Estiu 2011 - Els CorreCuaKs invaeixen les platges

Estiu 2011 - Els CorreCuaKs invaeixen les platges

07 Jul 2011 22:28 #61 per Eva D (Visitant)
Jo tampoc no podré anar-hi, seré amb la Maria i el Jaume...  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2011 13:41 #62 per Barcelona92 (Associat/da)
DIVENDRES 15 JULIOL - 18 * 18.30 HORES - BARCELONETA

Quedada per carregar metres als braços. Que la Baixada està aqui...

- Barcelona 92 (Sergi)


PD. David sento el succeit fa dues setmanes. Per les properes vegades, si dius que vens no em fico a l'aigua fins trovar-te. Ho sento.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2011 13:48 #63 per Eva D (Visitant)
DIVENDRES 15 JULIOL - 18 * 18.30 HORES - BARCELONETA

Quedada per carregar metres als braços. Que la Baixada està aqui...

- Barcelona 92 (Sergi)
- Eva D (Si puc vinc amb els nens encara que sigui a mirar)  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2011 16:51 #64 per tonivet (Visitant)
Hola correcuaks, ahir al triatló olímpic de Castelló 28'10" als 1500m, a 1'53"/100 m un temps impensable per a mí, inclús dubto que estigui ben mesurat. De totes maneres, la platja ve a ser d'aquelles que cubreix molt endins, tipus Segur de Calafell o així i com vàrem fer 2 voltes de 750m (surtint i entrant a l'aigua) calculo que correriem ben be uns 200 m per sobre de l'aigua en total.
Ara farè una mica de descans de triatló i tornaré a la càrrega passat les vacances, cap a finals d'Agost.

Fins llavors, farè anar les cames una mica per la muntanya, que en ve més de gust.

Fins aviat i moltes gràcies pels entrenos Sergi, ja veus que han donat els seu fruit!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2011 10:14 #65 per david (Associat/da)
DIVENDRES 15 JULIOL - 18 * 18.30 HORES - BARCELONETA

Quedada per carregar metres als braços. Que la Baixada està aqui...

- Barcelona 92 (Sergi)
- Eva D (Si puc vinc amb els nens encara que sigui a mirar)  :yes:
- david


Entenc que a les 18.30 a la porta que dona al mar del club natació barceloneta.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2011 11:57 #66 per (Visitant)
jo estarè a les divuit trenta mes o menys a veure si arrivo, si no ja farè un sprint, hehehehe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2011 16:26 #67 per Barcelona92 (Associat/da)
Si, entre 18 - 18.30.

Et busco David !!!

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2011 13:18 #68 per (Visitant)
DIVENDRES 15 JULIOL - 18 * 18.30 HORES - BARCELONETA

Quedada per carregar metres als braços. Que la Baixada està aqui...

- Barcelona 92 (Sergi)
- Eva D (Si puc vinc amb els nens encara que sigui a mirar)  :yes:
- david
- edusampi (no em foteu molta canya, eh?  :winktongue: )


Entenc que a les 18.30 a la porta que dona al mar del club natació barceloneta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2011 15:29 #69 per Barcelona92 (Associat/da)
DIVENDRES 15 JULIOL - 18 * 18.30 HORES - BARCELONETA

Quedada per carregar metres als braços. Que la Baixada està aqui...

- Barcelona 92 (Sergi)
- Eva D (Si puc vinc amb els nens encara que sigui a mirar)  :yes:
- david
- edusampi (no em foteu molta canya, eh?  :winktongue: )
- Tere
- Esther
- Isrra
- Pere (El makina)


A les 18 - 18.30 a la porta que dona al mar del club natació barceloneta. 18.30 ja va bé.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2011 11:07 #70 per (Visitant)
La sortida entrenament segueix en peu???

ho dic per les ultimes plujes que a la costa Badalonina ha deixat l'aigua amb més merda que al pal d'un galliner

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2011 11:35 #71 per Barcelona92 (Associat/da)
Doncs com sempre... ens apropem i olorem...

Si la web del Ajuntament diu bandera vermella per contaminació normalment no ens tirem...

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2011 11:37 #72 per Barcelona92 (Associat/da)
DIVENDRES 15 JULIOL - 18 * 18.30 HORES - BARCELONETA

Quedada per carregar metres als braços. Que la Baixada està aqui...

- Barcelona 92 (Sergi)
- Eva D (Si puc vinc amb els nens encara que sigui a mirar)  :yes:
- david
- edusampi (no em foteu molta canya, eh?  :winktongue: )
- Tere
- Esther
- Isrra
- Pere (El makina)
- Joan Antoni

  Ningú més ???


A les 18 - 18.30 a la porta que dona al mar del club natació barceloneta. 18.30 ja va bé.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2011 16:24 #73 per Eva D (Visitant)

DIVENDRES 15 JULIOL - 18 * 18.30 HORES - BARCELONETA

Quedada per carregar metres als braços. Que la Baixada està aqui...

- Barcelona 92 (Sergi)
- Eva D (Si puc vinc amb els nens encara que sigui a mirar)  :yes:
- david
- edusampi (no em foteu molta canya, eh?  :winktongue: )
- Tere
- Esther
- Isrra
- Pere (El makina)
- Joan Antoni

  Ningú més ???


A les 18 - 18.30 a la porta que dona al mar del club natació barceloneta. 18.30 ja va bé.

No s'hi apuntava més gent? Algú que haurà acabat les opos? :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2011 16:38 #74 per Jaume Carol (Associat/da)
DIVENDRES 15 JULIOL - 18 * 18.30 HORES - BARCELONETA

Quedada per carregar metres als braços. Que la Baixada està aqui...

- Barcelona 92 (Sergi)
- Eva D (Si puc vinc amb els nens encara que sigui a mirar)  :yes:
- david
- edusampi (no em foteu molta canya, eh?  :winktongue: )
- Tere
- Esther
- Isrra
- Pere (El makina)
- Joan Antoni
-María (pendents de parlar amb la opo-Marta)
-Jaume (molt suau que estic recuperant de tendinitis)

A les 18 - 18.30 a la porta que dona al mar del club natació barceloneta. 18.30 ja va bé.


Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 01:25 #75 per Eulàlia (Associat/da)

DIVENDRES 15 JULIOL - 18 * 18.30 HORES - BARCELONETA

Quedada per carregar metres als braços. Que la Baixada està aqui...

- Barcelona 92 (Sergi)
- Eva D (Si puc vinc amb els nens encara que sigui a mirar)  :yes:
- david
- edusampi (no em foteu molta canya, eh?  :winktongue: )
- Tere
- Esther
- Isrra
- Pere (El makina)
- Joan Antoni
-María (pendents de parlar amb la opo-Marta)
-Jaume (molt suau que estic recuperant de tendinitis)
-Eulàlia, però no baixo per enlloc, per tant una estoneta, colla de canyeros (Jo canyera de cervesa, si algú vol al final  :intello:)

A les 18 - 18.30 a la porta que dona al mar del club natació barceloneta. 18.30 ja va bé.



Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 13:34 #76 per Eva D (Visitant)
Llàstima que a la feina no tingui una bassa d'aigua, perquè amb això, podria entrenar i tot a la feina!!
Algú ho coneix? Crec que igual pot anar bé per situacions de vacances amb piscines "de ronyó", i similars... Eps, que qui no entrena és perquè no vols!!
deporte.mequedouno.com/?utm_source=email...m_campaign=alertaMQD

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 13:39 #77 per (Visitant)
Eva, saps si va la Marta? es que els que hi van no conec ningu crec i en fa vergonyaaaaaaaaaaaaa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 13:45 #78 per Eva D (Visitant)

Eva, saps si va la Marta? es que els que hi van no conec ningu crec i en fa vergonyaaaaaaaaaaaaa

No ho sé, no he parlat amb ella. Vaig de bòlit Però hi va el Sergi, que sí que el coneixes, no? I l'altre dia vam fer més un entrenament a la teva mida que no pas a la meva. Vam fer mogollón de metres, i anaven a una velocitat que l'Eulàlia i jo no ens podíem ni recuperar abans de tornar a sortir...  :ouch:

Si hi vas deixaràs a tots així:  :surprised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 13:47 #79 per (Visitant)
Kin dia va ser aixó que jo no em vaig enterar??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 13:57 #80 per (Visitant)
Com està el tema de meduses. M'han dit que fa uns dies hi havien moltes per la zona del RunnersWolrd, un colega que entrena amb aquella gent....  :oh:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats