirem conservadors... segur que és una Mitja preciosa!

22 Abr 2016 12:37 #34 per aurelian (Associat/da)
Moltes gràcies estanis13, la meva intenció es de fer la mitja en progresió per acabar en 93-95 minuts, i crec que el prefil adjudara.

Ens veiem diumenge.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

22 Abr 2016 21:24 #35 per FRANCESC57 (Associat/da)
Eiiiiii companys, ja la tenim aquí :  :party: :party:

Merci  estanis13,    ja estic miran on atacar  :oops:  en veiem diumenge.  :love:

Farem foto correcats ens veiem 1 horeta avanç ( 9:00 ) a la zona de recollida de dorsals i la fem, després ja la arrenglerem una mica amb el photoshop
:yes:      :whistle:    :whip:    :whip:

Salut

22 Abr 2016 21:41 #36 per koldo (Visitant)

:whistle: :whistle: :whistle:

estanis13 moltes gràcies!!  :love:

Sortirem a per totes  :party: :party:

Barquetes mitja Garrotxa 2016

sub 1:22
estanis13
guissona
esrafiki

sub 1:25
koldo
CarlosHB

sub 1:32
aurelian

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

23 Abr 2016 20:05 #37 per jospon (Associat/da)
Inscrit d última hora!!!!

Uffff!!!!´

Fins demà .

23 Abr 2016 21:07 #38 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que ús vagí molt bé a tots I totes  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

23 Abr 2016 23:12 #39 per pinelli (Associat/da)
molta sort dema .. vull pernills i llonganisses  :666: .. 

24 Abr 2016 15:23 #40 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

Bona matinal avui a Olot, hem sigut una vintena de correcats entre les dues curses ( 10 i mitja ), bona representació   i de molt bon nivell, bé en tot cas poques dones, es veu que Olot no els agrada  :whistle: :whistle:  :yipi: :yipi:

Un pler saludar-vos  :love:

Molt bona cursa per part de tot@s, no he mirat molt detingudament la classificació, però crec que per equips hem quedat segons; també he tingut que marxar aviat i no he pogut parlar. A la foto només uns quants, es complicat coincidir tots.  :oops:

He fet alguna foto més, no gaires, les poso el enllaç; però no s'admeten crítiques  :mdr: :mdr:

www.dropbox.com/sh/vjptapcl7962ju3/AABuP...o3yXr8rDYtCMtca?dl=0

CURSA 10 KM
Jo he fet la de 10 km i he fet sub 50; era el objectiu. Graciés Carsobe per la companya fins el km 5.  :party: :party:

Enhorabona Obadia i Xavher bona cursa i Carles bona mitja ets un crack.  :love: :love:
Mona i Aurelian molt bé, parelle de cracks.  :love:

A la espera de llegir cròniques  i pugui dir com em quedat per equips amb seguretat  :oops:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats