L'entrevista: Kilometer

L'entrevista: Kilometer

24 Nov 2014 08:09 #21 per (Visitant)

A Berlín segur que treus el eye of the tiger i baixes el temps de París!!!!!  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2014 14:37 #22 per kilometer (Associat/da)


A Berlín segur que treus el eye of the tiger i baixes el temps de París!!!!!  :yes:


Tant de bó. Si arribem en les condicions adequades arribaré amb moltes ganes  :yipi:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2014 16:31 #23 per Ori (Visitant)
Kilometer! Boníssima entrevista, ets tot un exemple en constancia i metodologia quan prepares maratons, encara recordo quan vaig començar a visitar aquest foro, que em vaig 'enganxar' al fil de la teva preparació per Londres. Segur que de NY en podràs treure profit, aprenent de l'experiència i volaràs a la propera.

Felicitats de nou!

Ori

5km   : 0:24:02 (Masnou 2011 - Curta?)
10km : 0:48:35 (Vilassar 2013)
21km : 1:47:55 (Mataró 2012)
42km : 4:24:51 (Barcelona 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2014 21:22 #24 per No Surrender (Associat/da)
Felicitats per haver aconseguit un dels somnis! Ara encara valoraràs més el temps que pots dedicar als entrenaments.  Amb els fills a vegades costa més trobar el moment....
Veig que tenim la mania de la polsera a les curses....en que més ens asssemblem? Ah, si! Tenim les mateixes marques!  :666:

Gràcies per deixar-te conèixer una mica més, i gràcies a  JTPC   per la feina!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2014 08:46 #25 per kilometer (Associat/da)
Ori, gràcies. La veritat és que intenyto ser organitzat per que és el que em va bé. Et dono la raó en el tema NYC, arribaré més reforçat i amb més ganes a la propera  :yes:

No Surrender, Moltes gràcies guapa. Tens raó en que és complicat quadrar les coses amb els fills pel mig, peró també és innegable, que pensar en ells, segur que ens porta on a vegades pensem que les forces no ens arriben  :wink2:, segur que m'entens. Per a mi com ja he dit ha estat un plaer i un honor participar en aquesta secció i hem d'agrair doncs al JPTC que ens acosti més als nostres associats, peró a veure si algun dia ens expliqueu el significat d'aquestes sigles  :whistle:... 




10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2014 18:48 #26 per kilometer (Associat/da)
S'ha acabat el meu torn. Deixem pas a una gran atleta i persona com la socanna. Moltes gràcies als JTPC, i a tots els que han dut de nou a terme aquesta iniciativa novament. Per a mi ha estat un plaer participar i una alegria veure-la en portada aquestes 2 setmanes. Ha estat una injecció de moral ben gran després de NYC. I espero i dessitjo que us agradés a tots els que l'hagueu llegit i a tots els que la volguin llegir en el futur. Ens veiem nois  ;) ;)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.