19ª Mitja Marató de Mataró (04-12-2016)

19ª Mitja Marató de Mataró (04-12-2016)

05 Des 2016 22:38 #61 per Jorfer (Associat/da)



Doncs si, la mitja de Mataró, crec que ha perdut bastant del seu encant, des de que ja no l'organitza el club local Maimakansu. L'estima dels corredors quan estan en una organització cuidant al màxim de detallls doncs es troba a faltar.

Aquesta mitja mai l' ha organitzat el Maimakansu. Ho feia l' Institut d' Esports de l' Ajuntament de Mataró amb la col.laboració dels clubs de Mataró (Maimakansu, Lluïsos, Grup Maratonià i alguns anys Laietània).


Ho desconeixia.  :oops:
Jo l'he fet molts anys i recordava sempre gent dels clubs locals dins del voluntariat i col·laborant i per això pensava que era cosa dels maimakansu. És bo saber-ho que el Patronat d'Esports s'encarregava amb la col·laboració dels clubs locals.  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2016 10:06 #62 per darkfenris (Associat/da)
Bon dia,

Tot i que vaig tard us deixo les meves impressions d'aquesta mitja de Mataró.

Al igual que l'Antirco he sortit de l'ultim calaix i he hagut d'apretar els 3 primers kms fins poder connectar amb la llebre de 1:55, a partir d'aqui poca història, mantenir el ritme que ens marcava la Socanna, a qui he d'agrair la feina feta, anavem esgarrapant segons al crono cada km per tenir un bon marge de cara a la pujada final.

Finalment he entrat en un temps de 1:54:00, objectiu assolit

Salut

MMP's
5k - 23'48" Tossa 2017
10k - 47'38" Malgrat 2014
Mitja - 1h44'17" Barcelona 2016
30k - 2h48'48" Maratest 2017
Marató - 3h57'13" Barcelona 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2016 15:58 #63 per ManoloM (Associat/da)
Un poco tarde, también pero aquí va la mía.
Hoy tocaba liebre 1h40' y lo he pasado genial, he marcado y cantando el ritmo  en todo momento, intentanto coger ese colchón de 40-50" antes de la subida sobre el km19'5.
como es normal, aunque he subido a 5'20" en lugar de 4'44"km no ha aguantado mucha gente, pero si, creo que habré ayudado a alguien  :oops:.

Hola, volia felicitar la llebre de 1:40, ens va portar a la perfeccio, en el meu cas amb ell fins la pujada... on vaig apretar per fer 1:39:30,... clar facil apretar quan et fan la feina, gracies company. :great:... es q em vaig oblidar de donar-te la mà


Gracias Jordi ,con esto me doy por pagado  8). Y otra vez preséntate sinvergüenza  :rofl:.

Manolo :) muchas gracias por la lección de hoy, sin ti todavía estaria corriendo, campeón !!!

Me quito el sombrero ante Jcros (Armari) que ha aguantado hasta el final como un campeón, ante una chica que iba de negro, Laura que llegó antes que yo y ante una chica de negro y camiseta rosa, que casi lo consigue  :great:


Muchas gracias a los liebres que lo han hecho genial y Rosa55 tranquila que la próxima te saldrá mejor, recupérate guapa  :love:.

Gracias también a Carles y David por las fotos, sois geniales chicos y que paciencia  :surprised: 8)

p.d. perdón tiempo final 1h39'52", tengo que dar ejemplo y afinar más  :whistle:


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.