Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

11 Gen 2011 17:18 #101 per TRI-GAT (Visitant)
Ja ho he pogut veure, sembla interessant, ara estic negociant amb el Rubens per fer-ho sencer o des d'on dius, ara que, ja posats preferiria fer-ho tot.

el que passa es que l'hora de la quedada  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:..

me'n vaig a fer una hora d'Spinning i després a nedar una altre horeta.  :P


parlem  :great:
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 19:45 #102 per rubens (Associat/da)

Ja ho he pogut veure, sembla interessant, ara estic negociant amb el Rubens per fer-ho sencer o des d'on dius, ara que, ja posats preferiria fer-ho tot.


El meu entrenament en bici aquesta temporada es resumeix en 4 classes d´spinning i 0 de carretera.  :rofl: :rofl:
Em voleu matar, no? 
La veritat Uri és que veient el recorregut sembla guapo guapo peró no m´hi veig en aquests moments i us aniria frenant al dos. Miraré com fer-ho per acompanyar-vos una bona estona. Per començar el primer port m´el salto, crec.  :whistle: .
M´ho miro amb carinyo i et dic alguna cosa peró tu fes la teva que jo ja m´acoplo el temps que pugui. Ens veurem segur, aixó sí.  :great:
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 21:18 #103 per Oriol_TBID (Associat/da)
i aquest quan voleu anar a fer-lo? :rofl: :666:

www.mapmytri.com/routes/view/22988132
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 22:09 #104 per Oriol_TBID (Associat/da)

Ja ho he pogut veure, sembla interessant, ara estic negociant amb el Rubens per fer-ho sencer o des d'on dius, ara que, ja posats preferiria fer-ho tot.

el que passa es que l'hora de la quedada  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:..

me'n vaig a fer una hora d'Spinning i després a nedar una altre horeta.  :P


parlem  :great:


Xavi, la ruta l'havia pensat perque sortissis des de Montbrió  i ens trobessim a Alforja. Jo també sortiria de Montbrió, però abans, per fer les meves històries.

En principi jo portaria 38 kms, o sigui que diria que em costaria més o menys 1h30 al ser bastant puja baixa. O sigui que si surto a les 9, tu hauries d'estar a Alforja a les 10h30, lo que vol dir sortir de Montbrió a les 9h50 més o menys, ja que tens 14 kms que van pujant poc a poc.

Toooma lío!!!!  :rofl: :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 08:28 #105 per TRI-GAT (Visitant)

Xavi, la ruta l'havia pensat perque sortissis des de Montbrió  i ens trobessim a Alforja. Jo també sortiria de Montbrió, però abans, per fer les meves històries.


M'ho miro i et dic com quedariem,

dues coses només,

Els ports que surten son molt durs?, ho dic perquè el segon sembla el Tourmalet  :surprised:

La segona es per tots els del dia 29, aquest matí a Olot: -1 grau, a L'Hospitalet de L'infant: 16 positius

Si segueix així haurem de canviar el lloc de la sortida  :whistle: :whistle:
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 08:50 #106 per Oriol_TBID (Associat/da)
Lo primer no és un port, va pujant però molt poc. Només els 2 últims kms arribant a Alforja piquen una mica.



El segon si que puja més però és bastant "tendido".

El primer és fins Alforja, després girem cua:



2'5 kms a menys del 4%

El segon (adjunto imatge) pujem fins 1 km abans de Colldejou. Per tant, 7 kms segons el gràfic. Els 2 primers plans i els 5 restants al 3,3% de mitja.

O sigui que durs no són  ;)
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 08:56 #107 per Oriol_TBID (Associat/da)

Ja ho he pogut veure, sembla interessant, ara estic negociant amb el Rubens per fer-ho sencer o des d'on dius, ara que, ja posats preferiria fer-ho tot.


El meu entrenament en bici aquesta temporada es resumeix en 4 classes d´spinning i 0 de carretera.  :rofl: :rofl:
Em voleu matar, no? 
La veritat Uri és que veient el recorregut sembla guapo guapo peró no m´hi veig en aquests moments i us aniria frenant al dos. Miraré com fer-ho per acompanyar-vos una bona estona. Per començar el primer port m´el salto, crec.  :whistle: .
M´ho miro amb carinyo i et dic alguna cosa peró tu fes la teva que jo ja m´acoplo el temps que pugui. Ens veurem segur, aixó sí.  :great:


Crack si ets a Pratdip, et pots enganxar amb nosaltres allí mateix i després ja et portem a casa des de Montbrió  ;)

Faries 45 kms  :whistle: i si tornessis a Pratdip només hauries de sumar-ne 18 més: 63  :whistle:
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 09:04 #108 per Oriol_TBID (Associat/da)


La segona es per tots els del dia 29, aquest matí a Olot: -1 grau, a L'Hospitalet de L'infant: 16 positius

Si segueix així haurem de canviar el lloc de la sortida  :whistle: :whistle:


Has mirat el vent? jeje

Ratxa màxima avui a L'Hospitalet 97 km/h  :666:
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 09:32 #109 per TRI-GAT (Visitant)
Esperem que aquest cap de setmana no bufi tant fort  :grrrrrr:

Ja tinc estudiat el recorregut, sembla asequible, llarg pel meu cul, però asequible. :mdr:

una pregunta Oriol, com calcules els W/kg amb la taula que em vas passar?, ho dic perquè ahir viag fer tirada llarga amb la Bici d'SPINNING i voldria saber calcular-me les cosetes que fas  :whistle:
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 09:38 #110 per Oriol_TBID (Associat/da)
L'únic que faig és dividir watts per kgs  ;)

O sigui que si vas fer 250 w durant la sessió i peses 75 kg, doncs vas tenir un ratio potència/pes de 3,3 w/kg durant la sessió.

A la taula que et vaig passar sortia el ratio màxim aconseguit per a un determinat temps: 1 minut, 5 minuts, 10 minuts (no recordo...) i per categoria o nivell. O sigui que hauries d'entrar el ratio que et surti quan facis per exemple 10 minuts a saco per veure en quina categoria o nivell et trobes. Tot i que això de la categoria/nivell t'hauria de donar tan igual com a  mi  :mdr:
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 09:54 - 12 Gen 2011 10:10 #111 per TRI-GAT (Visitant)
Valeeee ara ho pillo.  :whistle: no, ja em semblava que era això, el que passa es que a mes temps, mes baix el ratio per categoria.

Ho dic perquè ahir vaig fer 90min d'SPINNING seguits i bastant a saco, amb 288w de mitja finals, em donaria 3.22w/kg els 90 min.  :P

El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 10:00 #112 per krlos (Associat/da)
No trigat, sense veure la taula aquesta, t'estàs liant. Tu el que has fet es dividir 288 wats de mitjana entre 90 minuts i el que et diu l'Uri es que divideixis els 288 entre el teu pes i tindràs els wats que mous per kg de pes. I així nosaltres sabrem quant t'has "estilitzat" :he:

Jo avui record dels darrers 3 anys. 84,5kg :party:

Me'n vaig a celebrar-ho reesmorzant  :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 10:08 #113 per gàltix (Associat/da)


La segona es per tots els del dia 29, aquest matí a Olot: -1 grau, a L'Hospitalet de L'infant: 16 positius

Si segueix així haurem de canviar el lloc de la sortida  :whistle: :whistle:


TRIGATEN i everybody :

-1 a Olot a les 8 del matí del 12 de gener no és fer fred  :no: :no: per això vaig dir el que vaig dir  :P

Me la jugo una mica

A la Vall d'en Bas El dia 29/1 a les 9:30h      Si fa caloreta estarem a 6-10º
                                                            Si fa un dia normalet a 2/6º
                                                            Si fa fred -2/4

i ...

ESTEU MALALTS !! com mireu els watts a spinning  :neutral: ? Oriol_TBID tu vas sempre amb la baticao, no?  :rofl:

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 10:14 #114 per Oriol_TBID (Associat/da)
jo a l'spinning no tinc watts, però el TRI-GAT si que cabróooooon  :666:
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 10:14 #115 per TRI-GAT (Visitant)

No trigat, sense veure la taula aquesta, t'estàs liant. Tu el que has fet es dividir 288 wats de mitjana entre 90 minuts i el que et diu l'Uri es que divideixis els 288 entre el teu pes i tindràs els wats que mous per kg de pes. I així nosaltres sabrem quant t'has "estilitzat" :he:


Hola "gorditu"  :rofl: :rofl:

el que he fet es dividir 288w entre 89.4kg, que peso i surt 3.221w/kg el que passa es que gairebé coincideixen els minuts amb els kgs de pes :intello:

Olotí per a mi -1º es pelar-se de fred  :eek: ja et dic que amb aquesta temperatura sobre una bici a mi no em veieu el jeto (ni falta que fa no?) de lo tapat que aniria  :yes:
El tema ha estat tancat.
12 Gen 2011 21:55 #116 per rubens (Associat/da)

Oriol_TBID tu vas sempre amb la baticao, no?  :rofl:


:rofl: :rofl: :rofl: 

Uri, ja veuré com ho faig. Abans de dissabte em miro bé el recorregut amb el que vull/puc fer i ja quedem en algun punt del recorregut.
Portat al TriGat tota la sortida que amb tants watts o el que sigui de potència el veig molt sobradet.  :whistle: :666:
El tema ha estat tancat.
14 Gen 2011 09:00 #117 per Oriol_TBID (Associat/da)
avui no bufa a Hospi, esperem que demà segueixi igual  ;)
El tema ha estat tancat.
14 Gen 2011 09:10 #118 per TRI-GAT (Visitant)
He mirat el temps i diu que demà vent 0 kms/h i temperatura 17ºC  :yipi: :yipi: estic per portar-me el neoprè  :whistle: :whistle:
El tema ha estat tancat.
15 Gen 2011 22:51 #119 per Mei (Associat/da)
Què nois, no expliqueu com us ha anat per les meves terres?? :whip: :whip: No us podeu queixar... no heu tingut ventet eehh!!! :rofl: :rofl: :intello:
El tema ha estat tancat.
15 Gen 2011 22:55 #120 per nyef (Associat/da)
Segur q s'han passat el mati al bar ... :666: :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.