11/11/2018 8:30h - Cros Ciutat de Sant Cugat. 20è Aniversari (5540m)

11/11/2018 8:30h - Cros Ciutat de Sant Cugat. 20è Aniversari (5540m)

19 Oct 2018 22:04 #1 per ericmm (Associat/da)
www.omet.santcugat.cat/index.php/item/ar...nt-cugat-2-copy.html

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdom1an...ZO5X4o8jR5Q/viewform



El preu de la inscripció és de 3€ (recaptats íntegrament per fins benèfics) que haureu d'abonar al recollir el dorsal.

Un any més, i aquest coincidint amb que Sant Cugat és la Ciutat Europea de l'Esport 2018, l'Ajuntament, mitjançant l'Oficina Municipal d'Esport per a Tothom (OMET), organitza el Cros Ciutat de Sant Cugat. Concretament serà el proper 11 de novembre.

Enguany serà una data molt assenyalada perquè s'arriba a la 20a edició d'aquest gran esdeveniment esportiu tan arrelat a la nostra ciutat, que compta amb un gran nombre de participants de totes les categories, des de prebenjamins fins a la popular de séniors. L'esdeveniment se celebrarà com sempre al Parc de la Pollancreda, tot un clàssic!

Per evitar interrompre la dinàmica de les curses, aquest any l'entrega de trofeus i medalles es realitzarà el divendres posterior a la cursa, concretament: Divendres, 16 de novembre a les 18:30 h a la Plaça de la Vila de Sant Cugat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2018 23:47 #2 per fandes (Associat/da)
Ostres! Em va encantar fa un any i m'ho repensaré... A més és una setmana abans pel que muntem al nostre club :), pel mateix preu i amb molts escolars com el nostre!

Si finalment hi vaig aviso per aquí, genial iniciativa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.