Mitja feta amb "bones sensacions", tot i el dur final
No vam trobar en
sergicb ni el veig a les classificacions, espero que tot en ordre
Vaig arribar amb temps de sobra (9h) i ja vaig coincidir amb en
joregar, el dia era emboirat, però confiarem que aixecaria. Comentem la jugada, propers reptes, maratons passades i ens acomiadem fins la sortida.
A la sortida en
joregar arriba amb el temps just del previ, però ens trobem (som poquets, finalment 134 dels quals 117 homes i 17 dones). Ens extranya que passem l'arc de sortida sense catifa al terra, perquè portem xip

Sortim a sensacions en la forta baixada, jo li deixo veure que ell és qui mana avui (ell està en plena preparació i jo tot just acabo d'acabar així que a mi tan em fa; a més el pulsòmetre no em funciona, per sort).
Marquem els primers quilòmetres en 4:11,48 i 4:07,82; una mica exagerat pel ritme de 4:40-4:45 pactat, però anem bé tot xerrant.
Passada la baixada inicial ja trobem el ritme creuer amb 4:42,33 i 4:42,25; però em de continuar jugant amb les baixades i les sensacions. Així que tot xerrant anem fent: 4:31,24; 4:40,92; 4:32,57; 4:18,29 clarament curt el Km del 7 al 8; 4:33,72; 4:38,52; 4:52,83; 4:59,28; 4:58,41 el ritme ja s'està ressentint i jo ja veig que en
joregar té un puntet més així que l'animo a marxar.
Triga uns instants, però finalment motivat per no poder allargar el temps de l'habitació de l'hotel i uns càlculs "barroers" marxa a poc a poc.
Quilòmetre 14 és l'últim que compartim 4:51,21 i jo ja sense xerrar i amb la solitud d'una mitja amb poca participació vaig gaudint encara més dels paisatges, la boira a escampat i ha sortit el sol amb un cel clar i esplèndid.
Ara vaig a les meves sensacions i afluixo, però sense deixar-me anar 5:03,21; 5:02,14; 5:30,66 (hem passat els "murs", tela de pujades, per sort curtes gràcies a en
Pep_e res hem sorpren i vaig fent); 5:01,82; 5:22,97; 4:38,21 ja només queda un kilòmetre; 5:12,87 i per fi ja no queda més que els metres finals;19,52 aturem el crono en 1:40:52 (a l'arribada ja tenim la catifa de xip i ens prenen les centèsimes i tot 1:40:52,70; 54 de 134 amb només 1 dona per davant) i content de la gestió tot i el patit defalliment final (la xarrera inicial potser també a tingut a veure, però no la canvio

).
La distància bastant curta no s'ha compensat en tot el recorregut el Km del 7 al 8, però les distancies posteriors entre quilòmetres semblaven correctes així que satisfet i a gaudir d'un avituallament final perfecte: Entrepans, donuts, fruits secs, panses, galetes amb xocolate, aigua, aquarius, cocacola,... i amb opció de repetir tan com volguéssim
Un plaer coincidir amb
joregar, una llàstima no poder compartir també amb en
sergicb i per compensar i rematar el dia xarradeta amb espectadors de luxe en
Rutxi
Ara ja pensant en la propera parada abans de la Behobia
Salut!
Jordi