Entrevistem... Sergio

Entrevistem... Sergio

27 Set 2019 22:32 - 28 Set 2019 07:33 #1 per profe (Associat/da)
Peaso d'atleta!
Peaso d'entrevista!
Peaso de fotos!
Una imatge val més que mil paraules:



Brutal!


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2019 23:38 #2 per mario.cat (Associat/da)
Ondia Sergio, ja et coneixem una mica mes, encara que moltes de les coses explicades, he tingut la sort de escoltarte-les en persona, i quan he llegit la anécdota de Berlin només feia que riure per dins pensant en la cara que debía fer el Bekele i companyia al veure el paio blanc amb els seus "xuxos" al costat d'ells. :laughing: :laughing:

Orgullós d'haver compartit amb tu una de les curses/marxa més importants que he fet, com va ser la Montseny-Costa Brava en benefici del Hospital de Sant Joan de Déu. :clap: :clap:

Per cert, no has dit la teva MMP en marató. Va, ja ho dic jo. Va ser de .....

Bé, millor un altre dia. :stucktongue :stucktongue

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 21:00 #3 per Biel54 (Associat/da)
Sergio, després de llegir l'entrevista, ara et conec una mica més.
Bones les anècdotes de Berlín i la cursa amb "el Carreras" i l'altre corredor.
Ets un gran maratonià.
Jo també havia corregut les curses del Palcam, sempre acabava dels últims, a les hores no era corredor popular.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 12:47 #4 per Jorfer (Associat/da)
Ja tenim lectura d'un crack.
Quan pugui la llegeixo.
La foto és impressionant de les emocions que transmets.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 20:00 #5 per fandes (Associat/da)
He tingut la sort de coneixe't aquest any i notar la passió que tens pel córrer. Així que desitjo que compleixis el teu somni de fer-ho durant molts anys! Una abraçada i tan de bo ens trobem ben aviat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 21:30 #6 per sergio (Associat/da)

mario.cat va escriure: Ondia Sergio, ja et coneixem una mica mes, encara que moltes de les coses explicades, he tingut la sort de escoltarte-les en persona, i quan he llegit la anécdota de Berlin només feia que riure per dins pensant en la cara que debía fer el Bekele i companyia al veure el paio blanc amb els seus "xuxos" al costat d'ells. :laughing: :laughing:

Orgullós d'haver compartit amb tu una de les curses/marxa més importants que he fet, com va ser la Montseny-Costa Brava en benefici del Hospital de Sant Joan de Déu. :clap: :clap:

Per cert, no has dit la teva MMP en marató. Va, ja ho dic jo. Va ser de .....

Bé, millor un altre dia. :stucktongue :stucktongue


Mario, jo també estic molt orgullós del que vam arribar a aconseguir a la MCB. Va ser un plaer compartir amb tu, i la resta de l'equip, l'experiència. :heart:

I sobre la meva MMP, fa més de trenta anys, era un altre jo i no m'ho va preguntar... :stucktongue

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 21:32 #7 per sergio (Associat/da)

Biel54 va escriure: Sergio, després de llegir l'entrevista, ara et conec una mica més.
Bones les anècdotes de Berlín i la cursa amb "el Carreras" i l'altre corredor.
Ets un gran maratonià.
Jo també havia corregut les curses del Palcam, sempre acabava dels últims, a les hores no era corredor popular.


Biel, moltíssimes gracies maco.

Cuida't molt, una forta abraçada. :kissheart:

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 21:43 #8 per sergio (Associat/da)

Jorfer va escriure: Ja tenim lectura d'un crack.
Quan pugui la llegeixo.
La foto és impressionant de les emocions que transmets.


Jorfer, doncs ja em diràs, i de crac només tinc el so que fan les meves articulacions al córrer :stucktongue

La foto... Sortir tan endavant, encara que ho vaig fer amb el fre de mà posat, em va castigar moltíssim. No saps el que vaig arribar a patir, i al veure a l'Eva a la tanca em va sortir tot... Ni vaig veure al fotògraf.

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 21:46 #9 per sergio (Associat/da)

fandes va escriure: He tingut la sort de coneixe't aquest any i notar la passió que tens pel córrer. Així que desitjo que compleixis el teu somni de fer-ho durant molts anys! Una abraçada i tan de bo ens trobem ben aviat.


Fandes, tant de bo puguem complir-ho plegats ;) . Una abraçada.

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2019 17:30 #10 per Kiske (Associat/da)
Gran entrevista Sergio. Per la meva part fa poc que ens coneixem pero espero que a partir d'ara la cosa canvii.
Les fotos espectaculars i curios que un dels teus llibres tambe sigui dels meus preferits "El Silencio de la Ciudad Blanca". Ja t'has llegit la trilogia? Jo vaig pel darrer.
Vinga, ens veiem en qualsevol lloc!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2019 21:53 #11 per Jorfer (Associat/da)
Sergio, llegida i ara sé que som de la mateixa quinta.

Molt bo el pique amb "el carreras" del poble dels teus pares.
Una llàstima el tema del genoll que no et deixi gaudir del nostre esport plenament, però et permet triar els objectius acuradament.

Es nota que ets un apassionat de l'atletisme doncs l'has viscut des de molt jove i molt valent al debutar amb divuit anys a la marató (jo vaig esperar uns quants anys més als vint-i-nou).

Ens continuem veient company.

Una abraçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2019 00:10 #12 per pirata agus (Associat/da)
Y este ,quien es ?
Debe de ser un crack ,por lo que cuenta ….:666:
Las "afotos" son muy buenas y las anécdotas brutales !!!
Lo que se deben de reír allá en Etiopia los amigos de Bekele, cuando cuenta lo del blanco y su chucho !!
Bromas aparte …….2,38 , eres de esas personas que todos necesitan tener en su vida o al menos, conocer...…... cabroncete !!!

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2019 08:22 #13 per pinelli (Associat/da)
Entrevista llegida .. quins collons debutar tan jove a una marató , pim pam .. felicitats pels objectius guapos que has aconseguit i els que vindran ,, m’ha fet gracia el mote de “ el Carreras “ , al poble on vaig cada estiu també tenim un que li diuen el cohete ? ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2019 19:43 #14 per sergio (Associat/da)

Kiske va escriure: Gran entrevista Sergio. Per la meva part fa poc que ens coneixem pero espero que a partir d'ara la cosa canvii.
Les fotos espectaculars i curios que un dels teus llibres tambe sigui dels meus preferits "El Silencio de la Ciudad Blanca". Ja t'has llegit la trilogia? Jo vaig pel darrer.
Vinga, ens veiem en qualsevol lloc!


Kiske, sí que he llegit els tres, el que més em va agradar va ser el primer ("El Silencio de la Ciudad Blanca") i el segon és el més fluix.

I a veure si ens veiem més sovint. ;)

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2019 20:00 #15 per sergio (Associat/da)

Jorfer va escriure: Sergio, llegida i ara sé que som de la mateixa quinta.

Molt bo el pique amb "el carreras" del poble dels teus pares.
Una llàstima el tema del genoll que no et deixi gaudir del nostre esport plenament, però et permet triar els objectius acuradament.

Es nota que ets un apassionat de l'atletisme doncs l'has viscut des de molt jove i molt valent al debutar amb divuit anys a la marató (jo vaig esperar uns quants anys més als vint-i-nou).

Ens continuem veient company.

Una abraçada.


Jorfer, no sé si va ser valentia o falta d'informació, ja que a principis dels vuitanta corríem cuatre. :smirk:

De tota manera guardo un record meravellós d'aquell dia, pensa que la segona mitja la vaig fer sis minuts més ràpida que la primera.

Un abraçada.

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2019 20:06 #16 per sergio (Associat/da)

pirata agus va escriure: Y este ,quien es ?
Debe de ser un crack ,por lo que cuenta ….:666:
Las "afotos" son muy buenas y las anécdotas brutales !!!
Lo que se deben de reír allá en Etiopia los amigos de Bekele, cuando cuenta lo del blanco y su chucho !!
Bromas aparte …….2,38 , eres de esas personas que todos necesitan tener en su vida o al menos, conocer...…... cabroncete !!!


Agus, muchísimas gracias "runner" :666:

Joder tío, me has sacado los colores :oops:, el sentimiento es mutuo :hearteyes:

Un fuerte abrazo, malote. :stucktongue

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2019 20:12 #17 per sergio (Associat/da)

pinelli va escriure: Entrevista llegida .. quins collons debutar tan jove a una marató , pim pam .. felicitats pels objectius guapos que has aconseguit i els que vindran ,, m’ha fet gracia el mote de “ el Carreras “ , al poble on vaig cada estiu també tenim un que li diuen el cohete ? ..


Pinelli, a mi m'hagués acollonit més "el cohete" :joy:

Una abraçada ;)

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2019 23:48 #18 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Sergio

Ha sigut un plaer de llegir la teva entrevista en les fotos he vist que em fet les mateixes maratons de fora d'aqui Berlin Amsterdam

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2019 12:50 #19 per Alba (Associat/da)
Uoooo!! Quina entrevista més xula!! Quantes fotos i anècdotes més maques!

Un plaer llegir-la!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2019 19:40 #20 per sergio (Associat/da)

MIGUEL SBD va escriure: Sergio

Ha sigut un plaer de llegir la teva entrevista en les fotos he vist que em fet les mateixes maratons de fora d'aqui Berlin Amsterdam


Gràcies MIGUEL SBD... no sé si tens Atenes, és lletja i dura, però com diuen ells... És l'Autèntica :party:

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.