Entrevistem... Fandes

Entrevistem... Fandes

17 febrer 2018 20:22 #21 per fandes (Associat/da)

pinelli va escriure: Hosti elfandes , molt bona entrevista company .. una llàstima mo veure’t mes per can drago fent series .. m’he quedat sense rival .. jajaja ..
vinga crack .. ens veiem !!

Can Dragó era Massa petit pels dos... Lògicament se l'ha quedat el millor! Pero sort ens veiem en molts altres dies ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2018 20:25 #22 per fandes (Associat/da)

Dabit va escriure: Només puc dir bones coses del fandes, una d'aquelles persones que des del primer moment es fa estimar. Generòs amb els companys i amb una actitut totalment col·laborativa i hedonista d'aquest món. I a més té pota de sobra!

Una abraçada

El mateix puc dir de tu amic! L'humiltat en el món de les curses. Demà ens veiem i xalem d'un dia més!

17 febrer 2018 21:08 #23 per fandes (Associat/da)

ManoloM va escriure: Uno de los últimos integrantes de corredors.cat, que el año pasado desde el primer día entró por la puerta grande. siempre ha cumplido haciendo de liebre, pero sobretodo, gran persona ayudando a los demás y estando siempre disponible para cualquier cosa.
quién lo conoce sabe como es....No cambies Dani :great:

Y por suerte des del principio aprendiendo de grandes como tú! Mañana a dar un paseo por el Prat. Que bien lo vamos a pasar!

28 febrer 2018 09:15 #24 per Jorfer (Associat/da)
Fandes crec que és un dels grans fitxatges de l'associació dels darrers temps, per les seves bones paraules i accions, les ganes de col·laborar i bon rotllo.

Benvingut i ara ja et coneixem una mica més.

Gràcies per ser-hi.

28 febrer 2018 13:40 #25 per fandes (Associat/da)
Apa Jorfer! Això que dius és molt gros, però de qualsevol manera, gràcies per valorar-ho així! Jo em sento molt cómode entre vosaltres i amb ganes de compartir més moments i coneixe-us millor.

Mil gràcies per tot el que ensenyeu, seguim!

Jorfer va escriure: Fandes crec que és un dels grans fitxatges de l'associació dels darrers temps, per les seves bones paraules i accions, les ganes de col·laborar i bon rotllo.

Benvingut i ara ja et coneixem una mica més.

Gràcies per ser-hi.

08 Mar 2018 01:43 - 08 Mar 2018 01:44 #26 per piri (Associat/da)
No ens coneixem personalment però tinc la sensació que has fet una gran entrada a CoRReDoRS.CaT, igual de gran com aquesta entrevista ;)

Volia felicitar-te per partida doble. Una per agradar-te una "Gimnàstica" basada en la Course Navette i el Test de Cooper (jajaja) i l'altra per la teva victòria a la Mitja de Tossa.

Ens veiem!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat