La 25a Vueling Cursa Bombers
tindrà lloc el diumenge 10 de novembre de 2024. La sortida estarà situada a l’Avinguda Marquès de l’Argentera. Hi haurà una única sortida a les 8:50 hores.
Els atletes es distribuiran en calaixos en funció de la marca acreditada en curses homologades de la present temporada o l’anterior segons consti en el registre de ChampionChip.
Aquest 2024 els punts de recollida de dorsals seguirant gestionats per Decathlon, patrocinador tècnic de la Vueling Cursa Bombers de Barcelona.
En el moment de fer la teva inscripció podràs escollir entre diferents botigues de Decathlon distribuïdes a la ciutat de Barcelona i rodalies, la marca tècnica de la cursa, per poder recollir el teu pack del corredor del 25 aniversari de la Vueling Cursa Bombers Barcelona.
Punts de recollida de dorsals i xips en aquesta edició pel dijous 7, divendres 8 i dissabte 9 de novembre:
– Decathlon Ciutat Vella
– Decathlon Centre Comercial l’Illa Diagonal Barcelona
– Decathlon Gràcia
– Decathlon Centre Comercial La Maquinista
– Decathlon Centre Comercial Diagonal Mar
– Decathlon Sant Boi
L'Avenc Trail
és una cursa de muntanya de 12,6k (amb 470 de desnivell positiu) molt recomanable ja que està molt ben organitzada, el circuit està cuidat i val només 6 euros la seva inscripció.
La podeu completar fent clic en aquest enllaç.
La sortida serà per les 10:00 des de l'escola SolCunit en la mateixa població tarragonina.
La Marató del Montseny
serà per aquest diumenge 10 de novembre a les 8:00 des de la Plaça Major Sant Esteve de Palautordera.
És una cursa que es desenvolupa íntegrament pel Parc Natural del Montseny, espai protegit i reserva de la Biosfera de la UNESCO, amb un 85% del seu recorregut per corriol i un 15% restant per pista de terra.
Consta de 45,5 quilòmetres i un desnivell positiu de 2.752 m amb sortida i arribada a la plaça major del municipi de Sant Esteve de Palautordera.
La Marató del Montseny passa pels llocs més emblemàtics del parc, com son el cim del Matagalls, Les Agudes i el Turó de l'Home, sostre de la cursa i del propi parc amb 1.705 m d'altitud sobre el nivell del mar.
Amb un recorregut d'una gran bellesa i un entorn incomparable, recorrereu boscos i prats, creuareu rius i tarteres, estareu en plena natura i gaudireu de la muntanya. Si voleu estar presents al breafing, aquest serà pel dissabte al vespre, a les 20h.
Els dorsals es podran recollir al pavelló municipal aquest dissabte entre les 18 i les 20h. i el diumenge des de les 6:30 fins a les 7:30.
Informar-vos que la cursa disposarà de tres temps de tall. Seran els següents:
● St. Bernat en 3h 15min.
● Sant Marçal en 4h 45min.
● Arribada a meta en 8h 30min.
Per realitzar la Marató no hi ha material obligatori, però si aconsellable, sobretot si les condicions meteorològiques no són les millors. Aquest material recomanat és:
– Paravents amb membrana impermeable.
– Buff o gorra.
– Guants.
– Manta tèrmica.
– Sistema d'hidratació propi.
– GPS amb el track de la cursa descarregat.
La darrera prova de la jornada serà
la Volta a l'Estany d'Ivars i Vila-Sana
. La volta a l'estany serà completa i té un recorregut de 10k. L'avituallament estarà situat al km 5'3. la Es repetirà el recorregut de les edicions anteriors: cursa mixta amb un 40% asfalt, i un 60% de terra.
El dia de la cursa es podran recollir els dorsals a "la sala" del passeig Felip Rodés nº11 amb la presentació del DNI o bé amb l'autorització degudament omplerta si és per a tercers.
08:30- 9:30 - Recollida de dorsals per a totes les modalitats.
09:30- 9:55 - Escalfament (Plaça Bisbe Coll) a càrrec de Víctor Heras Pastor.
10:00 - Sortida de la cursa de 10k.
12:00 - Tancament de la cursa + entrega de premis i sorteig de regals.