Dani

Dani

24 Jul 2008 19:40 #141 per Zenon (Visitant)

Quan un li toca entrenament, s'entreté amb altres coses i avui he fet quatre números.

Ja soc centenari  :party: :party: :party:

100 Curses fetes en 26 mesos. No està mal el ratio  :oops: :oops:

2 Milles  13 Curses de menys de 5 km   43 Deu Mils   18 Curses de més de 10km   21 Mitges i 3 maraton.

5.216 Km. fets amb 6 parells de bambes.

Zero copes guanyades, zero podiums però centenars d'amics corredors/es  :great:


Dani, centenario ¡eh!... bueno de cursas. FELICIDADES.

5.216 km compitiendo y ¿cuántos entrenando?

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2008 19:41 #142 per rubens (Associat/da)
ets una màquina Dani:great:  Ja saps que per a mi ets tot un mestre. Recuperat bé i aviat que ens has de tornar a donar canya. Els divendres trobem a faltar els teus atxasus.  :rofl:

Moltes felicitats per les teves 100 curses. I com tu dius, cap podi peró guanyant molt més durant totes aquestes curses.  :happy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2008 11:28 #143 per edyvil (Visitant)

Hola Dani, felicitats per les 100...

Et volia demanar opinió:

Ja vaig dir en un post fa uns dies que continuo entrenant amb més o menys freqüència com si competís tot i que no tinc intenció de fer-ho regularment encara (la veritat és que pels horaris que tinc ara mateix tampoc puc).

El problema que m'estic trobant és que ara en lloc d'entrenar a partir de la 1 del migdia haig de fer-ho sobre les 8 de la tarda, ja he acostumat al cos a rendir a aquesta hora, el problema el tinc després em costa molt dormir, i en aquests últims dies que em queden a la feina antiga he de matinar i les estic passant "canutes" doncs acabo d'entrenar mes o menys a les 10 de la nit i no aconsegueixo adormir-me fins les 2 de la matinada, com encara entro a les 6 doncs tot just dormo, després vaig tot el dia mort.
¿no te remei aixó oi???
nomès es el setembre que em queda...

Per cert tot aquest esforç va encaminat a fer la Marató del Mediterrani, con dos coj... sense competir ni un trist 10.000 directe a la meva sisena marató, haver-hi si peto del tot....

Una abraçada company espero tornar-te a veure aviat....

Mediterrani i Espirall si les faig ja em puc donar per satisfet...


David Prieto

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2008 09:43 #144 per Dani (Associat/da)

Et volia demanar opinió:

Ja vaig dir en un post fa uns dies que continuo entrenant amb més o menys freqüència com si competís tot i que no tinc intenció de fer-ho regularment encara (la veritat és que pels horaris que tinc ara mateix tampoc puc).

El problema que m'estic trobant és que ara en lloc d'entrenar a partir de la 1 del migdia haig de fer-ho sobre les 8 de la tarda, ja he acostumat al cos a rendir a aquesta hora, el problema el tinc després em costa molt dormir, i en aquests últims dies que em queden a la feina antiga he de matinar i les estic passant "canutes" doncs acabo d'entrenar mes o menys a les 10 de la nit i no aconsegueixo adormir-me fins les 2 de la matinada, com encara entro a les 6 doncs tot just dormo, després vaig tot el dia mort.
¿no te remei aixó oi???
nomès es el setembre que em queda...


Ostres, li has anat a preguntar a un que quan apaga el llum es clapa en deu segons.  :whistle:  Jo he entrenat per la tarda-nit últimament i no he notat cap canvi en el son. Ens veiem al Mediterrani! Al final no faré la marató però segur que faré la de 10km i després em posaré a animar com un boig als que feu la marató.
Aviam si entres algun dia al fil dels Gasosa, jauteres-boy  :great:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.