Evento Sailfish swim

Evento Sailfish swim

20 Oct 2009 19:06 #1 per Oscar (Visitant)

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2009 21:46 #2 per korfbaler (Associat/da)
Oscar  :neutral:
:whip:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2009 09:57 #3 per Vall (Visitant)
Al blog del Javi Maya teniu la info:

www.javimaya.com


Una proba de nataciò (2 km) NO competitiva el proper dissabte per la tarda al canal de Castelldefels per 10 euros.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2009 10:02 #4 per Oriol_TBID (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2009 10:10 #5 per Vall (Visitant)
Ara venia jo a posar-lo  :sarcastic:.

www.javiermaya.com/2009/10/listo-por-partida-doble.html

GRACIES Oriol, hi aniras?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2009 10:22 #6 per Oriol_TBID (Associat/da)
no ho crec, però tampoc ho descarto del tot

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2009 12:55 #7 per victorete (Visitant)
Sabeu quan es paga la inscripció?
El mateix dissabte?
Cal neopré? Suposo que no, però pregunto per si de cas...
A la Tri de BCN a les 8AM gairebé tots el portávem (més per la rasca que feia fora que no pas per la temperatura de l'aigua)...
Per fer la inscripció només cal enviar dades a l'adreça que surt poray?

ironvic.blogspot.com
SI QUIERES PUEDES, NO HAY EXCUSAS!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2009 16:36 #8 per Oscar (Visitant)
Qui anirà?
Vall, Oriol algú s'apunta?
A mi em fa mandra, ara que tenia el neopré guardat fins la temporadeta vinent  :rofl: Però s'hi hi ha quorum, doncs cap allà falta gent.

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats