Entrevistem... JoanDeGracia

Entrevistem... JoanDeGracia

06 Abr 2017 08:58 #21 per curat (Associat/da)
M'ha agradat molt l'entrevista JoanDeGraciaAdoptatPerSantAndreu  :yes: ;)

Ens veiem per Can Dragó  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2017 09:49 #22 per Barceruel (Associat/da)
M'encanta aquesta secció. Et permet conèixer aspectes de companys que s'escapen del dia a dia de curses, entrenaments i demés.
Molt bona i molt complerta l'entrevista, JoanDeGracia!!
A veure si ara que tens resolts els problemes físics pots continuar entrenant amb regularitat. Així, no hi ha cap dubte que continuaràs millorant en totes les distàncies.  :great:
M'ha agradat llegir que també tens ganes de fer més coses per l'associació. Crec que. ara mateix, aquesta ha de ser l'actitut!!  :party:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2017 11:15 #23 per MIGUEL SBD (Associat/da)
JoanDeGracia

Un plaer de sapiguer alguna cosa més de tu apart de que només ens creuem en les curses i empre ens salidem i ens animen no canis el teu nick els arrels són els arrels  :great: :great: :love:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2017 12:43 #24 per JoanDeGracia (Associat/da)
M'he proposat respondre a tothom, o sigui que ara segueixo...

Encantat de coneixe't, i ara una mica més. :love:


Igualment, carsobe. Si aquestes entrevistes serveixen per coneixer una mica més als associats, ja la dono per bona  :great:

Joan, company, ets un crack!  :love:
Un plaer compartir kms amb tú i també comissió als 1000m socials (sort del teu driver... :666: :rofl:)
I molt bona l'anècdota del plàtan :beurk:


Si! El dia dels 1000 socials vem compartir una bona estona junts amb el nostre "amic" Sr. Excel, que ens va donar molta feina  ;)
A veure si les properes vegades es porta bé  :mdr:  Jo seguiré tenint sempre un "driver" a la màniga  8)
Allò del plàtan, encara que la ferida no va ser gran cosa, sí que li va donar com un puntet més d'epica a la marató.  :o 8)

Ets una gran persona, tens un fons especial, una abraçada company..... :yes:


Merci, Víctor, content d'haver compartit amb tu ja un parell de reptes maratonians.
Espero seguir mantenint aquest fons en tots els sentits  :great:

Bona Entrevista Joan  8)


Celebro que t'hagi agradat  :great:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2017 12:58 - 06 Abr 2017 13:00 #25 per JoanDeGracia (Associat/da)

Hola Joan;)

Estic segur que ens hem creuat més d'una salutació en alguna cursa de les moltes curses que portes en aquests darrers anys.  ;)

Primera cursa  l'any 1986 a la vuitena edició de la cursa de el Corte Inglés, caram ¡¡¡, son pareules majors, tot just aquest diumenge es celebra la seva 39ena. edició. Enhorabona i felicitats per fer-ho.  :great:

També soc dels que m'agraden tots o quasi bé tots els esports, si a casa si em deixen el comandament de la TV,  ja saben el que els posaré  :666:

Ens seguim retrobant  8)


Efectivament, Josep58, diria que ets un dels molts corredors que conec només de salutacions en curses. Aquesta es per mi, part de la màgia d'aquest esport, que sense conèixer a fons a les persones, com a mínim et "sonen" i algun dia sempre pots aprofundir… visca aquestes entrevistes, que ajuden a aquest aprofundiment.
Aquest diumenge he fet la cursa de la que parles, com ja he comentat al fil corresponent, porto 29 fetes d'un total de 39. Aquestes dades son les que et fan sentir tot un veterà  :glasses:… ni que sigui en aquesta cursa!!   :mdr:
Sobre els esports, comentar-te que, tot i que encara miro alguns esports per TV, cada cop soc més de no veure tanta tele i pasar-me més a la práctica.
Ara estic segur que quan ens retrobem en alguna cursa, xerrarem una mica més… i si no, sempre ens queda la salutació!   :great:

Deu ni do, quantes noves coses sabem de JoandeGràcia:great: :great:

M'agraden la quantitat de fotografies que s'estan penjant en aquesta secció darrerament. Crec que és un encert i veiem com evoluciona la gent.

Ja et coneixem una mica millor Joan. Segur que assoliràs molts dels teus objectius doncs traspues il·lusió per a obtenir-los.
Continua així i ens veiem a les curses.

:great: :great:


Gràcies pel teu comentari Jordi. Per mi, ets un dels grans referents dins l'associació, amb tots els comentaris que fas sobre nosaltres a cada cursa i amb les teves aportacions en general  8)
Sobre les fotos, em vaig animar tant que fins i tot, vaig haver de retallar la quantitat de fotos inicial que havia enviat. Qui sap, potser es una evolució d'aquesta secció que, com diu el profe, la meva sembla més un album de fotos amb una entrevista que a l'inrevés   :mdr: :mdr:
I ara ja saps, si trobes algun "sotagot", jo agraït de sumar més a la meva col.leció. No se si podria posar això en algun fil del foro.
Ens veiem !!   8) 8)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2017 13:20 - 06 Abr 2017 22:49 #26 per JoanDeGracia (Associat/da)

Primer: intueixo certs ancestres gallecs. Vaig molt desencaminat????
Segon: Segur que ens hem creuat fa anys pel Barri de Gràcia, vaig viure uns quant anys. Davant del cine Verdi quan encara havia una discoteca.
i Tercer i últim: Et vaig estar esperant una bona estona a l'arribada en la Marató, i fins que no vaig poder llegir la teva increïble crònica no em vaig quedar tranquil.

No m'entretenc més, espero poder continuar compartint kms amb tu, però a partir d'ara, encara que no volguis t'obligarè a xerrar una mica més....., segur que n'hi ha més sorpreses.


Primer: No vas gens desencaminat… el meu pare i tota la família de part seva son de Galícia, la majoria de Ourense, per tant, en la meva sang soc mig gallec - mig català. De petit vaig pasar tots els estius allà, cosa que em va permetre conèixer a fons tota la regió i parlar una mica l'idioma. Tinc molts amics, familiars i coneguts allà, per tant, quan hi vaig em sento com a casa. Ara que porto uns anys sense anar-hi, ho trobo a faltar bastant perque m'encanta aquella terra, es una especie de "morriña"  :mdr:

Segon: Si, segur que en alguna ocasió ens haurem creuat i apostaría a que podríem tenir coneguts comuns del barri. El carrer Verdi m'encanta i he anat bastant per allá, en algunes ocasions als cinemes.

Tercer: Això es el més maco de participar en reptes tan grans com una marató, el fet de compartir km's amb altres corredors que, quan ja no els veus, et pots amoïnar molt per ells. Això no té preu.

En la propera cursa que ens veiem, segur que podrem xerrar una bona estona d'aquestes coses.
Un plaer, Rafa !!!    :great: :great:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2017 19:27 #27 per JoanDeGracia (Associat/da)

Joan una gran persona que transmet alegria i positivisme sempre amb aquest somriure 8)
M'ha agradat llegir-te la teva entrevista i l'anècdota del plàtan :surprised: :surprised:
Em va agradar i em vas ajudar quan el gener del 2015 a Terrassa vas venir amb mi, quan feia de llebre de 2h. Un plaer compartir sempre estones amb tu.
Segur que aconsegueixes ben aviat aquest Sub 4h ;)


socanna gràcies pels teus comentaris  :party:
A la mitja de Terrassa del 2015 va ser tot un honor poder compartir pràcticament tot el trajecte de la cursa amb una persona experimentada com tu i coneixedora del terreny  ;)
També recordo els consells que em vas donar quan et vaig trobar al desembre d'aquell mateix any, a les 24 hores quan jo estava en plena "fascitis", pero més que els remeis, els ànims van ser encara molt més importants.
A veure si et torno a seguir de llebre en alguna altre cursa!  8)

Una abraçada   :great:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2017 19:56 #28 per JoanDeGracia (Associat/da)
Bé, continuo i acabo amb les respostes als comentaris  8)

Gran entrevista ... a un gran.

Gràcies, Joan, de Gràcia de Sant Andreu o d'on sigui.

Espero continuar veient-te a les curses o a prop de casa  :P

Salut


... a un gran... aquestes paraules em fan posar vermell i tot !!  :love:
Espero també que ens continuem veient allà on sigui per compartir kilomètres, ja sigui caminant o corrents!  :mdr:
I a veure si tornes a baixar de 50' en 10k, encara que sigui segon a segon  8)
Una abraçada, company!!!    :yipi:

M'ha agradat molt l'entrevista JoanDeGraciaAdoptatPerSantAndreu  :yes: ;)

Ens veiem per Can Dragó  8)


Gràcies, curat!!
Aquest nick que has suggerit, està molt bé pero, creus que hi cabrà a la meva samarreta correcat??  :rofl:

Ens veiem !!!



10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2017 20:08 #29 per JoanDeGracia (Associat/da)

M'encanta aquesta secció. Et permet conèixer aspectes de companys que s'escapen del dia a dia de curses, entrenaments i demés.
Molt bona i molt complerta l'entrevista, JoanDeGracia!!
A veure si ara que tens resolts els problemes físics pots continuar entrenant amb regularitat. Així, no hi ha cap dubte que continuaràs millorant en totes les distàncies.  :great:
M'ha agradat llegir que també tens ganes de fer més coses per l'associació. Crec que. ara mateix, aquesta ha de ser l'actitut!!  :party:


Completament d'acord, Víctor !!
Aquesta secció crec que ajuda molt a que els correcats ens anem coneixent una mica més en aspectes que potser pasen desaparcebuts o que, d'altre manera, potser ens costa comentar en l'ambient de les curses.
El fet de seguir entrenant amb regularitat ja es per mi tot un repte, ja que quasi mai ho he aconseguit i ara veig una oportunitat d'or per fer-ho. Alguna cosa em diu que ara no s'escaparà aquesta regularitat que estic convençut donarà tard o d'hora els seus fruits.

Sobre el tema de fer més coses per l'associació ho amplio a tots els efectes i si sortís alguna candidatura per ser membre de la que sigui nova junta directiva, no descarto en absolut fer la meva proposta per donar suport a qui es presenti o presentar-me jo mateix.
Hauré de valorar unes quantes coses i també vull tenir resolts una sèrie de temes en la meva vida personal però... ara per ara, estic obert a qualsevol possibilitat.
Com més o menys ja he comentat en una part de l'entrevista, considero que les situacions difícils son una gran oportunitat per aprendre i crèixer a partir de la nova situació que es doni. Amb la mentalitat adeqüada, constructiva i positiva, tot es possible.
Ja ho anirem parlant.

Una abraçada, Víctor i la meva admiració per la teva feina com a fisio, que ja m'ha donat excel-lents resultats en les ocasions en que ho he provat  :great:

Fins la propera!!!

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2017 23:28 #30 per Barceruel (Associat/da)
JoanDeGracia: Tens un MP.  :great:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2017 15:12 #31 per FRANCESC57 (Associat/da)
JoanDeGracia

Bona entrevista que m'ha permès coneixet una mica més,  :love:

Vinga agafa regularitat i gaudiràs  d'aquest sport  :yipi: :yipi:

Molta salut a tothom

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2017 16:47 #32 per Sergi42195 (Associat/da)
JoanDeGracia,

M'ha agradat molt l'entrevista.

Pots concretar una mica la música dels anys 80? Com jo sóc del 68 també m'agrada aquell tipus de música.

Ànims amb els reptes, i m'encanta els teus hobby. Quines coses que descobrim ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2017 22:53 #33 per JoanDeGracia (Associat/da)

JoanDeGracia

Un plaer de sapiguer alguna cosa més de tu apart de que només ens creuem en les curses i empre ens salidem i ens animen no canis el teu nick els arrels són els arrels  :great: :great: :love:


Correcte, Miguel, les arrels són les arrels i a més, com ja he comentat en una altre resposta, tinc unes arrels més llunyanes a Galícia pero que, vulguis o no, també hi tiren bastant, gairebé la puc considerar com la meva segona terra (i a més, terra es diu igual en gallec que en català  :mdr:  )
A veure si en altres ocasions, a més de saludar-nos, xerrem una mica més  :great:


JoanDeGracia

Bona entrevista que m'ha permès coneixet una mica més,  :love:

Vinga agafa regularitat i gaudiràs  d'aquest sport  :yipi: :yipi:

Molta salut a tothom


Em sembla que per fi estic agafant la regularitat que em faltava, amb la sensació de que vaig progressant adequadament i que en alguns moments, les cames "volen" o em van gairebé soles  :great: :great:
Perque es vulgui o no, la "marquitis" tots la tenim una mica, es veritat que no cal capficar-s'hi, pero un puntet de competitivitat no em digueu que no mola  :whistle:


10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2017 23:28 - 25 Abr 2017 23:30 #34 per JoanDeGracia (Associat/da)

JoanDeGracia,

M'ha agradat molt l'entrevista.

Pots concretar una mica la música dels anys 80? Com jo sóc del 68 també m'agrada aquell tipus de música.

Ànims amb els reptes, i m'encanta els teus hobby. Quines coses que descobrim ...


Et concretaré la música dels 80.
Modern Talking: You're my heart, you're my soul, Chery Chery Lady, You can win if you want
Boney M: Daddy Cool, Rivers of Babylon, Sunny
Bee Gees: More than a woman, Tragedy
Michael Jackson: Beat It, Thriller,
Rick Astley: Never gonna give you up, Together forever
Kylie Minogue: Locomotion, I Should Be So Lucky
Spandau Ballet, Simple Minds, Barry White, OMD, Jean Michel Jarre, Jason Donovan, CC Catch, Pet Shop Boys, Buggles, Abba, Culture Club, Bananarama, Donna Summer, Sonia, Blondie, Depeche Mode, Earth Wind and Fire, Soft Cell, New Order, Tears for Fears, Kraftwerk, Yazoo...
Després tots els famosos MAX MIX del Toni Peret i José María Castells, especialment el MAX MIX 4 amb cantants catalans amb noms artístics com David Lyme (Play Boy), Alan Cook (Bad Dreams) que formaven part del que li van anomenar Sabadell Sound,  també tots els grups de la Italo Dance i molts que potser només treien un tema, pero que resultaven grans èxits que encara es recorden com el Born to be alive de Patrick Hernández o el Tarzan Boy de Baltimora.

I de grups espanyols: Alaska y Dinarama, OBK, Mecano, Radio Futura, Nacha Pop, Loquillo, Danza Invisible, Gabinete Caligari, Héroes del Silencio, Los Rebeldes, Olé Olé, Cómplices, etc....

I segur que m'en deixo un munt més, el cas es que n'hi ha per triar i remenar: en tinc guardats en molts formats, vinils, cassettes poquets pero algun, i en MP3 ja ni t'ho explico. La segueixo escoltant avui en dia i la majoria per mi no pasen de moda. Em sembla al.lucinant veure que la mateixa música que m'encissava als 18 anys, em continua encissant 30 anys més tard  :glasses:
Es podria obrir una nova secció al forum sobre música, oi? donaria molt de si i segur que trobaríem moltes afinitats entre els associats.

Bé, ja petarem la xerrada sobre aquesta época a veure si coincidim en els grups   :party:

Fins la propera !!! 


10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.