- Missatges: 18488
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
soy yo quicu111 o f. clopesTot i que enguany queia una mica malament per les 24h de corredors.cat és una mitja que no m'agrada perdre-me-la.
Després del relleu gasosa d'ahir a primera hora de la tarda i amb la musculatura una mica castigada aquest matí he fet cap a Vilafranca.
A primera hora feia força fred però als de La Segarra això no ens tomba.
Mitja espectacular en quant a serveis, com sempre, amb el seu recorregut "toboganero" i fantàstic de carretera i manta.
Genial.
M'ha fet especial il.lusió trobar-me, a part d'algú altre que veig més sovint, a l'il.lustre jaume que sembla que ja ha superat tots els entrebancs en forma de lesió que feia temps que li feien la guitza.
Un plaer trobar-me a l'anfitrió nyef que s'ha passejat de forma altruista durant tota la mitja.
L'incansable MIGUEL SBD que a més de fer de guia tenia temps de comptar la posició en la que anaves. "Mario: vas el 53!" AIxò al qm14.
Un josecarnero que cada vegada que em creuava amb ell no escatimava esforços per fer-me un crit d'ànim que jo intentava correpondre-li.
I després un altre noi correcat, que no recordo el nick, que portava un buff al cap, que també ens hem anat animant.
Repetiré segur.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.