16- LLiGa2026. 17/05/26 Memorial David Rovira: Curses de 5k i 10k a Sant Quirze

16- LLiGa2026. 17/05/26 Memorial David Rovira: Curses de 5k i 10k a Sant Quirze

27 Abr 2026 18:00 - 27 Abr 2026 18:02 #1 per piri (Associat/da)
Hola tothom, molt bona tarda! :party:

És un plaer tornar a promocionar aquesta cursa tan nostra i tan estimada per tota l'associació. A través de curses infantils (sortida a les 11h) i de dues distàncies pels adults (sortida a les 9h), de 5k i 10k per asfalt es retrà un record pel David.

La 19a cursa de Sant Quirze - Memorial David Rovira es realitzarà el diumenge 17 de maig on la sortida serà al pavelló poliesportiu Can Casablanques. La cursa disposarà de 5 llebres de la nostra associació i a l'arribada tindreu begudes, botifarra i molt bon ambient.

Els dorsals es podran recollir al pavelló que hi ha al costat de la sortida, exclusivament el mateix dia de la cursa, a partir de les 7:30h.

A la LLiGaCoRReCaT, les dues distàncies tenen la puntuació màxima, és a dir, triple. Aprofiteu i si encara no esteu inscrits/es a la LLiGa ho podeu fer abans de l'inici de la cursa i així poder puntuar. Aquest és l'enllaç de la inscripció a la cursa.

Els drets d’inscripció a les curses de 10 km i 5 Km són de 8 €. Informar-vos que amb aquest import s’adquireix el dret a tots els serveis bàsics pel corredor incloent-hi cronometratge, dutxes i serveis, esmorzar complet, guarda-roba i ambulància. Si, a més de tot l’anterior, es vol adquirir el record commemoratiu de la cursa, que enguany serà una samarreta tècnica de màniga llarga, el preu de la inscripció serà de 14 €. Val a dir que l’organització assumeix la major part del cost de l’obsequi.

Al web de la cursa trobareu a més de molta informació i les inscripcions, dos fitxers que inclouen el recorregut de la cursa. Estan en format GPX i l'altre en KML.

Esperem trobar-nos amb moooltíssima gent fent suport, animant i participant el proper diumenge 17 de maig a Sant Quirze del Vallès!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2026 11:28 #2 per TtX (Associat/da)
Bona matinal atlètica en record del David per Sant Quirze, amb al Natxo al capdavant i 2 speakers molt top. Continuem!
Posso el temps x facilitar la tasca de la Lliga…😉

Darrera actualització de la llista

1 Sergi42195
2 Joan3
3 ConxaC
4 luzyan54
5 Vladi
6 Grampy
7 TtX 58’56”
8 Fandes
9 Ther
10 mario.cat
11 Josep80
12 Ramon_B
13 antoniu
14 Judith
15 Rico
16 Batman
17 Roger67
18 Sherpa
19 Chute
20 OscarBolo75
21 RaquelRS
22 Wolves
23 BadaMike
24 Bristok
25 mickymache
26 lorens
27 Jramon
28 jordi mas
29 Mari Luz
30 Richy
31 rularo86
32 ericmm
33 BySerra14
34 XaviCht
35 Oriol_R
36 Hansi
37 MiguelSBD
38 Sergio Burgos
39 MarcOrantes
40 Xavi_Corral
41 Socanna
42 crissbd
43 DennisTeuling
44 Joan33
45 hectorgarde
46 barceruel
47 Liz
48 Bonhome
49 OLympicgames
50 paco
51 Pirata Agus
52 JORDI/SBD
53 Arcadi42
54 Reche
55 jaume86
56 Pauloshka-22
57 Natxo

MÉS CORRECATS QUE L'ANY PASSAT, ole-ole

17 Mai 2026 14:39 #3 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gran, gran matinada a SQV avui!!

Moltes gràcies Natxo per aquesta gran cursa!

No sé si era la cursa gairebé gratis i si ens vau pagar per córrer.. però en aquests temps no és pot tenir més per menys!!

Un plaer poder saludar a tants Correcats i Correcates, alguns que feia anys que no veia.
Evidentment, Debu és Debu.. però la Mona i la companya van fer un gran treball de Speaker!! :speaker: :speaker:

Una temperatura perfecta per córrer.. i per què no dir-ho... una cursa que acaba amb una botifarra tan bona.. té automàticament una puntuació doble per a mi.

Respecte a la meva cursa, va ser un plaer veure per davant com lluitaven el Joan3 i el Chute per les places del podi de la meva categoria d'avis. I una mica darrera el gran ultra-fondista Barceruel que avui ha lluitat fins i tot contra el crono!

Però la meva cursa era més discret, molt lluny queden els anys que baixava fàcilment dels 40'.
I de fet, avui he tingut molt bones sensacions.. i tenint en compte que cada any augmenten més l'alçada del poble, tampoc m'ha anat malament.
He sortit amb el Joan33 i Rularo i sembla que podíem anar plegats durant una bona estona. Però ja després de la primera pujada es notava que començaven els atxassos, anaven tots amb el ganivet posat.

Finalment va ser el jovenet Rularo que es va escapar, i el Joan i jo vam anar fent la primera volta plegats.
La idea era de fer un sub 44', però vam trigar gairebé 9' en fer els primers 2 kms... buff.. patirem avui!
Després la baixada de 1,5 km anava bé per donar-nos una mica d'aire, i per suposat el pas per davant de la casa del Natxo amb la fot del David i els aplaudiments de la família :heart: :heart: va donar força per continuar.

L'unica pega d'aquesta cursa... tot just en el km 4,5, en una carretera d'un sol carril hi havien 2 cotxes (parats) en mig... deixant tot just l'espai per passar 1 sola persona... bé... a seguir.

Vam passar la primera volta en 22:05 i no volia ni pensar en la segona volta...
El Joan es va quedar una mica enrere i els dos primers kms de la 2a volta trigava 15" més que la 1a. Vaja.. encara havia de canviar una marxa per arribar abans del Marc, llebre 45'.
I així va ser.. fins i tot vaig arribar gairebé a l'alçada del Rularo, havia retallat la distància fins a 10m com a molt, però com bon competidor que és, em tenia més que controlat i va fer un últim sprint brutal cap a l'arribada!

43:47, potser el meu pitjor resultat (fins i tot l'any 2019 vaig fer la cursa sense dormir, sortint de nit, vomitant, i vaig fer 43:04), però avui m'ha sabut a glòria.

Llarga vida al Memorial David Rovira - la nostra cursa de SQV!! :raised: :raised: :top: :top:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

18 Mai 2026 12:23 #4 per Seneca (Associat/da)
Bon dia. Tenim els resultats dels 5 i dels 10k d'ahir al matí a Sant Quirze del Vallès. Si no trobeu el vostre resultat o si bé aquest és erroni indiqueu-ho responent a aquest missatge.

Endavant!
Adjunts:

18 Mai 2026 23:04 #5 per TtX (Associat/da)

Seneca va escriure: Bon dia. Tenim els resultats dels 5 i dels 10k d'ahir al matí a Sant Quirze del Vallès. Si no trobeu el vostre resultat o si bé aquest és erroni indiqueu-ho responent a aquest missatge.

Endavant!

Sèneca jo no he fet de llebre

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats