- Missatges: 1715
canferreir va escriure: Hola
Isidre Ferrer i jo també hi asistirem,
Cal dir que l'Isidre va guanyar a la seva categoria de 80 anys els Campionats Màster de 5000ml tant de Catalunya com d'Espanya avui mateix a Sagunt (València). I penso que és una millor manera de rebre'l com l'ánima de l'atletisme de casa nostra.
Tot i que ens coneixem i jo porto moltes edicions del Grand Prix fetes, i el meu amic li està agradant, estaría bé un homenatge pel bicampionat. És la meva opinió.
Per cert, a l'agost en farà 84.
Ens veiem dijous
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
HALCON MILENARIO va escriure: Esta mañana he estado en la Pista de la UCA para realizar el 5km., con la intención de hacer un Sub-20' pero el día no lo empiezo bien, la liebre que llevaba me falla a última hora y tendré que remar yo sólo, al llegar a la pista me encuentro que no puedo aparcar a la primera porque hay organizado un concierto el Rockfest y tiene mucha zona reservada, me cuesta más de 20' aparcar y con suerte, un dato que tenéis que tener en cuenta si vais esta tarde; nos juntamos 6 valientes para darle 12 vueltas y media, en una pista que empezaba a ser un horno pero la brisa que soplaba lo hacía llevadero, al final se me va a 21:33 lejos del objetivo, ya en el paso del km 2 lo deseché y lo acabo lo más digno posible.
Dar las gracias a la Organización por poner la pista a este tipo de prueba y a los atletas del UCA por su atención y simpatía.
Espero repetir en otra ocasión.