IX 1/2 Marató Illa de Formentera 2017 (13/05/17 - 17:30)

IX 1/2 Marató Illa de Formentera 2017 (13/05/17 - 17:30)

26 Mar 2017 19:42 #1 per mas (Associat/da)
Després d'obrir es fil de sa mitja d'Eivissa, un altre clàssic de cada any… com sempre 2 setmanes després, a mitjans des mes de maig i en dissabte a la tarda, se celebra una de ses millors curses que he fet mai i que repeteixc cada any, i enguany no sirà una excepció (pollastres monumentals amb es tema de ses inscripcions a part, finalment vaig poder inscriure'm de manera miraculosa… no entraré en gaires detalls, però bàsicament donada sa sobresaturació de demanda de places i que - des des meu punt de vista amb molt bon criteri, això sí - no volen augmentar nombre de dorsals per evitar una massificació que mataria sa cursa; van decidir fer-ho per sorteig, però per sorteig pur, de manera que no es prioritzava corredors habituals ni res d'això… bé, després de mil repesques vaig poder fer sa inscripció).

Bé, rollo patatero de banda, dic lo mateix de cada any, és una cursa magnífica que crec que tota corredora i tot corredor hauria de provar de fer almenys una vegada  :whistle: i bé, lo que dic sempre… cursa fantàstica que es fa en dissabte per la tarda a les 17:30 perquè és s'hora que fa menys calor, es pot aprofitar molt bé es cap de setmana a s'illa (així que s'escapada val moltíssim la pena més enllà de sa cursa en si mateixa, que ja s'ho valdria també), es temps és boníssim (estiu incipient i temps de platja, però sense cap turista ni cap italià a la vista), s'illa és preciosa, es recorregut de punta a punta de s'illa és preciós, especialment es primers km de sa baixada de La Mola a Es Caló on mentre es corre es veu sa famosa vista de tota s'illa des de dalt amb la mar as dos costats… una mitja fantàstica!  :great:

Adjunt un parell de links que poden ser d'interès, encara que siga per pensar-hi de cara a sa de l'any que ve…  ;)

marato-formentera.com

www.rtve.es/alacarta/videos/a-la-carrera...-formentera/2066859/

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.