Gran, gran matinada a SQV avui!!
Moltes gràcies
Natxo per aquesta gran cursa!
No sé si era la cursa gairebé gratis i si ens vau pagar per córrer.. però en aquests temps no és pot tenir més per menys!!
Un plaer poder saludar a tants Correcats i Correcates, alguns que feia anys que no veia.
Evidentment,
Debu és Debu.. però la
Mona i la companya van fer un gran treball de Speaker!!
Una temperatura perfecta per córrer.. i per què no dir-ho... una cursa que acaba amb una botifarra tan bona.. té automàticament una puntuació doble per a mi.
Respecte a la meva cursa, va ser un plaer veure per davant com lluitaven el
Joan3 i el
Chute per les places del podi de la meva categoria d'avis. I una mica darrera el gran ultra-fondista
Barceruel que avui ha lluitat fins i tot contra el crono!
Però la meva cursa era més discret, molt lluny queden els anys que baixava fàcilment dels 40'.
I de fet, avui he tingut molt bones sensacions.. i tenint en compte que cada any augmenten més l'alçada del poble, tampoc m'ha anat malament.
He sortit amb el
Joan33 i Rularo i sembla que podíem anar plegats durant una bona estona. Però ja després de la primera pujada es notava que començaven els atxassos, anaven tots amb el ganivet posat.
Finalment va ser el jovenet Rularo que es va escapar, i el Joan i jo vam anar fent la primera volta plegats.
La idea era de fer un sub 44', però vam trigar gairebé 9' en fer els primers 2 kms... buff.. patirem avui!
Després la baixada de 1,5 km anava bé per donar-nos una mica d'aire, i per suposat el pas per davant de la casa del Natxo amb la fot del David i els aplaudiments de la família

va donar força per continuar.
L'unica pega d'aquesta cursa... tot just en el km 4,5, en una carretera d'un sol carril hi havien 2 cotxes (parats) en mig... deixant tot just l'espai per passar 1 sola persona... bé... a seguir.
Vam passar la primera volta en 22:05 i no volia ni pensar en la segona volta...
El Joan es va quedar una mica enrere i els dos primers kms de la 2a volta trigava 15" més que la 1a. Vaja.. encara havia de canviar una marxa per arribar abans del
Marc, llebre 45'.
I així va ser.. fins i tot vaig arribar gairebé a l'alçada del
Rularo, havia retallat la distància fins a 10m com a molt, però com bon competidor que és, em tenia més que controlat i va fer un últim sprint brutal cap a l'arribada!
43:47, potser el meu pitjor resultat (
fins i tot l'any 2019 vaig fer la cursa sense dormir, sortint de nit, vomitant, i vaig fer 43:04), però avui m'ha sabut a glòria.
Llarga vida al Memorial David Rovira - la nostra cursa de SQV!!