MEDIA MARATÓN CIGARRA TOLEDANA/ CIGARRAL DEL ANGEL ( TOLEDO) 11 DE NOVEMBRE 2018

MEDIA MARATÓN CIGARRA TOLEDANA/ CIGARRAL DEL ANGEL ( TOLEDO) 11 DE NOVEMBRE 2018

12 Ago 2018 22:58 #1 per DIEGOLH (Visitant)
Bona nit companys!

Aquest any al camping a on he estat de vacances a Málaga, hem vaig trobar un grup fántastic de disminuits intelectuals de Toledo, amb tres monitores fantástiques, que pertanyen a una asociació que es diu APANAS.

Tots ells fan molt esport, i cada matí quan em veient anar a correr, em deien que hi havía d`anar a una Cursa molt guapa que fan a Toledo el novembre.

Al final, de tant insistir la vaig buscar a Google, i efectivament, te molt bona pinta. Es una Mitja Marató que es Mixta ( 70% muntanya ( Se podría considerar como Carrera de “baja montaña”, con una dificultad moderada, cuyo recorrido mixto será en un 70% de tierra, no muy técnico, sin grandes desniveles, pero muy exigente en su conjunto )

Jo no conec Toledo, però segons diu el reglament i segons m`han dit les monitores, el recorregut te unes vistes maquisimes de Toledo.

La inscripció es molt barata ( 15e) i et donen Bossa del Corredors, Samarreta i medalla de finisher.

Jo m`acabo d`apuntar. Serà una bona excusa per tornar a veure a un grup de persones maquisimes, i conéixer una ciutat com Toledo.

Us deixo el link de la web per si algú mes s`hi vol apuntar.

cigarratoledana.blogspot.com/
drive.google.com/file/d/1heQTUxiX7svBeR9S53nMZJTCR6p1CeJA/view

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.