Dani

Dani

04 Jun 2007 14:30 #101 per ERIC (Associat/da)
no et preocupis dani per el resultat de pineda, hi ha més curses que llonganisses així que endavant i tard o d´hora baixaràs la marca; es questió de dies; el 17 de juny a la vila olimpica pot ser un nou intent; salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2007 18:18 #102 per Dani (Associat/da)
Hooooooles companys !!

A mi m'agrada planificar-me trimestralment les curses (cadascú és com és) i ara toca la millor part de l'any, l'estiu  :party: Tenia previst fer una parada al Juny, però no serà així  :whistle: Pensava que aquest Agost no tindria vacances amb la meva xicoteta, pero SI! Ella té un petit comerç i és clar, si no treballa, no cobra... Però com li està anant molt bé (toco fusta) aquest any tindrem bona part de l'Agost per voltar. Per tant a l'Agost parada tècnica. Per altra part li treuré la pols a la meva BTT i la trauré a passejar.

Tinc una pila de curses que voldria fer i algunes us les recomano molt.

23- Juny    Olesa de Montserrat (dissabte)
30- Juny    Premià de Mar (dissabte)
8-  Juliol  Mitja del Llop (diumenge)
15- Juliol  La Floresta 4,7 km (diumenge)
21- Juliol  Mitja per relleus de Mataró (dissabte)
22- Juliol  Poble sec 5,8 km (diumenge)
28- Juliol  Espluga de Francoli 15km (dissabte)

Agost vacances peròoooooooooooo el dia 26 d'Agost si estic per aquí a Ripollet i falta gent!

El dia 17 de Juny potser trec el cap per la Villa Olimpica, ja que per un cop, al sortir tant d'hora em va bé pels compromisos familiars  :whistle:

Aquesta tardor no faré cap marató i podré preparar Deu Mils i les bones mitges de Mataró i Vilanova. Ja ho veurem, encara queda molt!

Per cert, encara no coneixeu el grup ApocApoc ? Per poc que podeu passeu-vos pels fil d'aquest grup i podreu entrenar en grup i conèixer gent que te el mateix vici que vosaltres. Només heu de tindre ganes de passar-ho bé, com jo mateix!


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2007 18:23 #103 per Dani (Associat/da)

no et preocupis dani per el resultat de pineda, hi ha més curses que llonganisses així que endavant i tard o d´hora baixaràs la marca; es questió de dies; el 17 de juny a la vila olimpica pot ser un nou intent; salutacions


I tant que hi han més curses que llonganisses.... Díga'm-ho a mi que en porto 51 en 13 mesos  :whistle: A mi m'agrada molt anar els diumenges "pels puestus" a córrer i potser si fes una altra planificació podria rendir una mica més, però ja no m'agradia tant, i jo estic disfrutant molt i molt.


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2007 21:13 #104 per Xavier (Associat/da)
Dani, potser el dia d´ahir et va deixar un mal regust de boca per no sortir el que tu esperabes.
M´agradaria que no fos així doncs estic segur que si la marca no va caure ahir, caura a la proxima o a la proxima.
El teu progres es i ha estat espectacular, "el més gran"sempre ho diu. A mes vull que sapigues que ets un exemple a seguir per molts dels que portem poc de temps en el mon del running, el teu exemple anima a continuar.

ANIMS CAMPIÓ !!!

Salut 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2007 21:30 #105 per jag75 (Visitant)
Hola dani,

perdona per interrompret ahir tants cops mentres estaves de xerramneca amb els companys. Va ser un plaer parlar amb tu en acabar la cursa (a la pròxima q t´ho plantegis... objectiu assolit, ja ho veuràs!).
Bé,animar-te a continuar entrenant, competint i sobretot: DISFRUTANT. Al cap i a la fi, és el més important. A veure si en alguna cursa et puc fer de llebre -no se´m dóna malament, menys amb el cachirulo q està massa fort!!!-.
Bé res més. intentaré arreglar lo de la lliga championchip i a veure si sumem algun punt més per a la "causa".
una abraçada i  fins aviat

jordi,

( jag75)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2007 22:52 #106 per Chute (Associat/da)
Estimat Dani, veig en molts casos que infravaloreu les vostres pròpies marques. Feu marca personal i als quatre dies ja us sembla que aquella marca no és prou bona i que s'ha d'esborrar del mapa com sigui.

Quedar-te a 12 segons de la teva marca em sembla un resultat excelent, doncs diu que portes desde la cursa de bombers (fa dos mesos) a un nivell molt alt.

De vegades les marques surten quan menys t'ho esperes. Tot i que ja et dic que a la mitja del Llop no faràs marca. :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2007 23:34 #107 per Debutante (Associat/da)

De vegades les marques surten quan menys t'ho esperes. Tot i que ja et dic que a la mitja del Llop no faràs marca. :mdr:


Y en la cursa de Ripollet tampoco....

Dani, no te lo tomes como una derrota. Has hecho (o estás haciendo que esto aún no lo has acabado) una temporada magnífica. Tu progresión es espectacular y cada vez cuesta más bajar las marcas. No podemos hacerlo siempre. Es normal.

Tú conoces casi tan bien como yo mismo mis carreras, mis intentos y mis batacazos. Recuerdas en la media de Barcelona? Salimos juntos y antes del km10 ya no podía más. Yo estaba desanimado y tú me decías que había que ser valiente, que al menos había tenido el valor de intentarlo. Pues eso mismo es lo que hiciste tú ayer en Pineda. Lo intentaste. No ha salido esta vez, pero saldrá. Y tanto que saldrá!!

Eres un compañero genial, un amigo en las cursas y fuera de ellas. Espero que no cambies nunca tu forma de ser. :love:

Salu2 y kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2007 09:27 #108 per gorka (Associat/da)
dani

No sempre es pot estar millorant.... Després d' unes quantes millores ha de venir un periode si no de retrocés, si almenys d' assentament. Has de consolidar els ritmes que t' han permés assolir les marques i a partir d' aquí, amb entrenament i una mica de sacrifici, tornar a millorar registres. De tant en tant s' ha d' agafar aire! L' estiu pot ser un bon moment per fer-ho!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2007 11:13 #109 per RAMIRO (Visitant)
Dani confia en tí como nunca, estás en buen momento para hacer el marcón  :yes:

Un Saludo

10Km:37'58" Sant Silvestre08
Media:1h 22'51" Granollers 08
Maratón: 3h 06'23" Barcelona 09
6 Horas:54,950 Km Calella 05
100Km:12h 53' Calella 07

ramiromartaadam.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2007 11:14 #110 per calvino.pf (Associat/da)
Dani,
el Chute té molta raò.
Jo tinc molt poca experiencia respecte a molta gent aquì, però si no m'equivoco, jo diria que tu i jo, i hi afegiria a en Debutante també, tenim un nivell molt semblant i sobre tot estem en la mateixa fase de evoluciò de prestacions com a corredors populars.
Es a dir que només portem mesos entrenant d'una certa manera, i estem millorant progressivament les nostres marques i no crec que hem arribat al limit.
Jo vaig preparar Bombers i Pineda amb el mateix plan en quantitat i qualitat i vaig treure més d'un minut.
Clar que els ritmes anaven pujant, però kms, series i progressions no van canviar.
Bueno, de fet també vaig tenir un periode de forma més baixa al mig, que recordaràs a Olot, i del que vaig sortir una setmana després en el moment més inesperat.
Per tant no crec que hauràs d'entrenar més, sino senzillament seguir aixì, amb el plan d'entrenament que millor s'adapti a les teves sensacions. ;)

Milla: 5'29"
10km: 38'16" - La Cursa dels Nassos 2009
Mitja: 1h23'34" - Mitja BCN 2011
Marató: 3h01'29" - Barcelona 2010
Gasosa1: Marató BCN 2011 (1h30'+1h43')
Gasosa2: Mitja Praga 2010 (5kms 20:29 - 5kms 20:45 - 5 kms 21:05 - 6,097kms 31:42)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2007 13:03 #111 per edyvil (Visitant)
Ieppps Dani
-Ja he vist els resultats de Pineda i malgrat tot haig de donar-te l'enhorabona, perquè no nomès quan fas marca tens cursas brillants, hi ha cops, i això ho he après amb els meus últims fracassos, que la lluita per acabar el millor possible dintre del negatiu, també requereix de brillantó.

-I en el teu cas em permeto l'atreviment de dir que tu no sé ben bé perquè, et rendeixen més les curses de Barcelona ciutat que l'estil Pineda de Mar, a mi em succeeix exactament el contrari, a Pineda he arribat a fer 40' i a Barcelona en cap 10.000 he baixat de 43'. Però cadascun és un món diferent.

Ànims Dani, que d'això també n'aprens segur

David Prieto

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2007 23:24 #112 per Zenon (Visitant)
Dani, te hablamos como si el tiempo que conseguiste fuese, como se dice vulgarmente, "moco de pavo", dámela a mi.

Ya he visto tu plan, esto es una huida hacia adelante. Así hay que hacer CAMPEÓN.  :yes: :yes: :yes:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2007 01:03 #113 per Markinho (Visitant)
Dani cap problema, milloraràs segur. Pensa que un cop milloris i assentis bé els entrenaments és molt difícil perdre, i si perds es recupera molt rapid. O sigui que per tot el que guanyis ja és 100% segur :happy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2007 15:11 #114 per Danigoal (Associat/da)
Dani,

Como ya te han dicho antes, la marca que hiciste es un marcón, no nos engañemos. :great:
Mantenerse en sub40'está pero que muy bien. :yes:

Ánimo. ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2007 12:32 #115 per Dani (Associat/da)
Cada trimestre, un nou repte, així és impossible aburrir-se  :party: :party: Després del repte no assolit a l'estiu de baixar la marca de 10km (per poc) ara tocar buscar noves fites, i quina millor que fer una marató i acabar el millor possible. Quan vaig acabar la de Barcelona vaig estar unes quantes hores jurant-me que no en faria mai més cap, estava mort, però els corredors sempre busquem nous reptes i la veritat potser ens agrada una mica el masoquisme, qui ho sap! No pensava fer cap marató més fins a Barcelona 2008, però no puc deixar de pensar que quan vaig fer els 10km del Mediterrani em semblava que feia una mica de trampa, que la cursa d'aquell dia era la marató, tot i que molt solitària, potser és un exponent màxim de la lluita solitaria contra la distància i el temps. Vinga doncs, faré el Mediterrani i ja he començat la preparació per intentar fer menys de 3h30' però el més important, vull acabar aquesta marató amb un somriure a la boca, que no és poc!

Les curses que penso que serviran com a preparació són:

26-Agost  10km del Debutante-RUA-Ripollet. La primera pedra de toc. Espero baixar de 42' que tal com estic ja estaria de conya.

9- Setembre  Mitja Marató de Sabadell. Primera mitja de la temporada. Si es presenta com l'any passat 1h33 firmo ara mateix.

23- Setembre  10km de la Mercè. Test de 10km, a tota canya, a patir com un XxXxX a la pujada del Paral.lel. Estar als voltants de 40' perfecte.

9- Octubre Mitja Marató de St.Cugat. Test de mitja marató, just a tres setmanes del dia D. La pujada dels últims kilometres no m'agafaran per sorpresa com l'any passat. Intentaré baixar de 1h30

Però hi hauran altres curses, però me les prendré amb tranquilitat i bons aliments. Potser faig de llebre algun company/a si em volen  :whistle: Les que no fallaré serà:

1- Setembre  Cursa memorial David Rovira St.Quirze Vallès. Hem d'estar tots els que puguem aquell dia donant costat en Natxo.

El que canviaré respecte a la preparació de la marató de Barcelona serà que faré més kilometres (70 o més de mitjana) i més tirades llargues. Tinc previst una de 32km una de 30km i una de 28 km.

Il.lusió que no falti mai  :party: :party:


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2007 12:36 #116 per Jorfer (Associat/da)
Molt bé Dani!!!
Una marató a l'any son poques per a gent com nosaltres.
I a BCN 08 al meu costat i apropar-nos a les 3h 10' +o-.  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2007 12:45 #117 per Debutante (Associat/da)
Dani,

Me parece muy bueno tu planteamiento. Creo además que coincidiremos en muchas de tus cursas. Claro, como las haces todas. :rofl: :rofl: :rofl:

En cuanto a las tiradas largas... aquí cada maestrillo tiene su librillo pero espero que al menos no las hagas en la cinta :rofl: :rofl: :rofl:

Animo y ya verás como con perseverancia consigues fácilmente bajar de 3h30'!!! Lo tienes en las piernas. Te lo aseguro. Lástima que no estaremos juntos ese día, aunque compartiremos sufrimiento. Tú en el canal Olímpic y yo en el de Venecia!! :he:

Salu2 y kms!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2007 14:59 #118 per jolourds (Associat/da)
Ànims Dani!! I tant que faràs el repte. :great:

A veure si amb tants qms. tens alguns per compartir amb companys...  :whistle: 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2007 15:48 #119 per Jaume2t (Visitant)
Dani aquest any torno a repetir a la Marató de Collserola, sino passa rès.
Has pensat de participar-hi?.
Oblidat el rellotge, i corre per la ombra.
Entre una i altre crec què hi han uns 25 dies de separació.
Ho podries considerar?.
Salut per demunt de tot.

Ser transparent és estar-hi i deixar passar la llum,.......... ser invisible no és el mateix.(Since 2006)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2007 16:14 #120 per Dani (Associat/da)

Dani aquest any torno a repetir a la Marató de Collserola, sino passa rès.
Has pensat de participar-hi?.
Oblidat el rellotge, i corre per la ombra.
Entre una i altre crec què hi han uns 25 dies de separació.
Ho podries considerar?.
Salut per demunt de tot.


Si amb prous feines puc fer una marató planera encara veig lluny fer una de muntanya, ni que sigui la de Collserola, per molts considerada de "petita muntanya"  :surprised: M'hagués agradat fer molt la mitja marató com a tirada llarga, però coincideix amb el test de St.Cugat. La llàstima es que no tinc gaires alternatives per fer una mitja marató tres o quatre setmanes abans.

Ànims Dani!! I tant que faràs el repte. :great:

A veure si amb tants qms. tens alguns per compartir amb companys...  :whistle: 8)


Això segur! Els divendres d'Agost amb els apocapoc (a partir del setembre no podré  :frown: ) i algun dissabte o diumenge per fer alguna tiradeta  :glasses:

Molt bé Dani!!!
Una marató a l'any son poques per a gent com nosaltres.
I a BCN 08 al meu costat i apropar-nos a les 3h 10' +o-.  :yes:


Ei! Que no deixen anar amb bici, que és amb l'únic mitjà que podria estar al teu costat en aquests temps  :rofl: :rofl: Si al Mediterrani baixo de 3h30 potser intento 3h20  :whistle: com a molt!

Dani,

Me parece muy bueno tu planteamiento. Creo además que coincidiremos en muchas de tus cursas. Claro, como las haces todas. :rofl: :rofl: :rofl:

En cuanto a las tiradas largas... aquí cada maestrillo tiene su librillo pero espero que al menos no las hagas en la cinta :rofl: :rofl: :rofl:

Animo y ya verás como con perseverancia consigues fácilmente bajar de 3h30'!!! Lo tienes en las piernas. Te lo aseguro. Lástima que no estaremos juntos ese día, aunque compartiremos sufrimiento. Tú en el canal Olímpic y yo en el de Venecia!! :he:

Salu2 y kms!!!


Debu: Tu librillo y el mio creo que son de editoriales distintas  :rofl: Tu haciendo miles de series de 200 y yo pensando en hacer series de 5000 metros  ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.