Rodi Mitja Marató Lleida - 20/11/2016

Rodi Mitja Marató Lleida - 20/11/2016

21 Nov 2016 09:16 - 21 Nov 2016 14:00 #1 per Rítmic (Visitant)
Com que sempre estic bevent de la vostra info en aquest fòrum us en faig una petita crònica de la mitja de Lleida per si algú la vol posar al calendari de l'any vinent.

Prova amb bona participació, en números rodons 1000 a la mitja (924 finishers) i 600 a la 5K (sortida conjunta i circuits separats al km 3 i escaig). Forma part del circuit de mitges de ponent mitgesdeponent.cat/ (amb Tàrrega, Balaguer i Mollerussa). La web és mitjalleida.com, per més que busco a la web no hi consta que el circuit estigui homologat per la Federació.

Punts més positius:
- Preu d'inscripció comença en 15 Euros els primers dies i acaba en un màxim de 21 pels més despistats.

- Recollida de dorsals dissabte i diumenge, ràpida i sense cues.

- Bossa del corredor de les més interessants dels últims temps, quan totes es van reduint a samarreta, caldo aneto i publicitat ;-) . Constava de samarreta, manguitos i cinta de cap tèrmiques, molt adients per córrer a l'hivern de Ponent. Una ampolla de 250 d'oli de qualitat, un potet de mel i un cartró amb descomptes variats (rentat de cotxe, torrons, fisioteràpia, matrícula de gimnàs,...)

- Circuit: Tot i que Lleida no és molt gran han aconseguit un circuit de volta única, evitant els polígons industrials d'edicions anteriors i sense haver de patir els turons de la Seu i de Gardeny. En definitiva bon treball amb el plànol que aconsegueix un circuit ràpid amb només un parell de kilòmetres més exigents (2 i 19/20) i tocant gairebé tots els barris de la ciutat (també per zones molt poc habitades). Com que la meva darrera era Sant Cugat i els seus turons, aquesta em va semblar molt amable, de fet la meva millor marca des de Barcelona'13, 1:42:14.

- Avituallament final, dels que podem considerar complerts, fins i tot per maratons: Aigua, coca-cola i isotònica, pastes dolces, fruita (plàtan, poma, pera, taronja) i sortint del recinte tancat cacaolat amb coca i pa amb botifarra i una cerveseta.

- Això ja no depèn de l'organització, però per ser novembre a Lleida una temperatura ideal per córrer sense roba extra. Quan vam sortir (a les 10) feien uns 10 graus i poc més va pujar, sense pluja i sense sol. Per mi perfecte...tot i que hi havia gent abrigada com si fóssim a Lapònia.

punts més negatius

- Descontrol als calaixos de sortida això convertia el primer kilòmetre en un eslàlom. Per sort aquest primer kilòmetre era de baixada per una avinguda amplíssima i qui més qui menys es va posar a lloc.

- Avituallaments inter mitjos cada cinc kilòmetres, només amb aigua!. Per mi això és preocupant, com algun any els agafi un dia de novembre d'aquells més calorosos poden tenir algun problema de salut greu.

- Poc públic, costa recordar algun tram, més enllà de la sortida/arribada on hi hagués una quantitat significativa de gent a les voreres. Tampoc hi ajudava que només hi hagués 4 (que recordi) punts d'animació en tot el recorregut.

Valoració global

Recomanable per tastar una mitja no molt lluny fora del circuit habitual de l'àrea metropolitana i raonablement ben organitzada. Per mi meravellós córrer a la meva ciutat i fer sortir al carrer a la família a gaudir de la prova. Crec que li falta una mica més de recorregut en el temps per enganxar a la gent de la ciutat i fer-la baixar a les voreres.

Molt agradable participar colze amb colze amb tots els clubs de ponent (Ponts, Tàrrega, Mollerussa, Cervera, ...) que sempre veiem desplaçant-se en bona quantitat a Terrassa, Granollers, Sant Cugat, Barcelona, Gavà, Mataró... i que aquesta vegada jugaven a casa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2016 09:34 #2 per korfbaler (Associat/da)
Un que va "baixar" a Ponent a fer la Mitja de Lleida per primera vegada.
Coincideixo en gran mesura al comentat pel Rítmic  8) Acostumat a les Mitjes de la zonade Barcelona, la manca d'animació es un "problema" generalitzat.
Jo si que vaig veure control a l'entrada dels calaixos, peró com sempre, es problema de la gent que posa un temps de calaix que no els correspon. Jo vaig sortir del sub1h 45 i la veritat que vaig poder començar a córrer be des de el primer moment.
Pel tema circuit, no conec gaire Lleida, peró es una mica trencacames, sense arribar al desnivell de Terrassa, i uns darrers 2kms que piquen amunt quan ja vas tocat del tot.
Crec que la única pega important que vaig veure, es que els punts kilomètrics estgaven pintats a terra. Cert es que com no es molt massificada es veien bastant be, però em vaig saltar algún que no vaig veure.
I a part de la bona composició de la bossa del corredor com ha comentat, a l'arribada també hi va haver un molt generós avituallament: Aigua, coca-cola, isotònic, pera, poma, llesca de pa un un troç de butifarra, cervesa, coca i crec que era cacaolat. Així que per acabats ben recuperats de l'esforç.

No descarto tornar. Bona feina Lleida !!!!

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

21 Nov 2016 11:12 #3 per RugbyMan (Associat/da)
Bon resum companys

M'ho apunto pel proper any a veure si podem anar a coneixer aquesta Mitja.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

21 Nov 2016 13:18 #4 per al (Visitant)
Bon dia,

Jo també vaig anar a Lleida i coincideixo en les vostres valoracions positives.

Per cert teniem descompte del 35% per anar en tren.

Volia matitzar els punts a millorar:

Vaig sortir al calaix de sub 1:35 i havia certa flexibilitat amb l'entrada als calaixos, el primer era sub 1:25 i vaig baixar de 1:26 però havia vist el circuit amb carrers amples i al segon km ja es podia correr molt bé. Vaig veure grans retalladors i posturetes d'aquests que surten a tota llet per la foto i paren en sec, però menys que a Barcelona.

Jo sóc de correr les mitjes amb aigua, però posar un isotonic sempre s'agraeix, coincideixo que és una millora pendent.

El circuit em va agradar força, no és una mitja plana i el final en pujada obliga a gestionar bé les forces, és veritat que hi havia poc públic, però de molta qualitat animaven molt i pel nostre nom, a Barcelona pot haver més gent però (a excepció de la Marató, que molts són familiars dels turistes) molta gent està de pas i més emprenyats que animadors.

En resum:

Molt content, i per ser una mitja urbana, molt recomanable amb carrers amples i molt bon tracte al corredor, felicito als organitzadors, patrocinadors i a la gent De Lleida que ens va animar.

Es por fer bona marca ja que la temperatura és bona i hi ha gent de molt nivell i bones llebres, però hi ha curses més ràpides, jo la tinc a l'agenda i és d'aquestes que he de repetir.

Salutacions

entrenar com una guineu, competir com un llop

23 Nov 2016 09:10 #5 per sergicb (Associat/da)
Jo la vaig córrer l'any passat (més com a tema sentimental, doncs és la ciutat on vaig néixer malgrat no haver-hi viscut mai) i em va agradar molt. A més a més és una bona època per córrer, ja que dificilment farà calor (any passat no arribàvem als 10 graus i havia boira alta).
El circuit, a grans trets, permet portar un bon ritme si es sap gestionar. Tret la pujada del km.2, hi ha punts més punyeteros que durs.

Apart del descompte amb el tren, l'any passat també havia preus especials per passat la nit a l'hotel NH Pirineus, que està a 5 minuts caminant de la sortida i arribada. I van tenir el detall de deixar-nos dutxar després de la cursa encara que ens passéssim una mica de les 12:00 (que era el teòric horari de sortida)

Algun any hi tornarem.

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats