Mitja marató de Granollers (24-2-19)

Mitja marató de Granollers (24-2-19)

25 febrer 2019 10:34 #21 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia!

També vaig córrer a Granollers. Volia estar entre 1h 45 i 1h 50 i al final 1h 45' 42". Bastant content del resultat amb la calor de tornada de la Garriga... i els pocs entrenos d'enguany.

Content de saludar al crack del David del Blog Maldito.

Cordialment,

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2019 12:46 - 01 Mar 2019 12:49 #22 per Hansi (Associat/da)
Portava un parell o tres d'anys sense fer Granollers, i diumenge passat vaig gaudir participant-hi de nou :cheer:. La massificació és una mica menor i l'organització ho gestiona força bé. On més m'agobia la massificació és per aparcar i per marxar amb el cotxe, a causa dels embussos que es generen.
L'ambient molt guapo, com sempre, bons serveis i bons obsequis. El recorregut és dels que m'agrada (tot i que és difícil de gestionar anant a tope), amb l'anada que has de filar molt prim per no passar-te i quedar-te sense combustible per apretar tornant. Aquest cop, sense pretendre fer una mitja a tope, vaig fer un crono que em va deixar content, una mica millor del que pensava que podria fer anant carregat de km de fa setmanes.

No vaig poder parlar amb gaires correcats, però almenys dos de vosaltres, joregar i fandes, em vau poder explicar la vostra satisfacció per haver fet marca personal, enhorabona! :party: :party: També vaig estar molt content perquè el meu amic Ecopac :hearteyes: va poder finalitzar la mitja sense gran influència dels problemes físics que arrossega, i ja porta més de 20 edicions seguides de la mitja de Granollers, sense interrupció :raised: :raised: :raised:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.