45 Cursa Moritz SANT ANTONI 21-01-24

45 Cursa Moritz SANT ANTONI 21-01-24

18 Gen 2024 13:07 #1 per Natxo (Associat/da)
Inicio tema perquè veig (crec) que ningú ha obert fil per aquesta cursa, un CLASICAZO del circuit, i a la que li tinc un especial carinyo :beer: .

i això que ja la tenim a sobre. Crec que avui és el darrer dia amb inscripcions obertes xipgroc.cat/ca/curses/SantAntoni2024/10k/inscripcio/fins-2008

En fi, jo no faltaré a la cita. Tant de bo trobi moltes samarretes pastanagues :)

Natxo

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2024 19:30 #2 per Vladi (Associat/da)
Hola companys i companyes!

Jo també notava a faltar un fil que parlés d'aquesta cursa tan clàssica i on normalment participem molts correcats.

He estat llegint l'anàlisi que fa el David en el Blog maldito :clap: :clap: :clap: sobre la cursa i el nou recorregut i, sembla, més ràpid i més maco que el d'altres edicions, que ja era bastant ràpid. Per tant, si algú s'ho està pensant, que entri en el Blog maldito i segur que s'acaba de decidir.

Natxo, a veure si ens veiem, fa molt temps que no coincidim a cap cursa. Serà un plaer saludar-te. I gràcies per obrir el fil.

Diumenge a lluir samarreta pastanaga :muscle: :muscle: :muscle:

Molta salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2024 21:52 #3 per Natxo (Associat/da)

Vladi va escriure: Natxo, a veure si ens veiem, fa molt temps que no coincidim a cap cursa. Serà un plaer saludar-te. I gràcies per obrir el fil.
Diumenge a lluir samarreta pastanaga :muscle: :muscle: :muscle:
Molta salut :great: :great: :great:


Ei, Vladi, segur que ens tornem a veure diumenge. Un plaer, igualment :)

Aprofito per anunciar a tots la convocatòria per la Foto CoRReCaT. Per no perdre els bons costums


Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2024 13:44 #4 per gorka (Associat/da)
Doncs diumenge miraré d'estar a la foto, a la línia de sortida i espero que a la d'arribada. :)


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2024 16:30 #5 per Ramon_B (Associat/da)
Doncs un altre que gairebé no se la perd mai. Serà la meva 27ª participació, la primera al 1993 :whistle:

M'agrada el canvi de recorregut. Amb menys girs menys retallades !!!

Ens veiem companys a la foto

693 Curses , 282 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2024 18:27 #6 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort a tothom en aquesta cursa de barri entranyable.
En Marc31 portarà la pancarta per a fer la foto.

Gaudiu molt i patiu poc, val?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2024 15:34 #7 per fandes (Associat/da)
Amb ganes de llegir-vos sobre una cursa clàssica que no deixa de renovar-se cada any. Mentrestant he vist que el Dabit ha compartit les classificacions i les fotos que ha fet a Blogmaldito . És una bèstia!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2024 17:53 #8 per Ramon_B (Associat/da)
Una nova Cursa Barri de Sant Antoni al sac !!. El nou circuit m'ha agradat, força pla i ràpid. M'han explicat de l'organització que aquest matí han robat tots el indicadors de punts quilomètrics (per això no n'hi havia) :grrr: :grrr:

Ha estat una gran trobada de companys i amics. He anat prou be amb un temps final de 1h00'07'' a ritme de 6'01''/Qm. Gràcies CarlesCat i Davit per les fotos !

Fins la propera !

693 Curses , 282 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2024 17:57 #9 per Jorfer (Associat/da)
Que surrealista això de robar els punts kms.

M'ha vingut al cap quan ens van robar a nosaltres la carpa Correcat a una cursa de Can Mercader i ara es veu per la Cerdanya en fires de productes artesanals.

Ramon B ja he vist que has fet un gran resultat. Enhorabona!!
Rnou i Joan3 marcotes i una nova MMP pel Marc31 que està enratxat i cursa que fa cursa que pulveritza alguna de les seves marques.

Bons resultats he vist com el de Chute o Cachirulo i la MMP de Rosa :thumbup:

Vinga expliqueu, expliqueu i si podeu pengeu la foto que feieu patxoca. :great: :party: :stucktongue

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2024 18:16 #10 per andreugg (Associat/da)
Ara ja per casa moment de dinar (tard) i començar a mirar el vídeo, el primer tast e teniu al meu insta en forma de REEL, en quan a la cursa he arribat a pensar que estava malament de la vista ja que no he vist cap punt Km excepte el 5, sincerament robar 9 punts kms s'ha d'estar molt avorrit o tenir molt d'odi a la cursa... A més que no entenc que ningú policia hagi vist res... Curiós..

En quan a la cursa, el millor és veure les persones i sumar kms, el recorregut sincerament no he notat gaire diferencia del vell al nou, espero que en un futur st. Antoni segueixi recte i no faci el que alguns els confon que és veure la meta a falta de 3km, a mi sincerament tant em dona. Però seguir St. Antoni i baixar per Urgell i agafar el Paral·lel més abaix m'agrada la idea més tram per recordar la vella marató jeje.

En quan a la cursa m'ha anat bé excepte quan passava pel Mercat de St. Antoni que no sé que fet que tret la tapa de la bateria de la càmera i ha caigut i he tingut de tornar enrere per agafar-ho però res greu he apretat una mica i crec que ho he recuperat sinó doncs res temps perdut ehehe.

Temps final 00:47:18 un plaer a tots /es els que us he pogut veure i saludar.

Apa quant tingui el video complert ja us aviso.

Salut!

PD Segueixo perplex, robatori de 9 punt kms això mereix un titular! hahaha

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2024 18:19 #11 per Jorfer (Associat/da)
Andreugg divertides aquestes visions de les curses desde dins.
Enhorabona!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2024 18:38 #12 per Natxo (Associat/da)
Ja tinc resposta al misteri dels punts quilomètrics, estava flipant de no veure'n cap i ara més flipat que els hagin robat, s'ha de ser ben préssec...

Jo vull dir una cosa: normalment no acostumo a dir coses negatives de les curses, però hi han coses amb les cada vegada tinc menys tolerància, deu ser l'edat. He vist força gent sense dorsal, tant al calaix :grrr: , com després durant la cursa. I el que em fa més ràbia és que alguns d'aquests van a ritme lent i no entenc perquè me'ls vaig trobant a mesura que avnço, ja que dificulten molt el poder mantenir un ritme als primers kms. Ostres, si corres sense dorsal, perquè tens una situació precària econòmicament, perquè només vols córrer acompanyat pel barri o pel motiu que sigui, crec que no s'ha de fer però tampoc em vull posar en plan moralitzant, almenys posa't darrera de tot. En fi...

Per lo demés, súper content de tornar al circuit, aquesta Cursa m'encanta, i m'ha molat tornar a veure i saludar a antics companys correcats. He tornat a casa carregat d'endorfines, i tot el dia content

Natxo

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2024 18:48 #13 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si, suposo que tindran les seves raons però córrer sense dorsal....no és molt ètic i poc respectable cap a les persones que si que han abonat la tarifa corresponent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2024 22:25 #14 per Vladi (Associat/da)
Hola companys i companyes!

Què fort el tema dels punts quilomètrics! Jo ja estava preocupat perquè no havia vist cap, pensava que amb l'edat estava entrant en un trastorn de dèficit d'atenció o que necessitava passar un altre cop per l'oculista :joy: :joy: :joy:

Per la resta, me l'he passat molt bé. Cursa molt ben organitzada i amb molta participació correcat. Ha estat un plaer retrobar-nos :clap: :clap: alguns després de molt temps sense coincidir en cap cursa. A més el dia ha acompanyat, amb una mica de fred a primera hora, però agradable durant la cursa.

Respecte al meu temps, objectiu no aconseguit :whip: . Esperava fer un sub-48 i m'he hagut de conformar en un sub-49 :( De totes formes, el que més importa és que he gaudit de la cursa. La propera intentarem que vagi una mica millor. :muscle:
Enhorabona a la bcnrosi per la seva marca personal :party: Quin "hachazo" m'has donat a l'últim quilòmetre :clap: Felicitar a luzyan54, primera de la seva categoria al Campionat de Catalunya i, també, a tots els que heu aconseguit els vostres objectius.

La propera a Huesca, Carrera campo a través Castillazuelo - Monasterio de El Pueyo 10km. Us la recomano :)

Salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2024 08:41 #15 per Tiny (Associat/da)
Bon dia, aquí un altre que va còrrer ahir aquesta cursa...

També vaig estar buscant els punts quilòmetrics...:whip:
Una mica difícil de còrrer amb tenquil.litat els primers kms.
Al final vaig acabar en 49'39, un minutet més que l'any passat...

Molt content de saludar companys que feia temps que no veia :great:

Moltes gràcies als voluntaris, animadors i fotografs!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2024 10:53 #16 per squash (Associat/da)
Hola

sabem si les fites quilomètriques eren de coure?

Com sempre, cursa amena i divertida... i amb taps descomunals a la sortida amb gent mal col·locada.

Amb el canvi de recorregut es perd essència de barri i es guanya en llargues rectes.

Va estar bé.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2024 18:53 #17 per andreugg (Associat/da)
Ja està disponible el vídeo resum de la Cursa, espero que us agradi.


10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2024 20:10 #18 per Ramon_B (Associat/da)
Andreugg, he vist el vídeo, com sempre m'ha agradat força.
Si tens actualitzades les marques vas fer MMP !! 👏👏👏

693 Curses , 282 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2024 01:24 #19 per andreugg (Associat/da)
Gràcies Ramon_B modificat, i mil gràcies per mirar el vídeo, m'alegro que hagi agradat. Ens veiem en la propera aventura :)

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.