10-11-2024 51è Cros Amorós

10-11-2024 51è Cros Amorós

17 Nov 2024 18:05 #1 per rularo86 (Associat/da)
Bona tarda,

La setmana passada vaig participar en aquesta prova a Santa Coloma de Gramenet.

La prova a la que participava era la Open. La recollida del dorsal va ser força agil, de fet vaig tenir l'honor de ser el primer participant en recollir-lo i a sobre, de mans d'en fandes. Així dona gust. B).

Un cop recollit dorsal vaig fer una volta d'inspecció del circuit i vaig acabar decantant-me per sabatilles de trail. Fa 2 anys vaig prendre part d'aquest cross i vaig poder veure que el circuit d'aquest any era força diferent. Aquest any la pista d'atletisme (amb tram de gespa com amb pista) compartia protagonisme amb el parc.

La sortida va ser força ràpida i curiosa, no estic acostumat a córrer per la gespa d'una pista d'atletisme. Ben d'hora es va veure que els primers jugaven en una altra lliga donat que abans de sortir de la pista ja s'havien distanciat. Un cop al parc, en arribar al petit mur que feia d'obstacle hi va haver diversitat d'opcions, alguns el vam saltar i d'altres el van vorejar per l'esquerra. Per mi no va haver-hi dubte, si em fico en un cross el faig amb totes les conseqüències i obviament el vaig saltar.- Poc després va venir un petit tram on semblava que volien ficar-nos en un trail amb un puja i baixa amb pendent moderada, per tot seguit encarar la tornada ala pista per a tancar volta i repetir circuit. En aquesta segona volta per el parc, les posicions estaven força estabilitzades i, en arribar altre cop a la pista ja anava posant un ull a l'arribada, passant per la linia amb 20'10" en 16a posició.

Revisant els resultats, veig que els 3 primers van arribar força espaiats (16'17", 17'31" i 18'09"), peró a continuació vam arribar en degoteig constant.

El circuit em va agradar molt, no tenia tant ziga-zaga com fa dos anys i se li afegia pista d'atletisme i la pujada al parc.
En acabar, em vaig dutxar i vaig estar 2 hores veient part de la resta de proves aplaudint-los. M'hauria agradat quedar-me fins al final però havia d'anar a un altre acte.

Resultats
Fotografies
Vídeo

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats