Estiu 2011 - Els CorreCuaKs invaeixen les platges

Estiu 2011 - Els CorreCuaKs invaeixen les platges

11 Set 2011 20:42 #121 per Enric59 (Visitant)

jo no n'he vist ni una!  :he:


I com t'ha anat, Jordi?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2011 20:44 #122 per u_ktan (Associat/da)

jo no n'he vist ni una!  :he:


I com t'ha anat, Jordi?


no em puc queixar,... la volia fer alegre,.. i alegre m'ha i n'he sortit :mdr:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2011 20:46 #123 per Enric59 (Visitant)

jo no n'he vist ni una!  :he:


I com t'ha anat, Jordi?


no em puc queixar,... la volia fer alegre,.. i alegre m'ha i n'he sortit :mdr:


M'hauràs d'explicar el teu concepte d'alegria  :beurk:

Felicitats!  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2011 20:57 #124 per u_ktan (Associat/da)

jo no n'he vist ni una!  :he:


I com t'ha anat, Jordi?


no em puc queixar,... la volia fer alegre,.. i alegre m'ha i n'he sortit :mdr:


M'hauràs d'explicar el teu concepte d'alegria  :beurk:

Felicitats!  8)



Evidentment no sóc cap crack, però un té el seu corasonsito i més o menys intueix o somia en alguna fita determinada  :oops:,.. avui amb 1h37'36 em dono molt per satisfet ,... i crec que si m'ho prengués més en sèrio (cosa que mai ho faig en aquest esport) podria millorar més  :he:. M'ha donat confiança per la marnatón de Garraf -  Sitges  :oops:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2011 21:18 #125 per Enric59 (Visitant)

jo no n'he vist ni una!  :he:


I com t'ha anat, Jordi?


no em puc queixar,... la volia fer alegre,.. i alegre m'ha i n'he sortit :mdr:


M'hauràs d'explicar el teu concepte d'alegria  :beurk:

Felicitats!  8)



Evidentment no sóc cap crack, però un té el seu corasonsito i més o menys intueix o somia en alguna fita determinada  :oops:,.. avui amb 1h37'36 em dono molt per satisfet ,... i crec que si m'ho prengués més en sèrio (cosa que mai ho faig en aquest esport) podria millorar més  :he:. M'ha donat confiança per la marnatón de Garraf -  Sitges  :oops:


Està molt bé!  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2011 00:57 #126 per (Visitant)
Felicitats Maria, Jaume Carol i u_ktan, sou els "putus" cracks! Aquest matí m'he despertat ben aviat, pero com no les tenia totes amb el tema de l'ull he decidit seguir dormint,... a veure si a la propera ...  :oops:

Per cert,.... es fa algún entrenament al mar aquesta setmana?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2011 08:51 #127 per Jaume Carol (Associat/da)
Cuida't... no sé el master Sergi si té plans pel divendres... diumenge tenim Banyoles, i aquesta es de les ràpides, s'ha d'entrenar una mixa...

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2011 16:06 #128 per (Visitant)
Pel que veig això és com les curses terrestres... contra més curtes. ritme més ràpid  :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2011 23:02 #129 per maria (Associat/da)
Bueno... Luego estamos los que corremos al mismo ritmo un 5.000 que un maraton... De paseo!!!!
Bss
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2011 14:27 #130 per (Visitant)

Bueno... Luego estamos los que corremos al mismo ritmo un 5.000 que un maraton... De paseo!!!!
Bss
M


... pero así como en la tierra se puede subir el ritmo más fácilmente, en el agua cuesta más (tengo que mejorar mi técnica) .. a ver si me ayudan esos entrenos marítimos con los "pescaos"  8)  :whistle: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2011 09:49 #131 per SigmaOmik (Associat/da)
Que hi ha quedada avui?

SAlvador

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2011 10:41 #132 per Eva D (Visitant)
Crec que no... Jo segur que no puc.  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2011 12:51 #133 per maria (Associat/da)
Yo tampoco... tengo dentista :beurk: :beurk:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2011 13:08 #134 per Danigoal (Associat/da)

Per cert, que fas nedant company? T'has passat al bàndol aquàtic?  :rofl:


:yes:  Obligat per una petita lesió al genoll, però sí. En realitat m'he passat al duatló bici-nedar. Aquests existeixen?  :winktongue: Perquè ara mateix és el que puc fer.

Jo aniré avui a la Nova Icaria o Bogatell a les 17:00 (per poder deixar les coses a les taquilles de la creu roja, tanquen a les 18h)
a intentar fer almenys uns 750m  :oops:  Que per vosaltres, que ja us heu convertit en màquines del medi aquàtic (Marnatons, NedaMarcelona's i coses d'aquestes que només pensar-ho  :surprised:) no és ni l'escalfament

Enhorabona  :great:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2011 03:11 #135 per (Visitant)

Per cert, que fas nedant company? T'has passat al bàndol aquàtic?  :rofl:


:yes:  Obligat per una petita lesió al genoll, però sí. En realitat m'he passat al duatló bici-nedar. Aquests existeixen?  :winktongue: Perquè ara mateix és el que puc fer.

Jo aniré avui a la Nova Icaria o Bogatell a les 17:00 (per poder deixar les coses a les taquilles de la creu roja, tanquen a les 18h)
a intentar fer almenys uns 750m  :oops:  Que per vosaltres, que ja us heu convertit en màquines del medi aquàtic (Marnatons, NedaMarcelona's i coses d'aquestes que només pensar-ho  :surprised:) no és ni l'escalfament

Enhorabona  :great:


Benvingut al club dels peixos  8),... espero que la teva lesió estigui curada per poder veure com em passes a tota velocitat a la Cursa de l'Amistat d'enguany  8) . Si ho arribo a llegir abans m'hagués baixat a nedar.... al final he anat a córrer. Generalment els peixos i altres espècies d'aquests fòrum solen/solem quedar alguns divendres per la tarda, aquest suposo que no han quedat perquè diumenge hi ha la Travessía del Llac de Banyoles. Jo si no surt cap imprevist, el proper divendres em baixo a nedar a la platja,... que tinc sobredosi de clor tant entrenar a la piscina :beurk: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2011 23:28 #136 per Eulàlia (Associat/da)
Felicitats Maria, Jaume Carol i u_ktan. Sou uns cracs!!!!  :yes: :yes:

Si quedeu jo vindria. Avui he fet el primer entrenillo seriós de la nova temporada, els braços tenen ganes d'acció i estic disposada a tornar a entrenar de manera regular aquest any, també  :whip: :whip:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2011 02:21 #137 per (Visitant)
Dem per la tarda hi ha sessio de dofins, tonyines, bacalls i altres especies aquatiques a la Barceloneta?  :neutral: ..... (sino me'n vaig a fer un acuatlo pirata al C.N.C.)  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2011 13:08 #138 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola amics,

Jo estic una mica enconstipat, així que prefereixo fer descans de l'aigua. Que us vagi molt bé.

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2011 02:47 #139 per (Visitant)
Cuida't aquest costipat Jaume. Jo al final he fet el meu acuatló pirata particular: 2000m piscina + 12,30Km corrent pel Parc Güell.


A veure si ens veiem a la propera travessa aquàtica que es monti (Cap Norfeu, la de TV3,...? )  :neutral:

Saluda a las crack Maria de part meva  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.