No tot és córrer

No tot és córrer

18 Nov 2019 23:40 #1 per Jesús Valencia Caballero (Visitant)
La meva filla Marina ha quedat tercera en l'últim Campionat de Catalunya:party: :party: :party: , en la modalitat de llançament de pilota (javelina per als majors).

Sense club des de març, és la recompensa de continuar entrenant sense gairebé recursos i d'entrenador a un pare inexpert :whistle:

Espero que la nova etapa que hem obert en l'UCA de Santa Coloma l'ajudi a millorar en proves tan tècniques com són els llançaments, encara que a ganes no li guanya ningú.

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: C75C.repor...1-18.pdf
Mida del fitxer:95 KB
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2019 01:52 #2 per andreugg (Associat/da)
El més important és no perdre les ganes, la resta la vida anirà sortint per on millor pugui.

Salutacions!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2019 07:08 #3 per fandes (Associat/da)
Quina alegria Jesús!

Com bé dius, no tot és córrer, de fet aquesta és una de les parts boniques de l'atletisme envers d'altres esports.

Quin entrenador té?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2019 18:38 #4 per Jesús Valencia Caballero (Visitant)
Gracies a tots dos

Els entrenadors son l´Andrea i l´Alejandro

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2019 20:25 #5 per fandes (Associat/da)
En boníssimes mans! De fet no m'equivoco en afirmar que l'escola és a dia d'avui un dels grans motors dels clubs... Infants, joves i monitors transmeten una il·lusió brutal!

Vejam si tenim sort de coincidir un dia per les pistes, jo vaig a entrenar dimarts i dijous sobre les 19H30 (són els únics que arribo) amb el grup de migfons i fons del Rafa Caro.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2019 01:28 #6 per Jesús Valencia Caballero (Visitant)
Una mica difícil, pel meu treball només la puc portar els divendres i alguns dissabtes anem al matí, quan no hi ha competició.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.