Dani

Dani

04 Mai 2007 08:35 #81 per jolourds (Associat/da)
Enhorabona Dani... per treure's el barret...sí senyor!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2007 09:06 #82 per gorka (Associat/da)
dani lider???

Oeeeeeee...oeeeee.....oeeeeee.....


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2007 09:39 #83 per edyvil (Visitant)
He tornat a llegir aquest fil del germà-amic-company Dani i que dir?

Aquesta setmana fa un mes sencer que no ens hem vist i si no fora per la meva filla (que aquest és el motiu) estaria fins i tot trist de no tenir les nostres trobades "domingueras" que tantes ganes tinc de tornar a tenir.

Ja saps que durant aquests mesos sempre t'he fet d'advocat del diable, i que vas molt bé en tan poc temps com diu la Txell, però prenteu amb calma i més ara que tens el calendari molt exigent i la calor començarà aviat a fer mal.

Records a l'huracá Geni que aquest weekend us retrobeu... quins records noi snif snif

David Prieto

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2007 10:34 #84 per jauteras (Associat/da)

Felicitats!!!!!!!!!!!! Dani :party: :party: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2007 14:41 #85 per Debutante (Associat/da)
Enhorabena campeón. Te lo mereces!!! :yes: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mai 2007 16:45 #86 per BurningSun (Associat/da)
Que tal Dani, Top Ten en la general, Lider en la categoria, y por delante de tanta 'juventud', cuentanos que pasa por tus venas, seguro que no es sangre, debe ser powerade, hoy en el cross LPM nos han dado powerade hasta en el carnet, pero nen, creo que hacen falta más entrenos.

Pues eso a mantenerse hay hasta el final si puede ser, y sino que te quiten lo bailao.

FeLiCiDaDeS  :great:

km's

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2007 12:19 #87 per Dani (Associat/da)
Avui és un dia especial per mi. Fa justament un any vaig debutar a la "marató" del Corte Inglés. Tant i tant em va agradar l'ambient de les curses que vaig proposar-me fer alguna més "seriosa". Seguiament vaig entrenar per Nou Barris, tres setmanes després. Suposo com tots vaig començar a buscar per Internet informació d'entrenaments, curses, etc, i vaig anar a petar a 10de1000. Ja a la primera cursa vaig començar a saludar a companys, recordo que els primers van ser en Jaume2T i en David70. I a partir de llavors, he conegut molts i molts companys corredors que fan que les curses siguin encara més divertides. Molt especialment, els amics del ApocApoc que em van rebre amb els braços oberts i d'ells he aprés moltíssimes coses. Recordo el primer dia que ells parlaven de mitges maratons, maratons,ufff, em semblava que seria impossible per mi... Doncs res més lluny de la veritat, amb bons entrenaments, paciència i molta il.lusió es pot fer el que sigui. De fet ja porto 1 marató i 11 mitges maratons.

Cadascú té una disponibilitat diferent de temps, tant per entrenar o per córrer els caps de setmana. Jo tinc la sort que els diumenges pel matí els tinc totalment lliures... no em quedaré a casa a veures les motos, oi ?  :rofl: :rofl: Doncs com m'encanta posar-me un pitrall ja porto 48 curses en un any, sí, son moltes, però "que me quiten lo bailado". De moment cap lesió important, alguna grip empipadora, com aquella que em va impedir fer la MITJA, o l'encostipat un parell de dies abans de la marató. Com a molt he parat tres dies seguits, i les meves parades per sobre-entrenaments son dos dies com a mooolt!

Ara animo a tothom a començar a fer esport, ni que sigui 30 minuts a la cinta per caminar, els beneficis, moltissims. Des de la pèrdua de pes, jo m'he aprimat uns 10 kilets, la millora d'estat físic en general, millor "planta", més bon color de pell (sobretot a l'estiu  :whistle: ), millora de l'humor en general, conèixer molts companys que després passen a ser amics... Feu com jo, de corcó, per animar a tothom a fer esport.

Després de Pineda de Mar que aniré a fer marca de 10km aquest estiu m'agradaria fer curses que em semblin maques. M'agradaria fer la cursa del Llop, repetir Espluga, la mitja marató per Relleus, potser alguna travessa "curta". Totes curses gairebé sense mirar el crono. A la tardor gairebé segur que no faré cap marató i em dedicaré a fer mitges, dieun que la Challenge son 12 mitges...  :whistle: Penso que tinc molta millora en mitges maratons, però això serà d'aquí uns mesos.

Sortiu i disfruteu  :great:


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2007 17:37 #88 per Debutante (Associat/da)
Pues que cumplas muchos más!! :party: :yipi: :party: :yipi:

Enhorabuena Dani. :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2007 21:06 #89 per Alèxia (Associat/da)
Dani, la teva evolució és impressionant  :yes:. En un any no vegis tot el que t'ha donat temps a fer... fins i tot t'has atrevit amb una Marató  :surprised: Estàs fet un campió  :yipi:

Moltes felicitats en el teu primer aniversari i espero que en poguem celebrar plegats molts més  :party: :party:.

Una abraçada i fins aviat  ;)

Si t'agraden els animals el millor que pots fer és adoptar! I mai de la vida maltractar-los ni abandonar-los!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2007 21:44 #90 per Solrac (Visitant)
Felicitats Dani  :party:!
Però ara no et relaxis  :whip: :whip: que a Pineda has de baixar de 39'
que algú ve per darrera que també vol aconseguir-ho  :whistle:  :666:!
Moltes felicitats i per molts més  :great:!
Salut i quilometres  :yes:!

Ostres una pujada!
Que, fem un sprint?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2007 21:52 #91 per gàltix (Associat/da)
Dani ets un crack  :yes:

continua així, potser descansant una mica més  :P i la teva millora serà encara més brutal !!

jo sóc la teva antítesis (8 curses en un any) som dues cares de la mateixa moneda, EL GOIG I EL VICI DE CÒRRER

cuida't molt  :great:

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2007 22:23 #92 per Zenon (Visitant)
Felicidades Dani  8), yo cuando te oía hablar creía que eras todo un veterano ya que tus consejos, a mi particularmente, me han ido de película.

Sobre el humos y el carácter, no se si será la actividad la que te hace así, pero no cambies y sobre las marcas aún te quedan algunas, tienes razón que es muy importante disfrutar.

Como ya te han dicho, repito:
y que cumplas muchas más .

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2007 22:27 #93 per xoi (Associat/da)
Felicitats Dani
Acostumats a que ens enmirallem amb gent postissa que fabriquen les tv, jo hem decanto per la teva trajectoria i penso que jo:
[move]DE GRAN VULL SER COM TU![/move]

Mira tu, aixó de correr m´agrada!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2007 21:12 #94 per Zenon (Visitant)
Dani otra que pasas de los 80 puntos, estás hecho un fiera y reafirmas tu puesto, a mantenerlo lo más posible y luego que sea lo que dios quiera.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2007 08:50 - 16 Mai 2007 20:40 #95 per gorka (Associat/da)
dani
Ahir et vaig veure a la revista Marathon. M' imagino que l' amic waterpoler ho té alguna cosa a veure... :whistle:


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2007 17:24 #96 per edyvil (Visitant)
Ieps Dani
Jo també te vist a la revista Maratón, ostras noi, estás de moda  :whistle:
m'alegro molt, cal aprofitar-ho al màxim els bons moments de forma.
Ànims, força i a continuar igual  8)

David Prieto

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2007 18:50 #97 per Danigoal (Associat/da)
Hola Dani!

Nomes escric per desitjarte molta sort a Pineda 8)

Ja he vist que vols fer (a tu no et dic "intentar", perque tal com vas...) sub 39'  :surprised: Veig que ets ambicios.  ;)

Ara que no ens veu ningu, tu no vols que t'agafi en Debutante, no? que ja se t'esta tirant a sobre a les curses... :666:

Anims i a per totes (amb la calma, eh?  :mdr:)

Molta sort.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2007 22:35 #98 per Debutante (Associat/da)

Ara que no ens veu ningu, tu no vols que t'agafi en Debutante, no? que ja se t'esta tirant a sobre a les curses... :666:


Que no es que me tire encima, es que Dani me hace de liebre. Y además con buenos resultados.

Suerte Dani en lo que te propongas!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2007 22:48 #99 per Zenon (Visitant)
Dani, ayer en el entreno de POCAPOC te vi algo reservón, como preocupado por todas las espectativas que has puesto en esta carrera de Pineda y quizás con el miedo a fallar, no te preocupes que estás fuerte, haz la carrera como la has planteado ya verás como todo sale bien y si por cualquier circustancia no sale tampoco será un fracaso, se intenta en otra ocasión pero ésto sólo en el hipotético caso de no conseguirlo.

¡¡¡ÁNIMO CAMPEÓN!!! nos vemos dentro de un rato.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2007 22:58 #100 per Dani (Associat/da)
Zenon: Reservon ? Yo diria que vosotros en los ultimos kilometros pusisteis el turbo... vaya tela...  :rofl: :rofl:

Me he puesto un objetivo complicado a ver como sale, pero ya sabeis... todo lo que digamos no sirve absolutamente de nada hasta que empezemos a correr ya que nos solemos volver algo locos, o algo reservones, o las sensaciones no son las mejores... Lo mejor de los objetivos es el camino seguido para conseguirlos, los resultados pueden llegar o no, pero sea como sea tenemos que aprender aun mucho y yo el primero  :whistle: :whistle: Y lo mas importante, disfrutar de nuestro deporte! Yo mañana espero disfrutar cada metro que haga aunque vaya por debajo de 4 y cascado  :glasses:

Y lo que nos queda aun !!!!  :love: :love:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.