Bona tarda:
Segur que es celebrarà, Ja diràs si pots venir, serà un bon dia i ja som un bon grapat, uns 14 corredors.
Em sembla que no ve ningú de la...Bona tarda:
Segur que es celebrarà, Ja diràs si pots venir, serà un bon dia i ja som un bon grapat, uns 14 corredors.
Em sembla que no ve ningú de la zona del Vallès
Veure'n més
També que no et preocupis per el ritme,jo tan vaig lent i ens amoldem.
Tema cotxe no coneixo ningú aquella zona.
T esperem i ja confirmaras
Oscar, a veure si pots venir, Ja diràs quelcom encara que sigui últim moment
Bon dia pedrafor:
Allà es una masia, estarem al aire lliure i en...Oscar, a veure si pots venir, Ja diràs quelcom encara que sigui últim moment
Bon dia pedrafor:
Allà es una masia, estarem al aire lliure i en principi no ens canviem, penso que una samarreta...
Veure'n més
Josep, a veure si pots venir, disfrutaràs de vistes espectaculars i de la bona companyia de tots.
Dennis, estarem a l aire lliure i farem grups de...Josep, a veure si pots venir, disfrutaràs de vistes espectaculars i de la bona companyia de tots.
Dennis, estarem a l aire lliure i farem grups de taules, màxim 6 persones, tu com ets perillós solet
Veure'n més