15 de juny. Una magnífica ocasió per a introduir-se en el món de l'orientació.

15 de juny. Una magnífica ocasió per a introduir-se en el món de l'orientació.

22 Mai 2014 20:30 #1 per crica (Visitant)
Hola a tots.
Una de les activitats relacionades amb el món del córrer que és més satisfactòria és l'orientació. No has d'estar pendent d'un cronòmetre, corres per la natura, pots anar al ritme que vulguis, fas dues coses a l'hora (pensar i córrer, que no és fàcil).
Si voleu intruir-vos en l'Orientació teniu una gran ocasió a la Popular a Can Bonvilar, amb l'objectiu bàsic de promocionar el nostre esport entre la gent que no el coneix, però on també podreu comptar amb dos circuïts per entrenar i no perdre el vostre olfacte orientador i la vostra forma física.

Ja podeu posar el 15 de juny a les vostres agendes orientadores i passar per la web de Can Bonvilar per tal de formalitzar la vostra inscripció.  canbovilar.blogspot.com.es/

És un bon lloc per venir amb aquella família, amic o amiga que fa temps que us diu que vols provar què és això de la orientació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2014 21:48 - 22 Mai 2014 21:50 #2 per Ricard (Associat/da)

Hola a tots.
Una de les activitats relacionades amb el món del córrer que és més satisfactòria és l'orientació. No has d'estar pendent d'un cronòmetre, corres per la natura, pots anar al ritme que vulguis, fas dues coses a l'hora (pensar i córrer, que no és fàcil).
Si voleu intruir-vos en l'Orientació teniu una gran ocasió a la Popular a Can Bonvilar, amb l'objectiu bàsic de promocionar el nostre esport entre la gent que no el coneix, però on també podreu comptar amb dos circuïts per entrenar i no perdre el vostre olfacte orientador i la vostra forma física.

Ja podeu posar el 15 de juny a les vostres agendes orientadores i passar per la web de Can Bonvilar per tal de formalitzar la vostra inscripció.  canbovilar.blogspot.com.es/

És un bon lloc per venir amb aquella família, amic o amiga que fa temps que us diu que vols provar què és això de la orientació.


Gràcies per publicar-lo.

Vindràs a Can Bonvilar Crica ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2014 23:08 #3 per RugbyMan (Associat/da)
Jo vaig fer una  a Collserola i em va encantar aixó de les Rogaine...peró el 15 ja ho tinc compromés amb la Campana. La propera m'animo q em va encantar. Es un altre forma de correr per la muntanya

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.