eDreams Mitja Barcelona 10-02-2019

eDreams Mitja Barcelona 10-02-2019

13 febrer 2019 10:23 #61 per fandes (Associat/da)
Wow! Sens dubte una mitja tan gran acumula punts a millorar, però déu n'hi do la de serveis i voluntaris amb que comptem i la complexitat que comporta... I els grans momentassos i sensacions que ens fa acumular!

Encara que en barceruel no en tingués coneixement :joy: , i jo mateix no ho pogui demostrar per deixar-me el xip, enguany he debutat de llebre oficial de la mitja en sub1h20 (1h19m46s a línia de meta), i ha estat sensacional! Més enllà que encara ho hauríem pogut ajustar millor (13s en 21km surten a 6 dècimes de segon millorables cada 1000 m :P), vam formar un grup compacte, constant (passos pels 5k: 18'52''+18'50''+18'59''+18'54'') i amb bona comunicació amb els corredors. Clar que tenint al Joan3 de cap d'operacions no podia ser d'una altra manera.

CarlesCat mil gràcies pels records, aquest cop no vaig poder-te saludar!

Quina barqueta Jorfer! I tu ets un crack! Quan t'abandoni aquest refredat volaràs.

La veritat és que sí Dani, sempre cal ajudar a que la gent pogui ser neta... I també molt d'acord a nivell atlètic. Alucinant!

Quina experiència Xarlie_One! Felicitats al Paco! Té molt molt i moooolt mèrit.

kilometer teniu un grup de correcats que ajudant-vos us esteu anant a un nivell estratosfèric... Felicitats! Motivació per seguir millorant i veure-us l'esquena alguns kms.

R61 per mi un dels momentassos de la mitja. Ser amb l'equip de voluntaris del guardarroba i abraçar-te ya "finisher" de la mitja. Qui és resilient ho aconsegueix, FELICITATS!

Dejen paso tiny!!! :P La veritat és que 19.000 persones és un volum difícil de gestionar... Vejam si trobes la causa.

Carai, quina progressió jblasco, moltíssimes felicitats, a seguir amb l'entrenament i la motivació!

I tant crissbd! El millor és que tornis a ser aquí amb forces i ganes de córrer. Així que moltes felicitats per aquesta mitja!

Alex_Knight àlies el metrònom! Em va fer molta gràcia quan vas posar un temps tan concret, i ara veig que tenies el pla claríssim. Mare meva la màfia de la fotocopiadora...

Sergi42195 que bé que almenys la figura dels voluntaris us fes més amena l'espera! Segur que ho revisen. Jo estava allà i dono fe que es va fer una feinada non-stop!

I en menys de 4 setmanes tenim la germana gran, la marató!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2019 11:56 #62 per jordi mas (Associat/da)

Alex_Knight va escriure:

Jorfer va escriure: I lamentable el tema del frau del dorsal. Per desgràcia la picaresca en aquest pais està a tot arreu i a tots els nivells. Penós.


Sí, Jorfer. Molt trist, però és que a sobra ho fan amb tota la barra, com el dorsal 87885 alias Greco fent-se fotos amb el Raúl.
https://twitter.com/Julianhurtado1/status/1095298586336620549


Dorsal 87885 , un número una mica alt :)

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.