TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

23 Oct 2014 13:40 - 23 Oct 2014 13:48 #401 per SOM (Visitant)
Disculpeu, eh, !! el meu nivel d'angles es inexistent ... algú podría aclarir que volen dir ... quan diuen aixo ?


The color (red, blue, green) is not a issue


8)

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2014 14:39 #402 per brigante (Associat/da)
SOM, "El color no es cap problema".

Avui nosaltres també tenim controlat 1h RM a veure com estan les pulsacions. Esperem que correctes.
Bé, el controlat del kilometer no sé si es de ritme marató perquè si es així, mare meva  :oh:




Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2014 17:07 #403 per SOM (Visitant)
Ok gracies  8) ... entenc que dintre del mateix corral i la mateixa wave si es pot canviar de color

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2014 19:05 #404 per WhatSaac (Visitant)
Hola Pere, A veure, t'explico.
Els colors son les zones del "camp de refugiats"on organitzen la gent. Es important perque quan et toca la teva sortida accedeixes als corrals per rutes diferents. Es com que et concentrin al carrer de Pelayo i a algu altre el concentrin a Pl. Urquinaona...
La zona en si es bastant gran, i pots passar de un color a un altre, pero estan lluny (no es algo que pots decidir en un minut).
Cada color accedeix al la sortida (Pont de Verrazanno) per accessos diferents. I en cada acces trobaras el corral que et correspon.
Vull dir que el corral A de la zona verda no está al costat del corral A de la blava, sino que estan separats un colló de lluny.

Per tant, qui vulgui fer cambalaches de color, que ho plantegi amb temps i sápiga la ruta que ha de fer (recomano, només arribar de bon matí al "camp de refugiats", inspeccionar els accessos).

Espero haverte ajudat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2014 19:54 #405 per kilometer (Associat/da)
Recupero el tema del menjar, doncs m'han arribat dues peticions més. Arcadi42, a veure si al final no hi cabrem ?  :whistle:

Dinar dissabte 1 Novembre a les 13:30

Llista
1. Arcadi42
2. Enric L.Vilalta
3. Xavi Giró
4. Lucius
5. Angelman (2)
7. Amic (4)
11. Isaac
12. Adrià
13. ToniP (4)
17. SOM (2)
19. Nadiuska
20. Brigante
21. kaste (2)
23. Noia
24. jacuco (4)
28. Sancli (4)
32. Jordi (amic Sancli)
33. Aina (amiga Sancli)
34. kilometer
35. Jordi (amic Sancli)
36. Benjamí (amic Sancli)
37. Jordip84 (2)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2014 21:32 #406 per kaste (Visitant)

Hola a tots...

A la web surt molt clar lo del canvi de Corral..

Runners who are assigned to different corrals but wish to start together may do so by going to the corral and wave corresponding to the higher number. - See more at: www.tcsnycmarathon.org/race-day/the-start#sthash.lL7wFSqb.dpuf


Javi kaste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2014 08:57 #407 per Lucius (Visitant)

Lucius no se si recordes, a la sortida de la marato de Roma 2013 vam estar junts al calaix de sortida.
Jo tambe estic a la Blue Wave 1 Corral A. Aixi que ja som 4  :yipi:
Apa anims que nomes queden 10 dies!!


ja som 4  :yipi: :yipi:

suposso que hi han llebres oficials amb moltes possibilitats

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2014 15:10 #408 per kilometer (Associat/da)
Lucius, pel que jo he llegit al web, les llebres es moiuran entre les 3:00 i les 6:00h. Aquí us deixo el link per si us interessa.

www.tcsnycmarathon.org/sites/default/fil...ace%20Bib_Back_0.pdf


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2014 15:57 #409 per arcadi42 (Associat/da)
He pres nota de la inscripció del Jordip84 al dinar. Si no hi ha més gent, no caldrà fer una altra reserva. Segur que no vindrà de dos. Ara, si tenim més altes potser sí que caldrà intentar una quarta reserva...

160 maratons (99 diferents, 44 països), 193 mitges, 284 deumils, 978 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2014 12:41 #410 per (Visitant)
Hola companys i companyes,

fent un entrenament pel litoral em vaig trobar amb un correcat que va comentar que no estava a la llista pel dinar... ja veig que aquí ens coneixem tots i no ens podem amagar!  :666: No vindré al dinar, ja fa mesos vaig quedar per dinar amb uns coneguts que tinc a Columbia University.

Imagino que ens veurem per algun corral, aniré de correcat, orange wave 1. Personalment és una marató a la que no vaig a fer temps, vaig a gaudir, a fer fotos i a viure-la. Jo marxo en breu cap a EUA i ja m'han dit que WI-FI hi ha per tot arreu, però per si se'm passa i no ens veiem:

- Kilometer, espero et surti la Marató que tens en ment, els teus entrenaments metódics donaran els seus fruits.  :great:
- amic, espero que el teu fill pugui gaudir de la Marató i que la lesió no li faci gaire la murga.  :great:
- Angelman, rezo para verte en algun punto y me hagas uno de tus bailes!  :rofl:
- Ferny, nuestras tiradas largas "hueveras" por el litoral han sido de lo mejorcito de preparar esta maratón!  :rofl:
- A tota la resta de correcats, a gaudir!  :great:

Per cert, avui es canvia l'hora i dissabte que ve un altre cop a NY...  :rofl:

Bona marató per tothom!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2014 12:56 #411 per seko (Visitant)

Bones

Fa mesos que no intervinc perquè entre feina, preparatius i alguna molèstic he estat capficat fins dos dies abans de marxar  :P

Lllegint els vostres anteriors missatges ja he pogut aclarir molts temes i només m'agradaria preguntar a aquells qui ja tenen més experiència quins són els millors punts pels acompanyants per tal de poder veure'ns en cursa. Ja suposo que és complicat perquè deu haver-hi molta gent, però algun punt que sigui fàcil arribar en Metro i que sigui identificable tant per corredors com per espectadors.

Jo surto a la Green Wave 1 Corral B i agafo el ferry d'Staten Island a les 6:45. Pel que he llegit potser és una mica just per arribar al calaix tot i que no he de deixar bossa així que intentaré agafar-lo abans.



seko10304.wordpress.com
10km--> 37'27'' (Pineda 09)
Mitja--> 1h21'21'' (Barcelona 11)
Marató--> 3h15'19" (Barcelona 10)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2014 14:55 #412 per kilometer (Associat/da)
Deibid, que vagi molt bé  ;). Jo ja et començava a trobar en falta, ja que des de Sant Cugat no havies donat senyals de vida. Gràcies pels dessitjos i per tú, doncs que ho gaudeixis molt i facis moltes fotos. Segur que et queden més records que a mí  :oops:

Nois que aixó està al caure. Amb el SOM, and family viatjant cap allà en aquests moments, comença ja l'èxode per la conquesta  de la big apple. Nosaltres marxarem dijous. I com encara ens queden uns dies, encara ens queden també uns entrenaments. Ahir ja vam tancar la 15ena setmana, fregant els 100 km. Avuí he fet 70', peró ja començo a baixar el ritme, que ja toca. Dimecres últim entrenament al matí i per la tarda sessió de fisio prèvia al viatge a NYC.

Dintre d'una setmana, segur que ja han aflorit cròniques i resultats. És realment excitant  :yipi: :yipi:

The final countdown has begun



Comencema escalfar motors !!!!!  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2014 16:35 #413 per amic (Associat/da)

Hola companys i companyes,

fent un entrenament pel litoral em vaig trobar amb un correcat que va comentar que no estava a la llista pel dinar... ja veig que aquí ens coneixem tots i no ens podem amagar!  :666: No vindré al dinar, ja fa mesos vaig quedar per dinar amb uns coneguts que tinc a Columbia University.

Imagino que ens veurem per algun corral, aniré de correcat, orange wave 1. Personalment és una marató a la que no vaig a fer temps, vaig a gaudir, a fer fotos i a viure-la. Jo marxo en breu cap a EUA i ja m'han dit que WI-FI hi ha per tot arreu, però per si se'm passa i no ens veiem:

- Kilometer, espero et surti la Marató que tens en ment, els teus entrenaments metódics donaran els seus fruits.  :great:
- amic, espero que el teu fill pugui gaudir de la Marató i que la lesió no li faci gaire la murga.  :great:
- Angelman, rezo para verte en algun punto y me hagas uno de tus bailes!  :rofl:
- Ferny, nuestras tiradas largas "hueveras" por el litoral han sido de lo mejorcito de preparar esta maratón!  :rofl:
- A tota la resta de correcats, a gaudir!  :great:

Per cert, avui es canvia l'hora i dissabte que ve un altre cop a NY...  :rofl:

Bona marató per tothom!  :great:

Gràcies Deibid, El Genis continua amb les molèsties que no li deixen córrer. Al final no es el que farem. Intentarem gaudir d'aquesta marató de totes maneres.
Ens veiem a NYC.  :love: 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2014 16:45 - 27 Oct 2014 16:50 #414 per brigante (Associat/da)
Nosaltres també vàrem acabar el darrer cap de setmana sense complicacions. Dissabte 9 kms tranquilets, i diumenge 16 kms nadiuska, i una mica menys jo. En el meu cas, escalfant bastant abans i donant un cop de mà a la cursa Feder després.
Curiós competir ahir amb un calor espatarrant i pensar en el proper diumenge, i la rasca que fotrà.

Un parell de rodatges tranquils per can dragó i ja ho tindrem.  8)

Vinga, que això arriba ja!

EDIT: Llegeixo lo del Genís,  :arf: Potser es pot plantejar fer només la part de Manhattan, no? 10 milles xino-xano
Segur que la pot gaudir d'una manera o altre. Ànims!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2014 17:44 #415 per Lucius (Visitant)
ultim entrenament llarg amb Jorfer el diumenge passat... vaig fer pocs kms mentres la resta en feia uns 30km
ara ja estat tot fet

ens queda menys d'una setmana  :party: :party: :party:

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2014 20:20 #416 per arcadi42 (Associat/da)
Ja tenim el primer Correcat a NYC! En SOM ja hi ha arribat, puntual amb American Airlines.

160 maratons (99 diferents, 44 països), 193 mitges, 284 deumils, 978 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2014 20:47 #417 per Jorfer (Associat/da)
Vinga que s'apropa el gran dia de la festa maratoniana.  :great: :great:
Uns ho fareu millor, altres no tant bé, però tots ho fareu el millor que pugueu, així que a gaudir de la marató per excel·lència  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2014 07:43 #418 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Som   :love: :love:

obrin pass per el demés  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2014 14:28 #419 per Sancli (Visitant)
Demà marxem nosaltres!  :party: :party:

Intentaré córrer com sempre, orgullós de ser Correcat  :love:

Gràcies pels ànims!  :great: :great: :great:

Sancli

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2014 16:02 #420 per Lucius (Visitant)
bon viatge als que sortiu ja

avui ultim entreno amb bones sensacions 14km a 4'14'' per la marató del 2014  :intello:

aixó vol dir que provaré de fer la mateixa marca
que a la meva primera marató Barcelona 2011 amb 3h14'43''  :yes:

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.