INICIAR-ME ALS 800

INICIAR-ME ALS 800

31 Des 2019 10:23 #1 per Supertramp (Visitant)
Bon dia a totes i tots, soc en Sergi, de Barcelona. Algú em podria dir on poder adreçar-me per començar a entrenar i competir com a Master, tinc 47, en la disciplina de 800 metres llisos? soc de Barcelona, Sagrera. Però per temes de fills, em bellugo per Mollet, Montornés i Santa Coloma de Gramenet.

He fet sempre esport, actualment porto fent ultres els ultims 11 anys, pero em tiba, prova els 800 metres. Tinc una marca, de 2minuts 17 segons, sense haver practicat mai ni fet entrenaments especifics, segurament no es important pero tinc il·lusió per fer un canvi.

Agrairia qui em pogués assesorar...gracies i bon any !!!

Supertramp

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2019 13:08 - 31 Des 2019 13:22 #2 per tonivet (Associat/da)
Deu ni do! Jo si fa no fa tenia aquesta marca amb 18 anyets, es molt bon temps per ser que no ho has entrenat!

A les pistes de Can Zam tens el club d'atletisme de Santa Coloma (UCA) per exemple. Aqui hi ha alguns correcats com en fandes que et podra orientar millor.
Son unes pistes molt noves i l'aparcament es relativament facil, inclus sense ser soci pots tenir acces gratuit!

A montornes hi ha un club d'atletisme també bastant potent, m'imagino que també hauries d'anar a les pistes d'atletisme de Montornés per a informar-te. L'Albert Caballero es soci i entrenador allà, el que passa es que ara escriu poc per ací.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 14:47 #3 per fandes (Associat/da)
Hola Supertramp! Com bé diu el tonivet a la Unió Colomenca d'Atletisme tenim grups d'entrenaments que combinen gent jove, seniors i màster preparant el migfons. De fet el meu mateix entrenador (Rafa Caro) duu dos grups (9:30 matins i 19:30) cada dia, sino et pot assessorar igualment i preparar-te entrenaments.

Aviat tindrem una publicació al respecte, per a que altres Correcats es poguin adherir, però estem parlant de 140 euros fins a finals d'Octubre d'enguany, així que crec que és una molt bona inversió per entrenar per les milles, milquis i com no, les dos voltes a la pista!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2020 13:13 #4 per Supertramp (Visitant)
Moltissimes gracies per respondre Tonivet!! doncs faré el que em dius acabat reis, m'hi passo per ambdós llocs !!!

Salut i kms

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2020 13:15 #5 per Supertramp (Visitant)
Graciies per l'aportació Fandes, faré per anar i preguntar, gracies !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.