Estiu 2011 - Els CorreCuaKs invaeixen les platges

Estiu 2011 - Els CorreCuaKs invaeixen les platges

22 Jun 2011 11:48 #1 per Barcelona92 (Associat/da)
Ja ha arrivat l'estiu... i amb ell... les meduses... encara que de moment jo només he vist 1.

La setmana passada no vaig possar entrenaments i aquesta encara tampoc... peró la vinent torno. Perdó !!!  :P :P :P

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2011 12:07 #2 per Eva D (Visitant)
Doncs gairebé no me n'havia ni adonat, Barcelona92, perquè amb els pocs entrenaments que estic fent, em sembla que diumenge a Vilanova faré el paper del cavaller de la trista figura... però wenu, continuarem!! Els correcuaks, a l'estiu, més correcuaks que mai!! :glasses:
Benvingut estiu!
:love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2011 12:13 #3 per Barcelona92 (Associat/da)
Quedada per divendres:

Divendres 18:00 Barceloneta
Eva
Edusampi
María
Jaume
Tonivet
[/quote]

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2011 12:29 #4 per Jaume Carol (Associat/da)
Quedada per divendres:

Divendres 18:00 Barceloneta
Eva
Edusampi
María
Jaume
Tonivet
[/quote]


Pels que no heu vingut mai: Quedada al Club Natació Barceloneta, però no a la porta principal (on sempre quedavem l'estiu anterior), ara quedem a la porta que dona al Mar. Així deixem les bosses al vigilant de la garita.

Respecte al parking, hi ha un just abans d'arribar al club. En el club venen tarjes del parking per 3,5€ de 3 hores, ha de haver algun soci, o bé camelar-se a la recepcionista...

Mapa:  http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=200673507702098870287.0004a64a5706470c15a80

Una abraçada,


Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2011 13:36 #5 per tonivet (Associat/da)
Gràcies Jaume Carol, allà hi serem :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2011 14:20 #6 per krlos (Associat/da)
Be, tot i que ho tingui difícil per poder-vos acompanyar cap dia al mar, que consti que intento segui els entrenaments del Sergio tant be com puc. A veure si en les 15 setmanes que em queden noto ni que sigui alguns segons de millora.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2011 16:18 #7 per Barcelona92 (Associat/da)

Quedada per divendres:

Divendres 18:00 Barceloneta
Eva
Edusampi
María
Jaume
Tonivet


Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2011 21:02 #8 per Eva D (Visitant)

Be, tot i que ho tingui difícil per poder-vos acompanyar cap dia al mar, que consti que intento segui els entrenaments del Sergio tant be com puc. A veure si en les 15 setmanes que em queden noto ni que sigui alguns segons de millora.

Ja veuràs com sí, Krlos, estàs fet un crack!  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2011 21:51 #9 per Eulàlia (Associat/da)
Quedada per divendres:

Divendres 18:00 Barceloneta
Eva
Edusampi
María
Jaume
Tonivet
Eulàlia


Jo no m'ho perdo  :party:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 10:13 #10 per SigmaOmik (Associat/da)
Divendres 18:00 Barceloneta
Eva
Edusampi
María
Jaume
Tonivet
Eulàlia
SigmaOmik (Salvador)


A veure si aquest cop si que arribo a temps

SAlvador

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 10:44 #11 per tonivet (Associat/da)
Jo finalment tenia pensat venir amb la bici de carretera. Sabeu si es pot deixar en algun lloc segur?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 12:19 #12 per Eva D (Visitant)

Jo finalment tenia pensat venir amb la bici de carretera. Sabeu si es pot deixar en algun lloc segur?


tonivet1, no ho veig clar, tothom que ha vingut amb la bici de carretera ha patit. De tota manera, hi ha un parking bsm al costat, potser pots pagar parking de bici unes hores i ja ho tens solucionat. Se m'acaba d'acudir...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 21:20 #13 per Eva D (Visitant)
Mar de fons amb bastantes onades, cap medusa, tarda preciosa, i una companyia boníssima!!
M'ha encantat conèixer en tonivet1, que et veig molt en forma, i retrobar l'Eulàlia, la Maria, el Jaume i el Sigma Omik!  :yipi:

Jo era l'única que portava neoprè  :whistle: , però ja sabeu com sóc de fredolica i el terror que em fan les meduses!!  :grrrrrr: :grrrrrr:

Esperant la propera trobada! A veure si algun dia acabem de coincidir, edusampi!! :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 22:01 #14 per tonivet (Associat/da)

Mar de fons amb bastantes onades, cap medusa, tarda preciosa, i una companyia boníssima!!
M'ha encantat conèixer en tonivet1, que et veig molt en forma, i retrobar l'Eulàlia, la Maria, el Jaume i el Sigma Omik!  :yipi:

Jo era l'única que portava neoprè  :whistle: , però ja sabeu com sóc de fredolica i el terror que em fan les meduses!!  :grrrrrr: :grrrrrr:

Esperant la propera trobada! A veure si algun dia acabem de coincidir, edusampi!! :yes:

Igualment EvaD ja se que tinc que venir en forma, perque sino no podré seguir els teus peus :mdr:. Un plaer per a mi també conèixer a la Maria , la Eulalia en Jaume Carol i en Sigma Omik i el germà d'en Jaume. Ningun d'ells esta fent els entrenos d'en Sergio i deu ni do com les gasten, em fet un bon grupet i finalment han sigut uns 1100 m en uns 21 minuts (sense contar parades).
A veure si ho puc repetir una altra setmana :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 22:04 #15 per Eva D (Visitant)

Mar de fons amb bastantes onades, cap medusa, tarda preciosa, i una companyia boníssima!!
M'ha encantat conèixer en tonivet1, que et veig molt en forma, i retrobar l'Eulàlia, la Maria, el Jaume i el Sigma Omik!  :yipi:

Jo era l'única que portava neoprè  :whistle: , però ja sabeu com sóc de fredolica i el terror que em fan les meduses!!  :grrrrrr: :grrrrrr:

Esperant la propera trobada! A veure si algun dia acabem de coincidir, edusampi!! :yes:

Igualment EvaD ja se que tinc que venir en forma, perque sino no podré seguir els teus peus :mdr:. Un plaer per a mi també conèixer a la Maria , la Eulalia en Jaume Carol i en Sigma Omik i el germà d'en Jaume. Ningun d'ells esta fent els entrenos d'en Sergio i deu ni do com les gasten, em fet un bon grupet i finalment han sigut uns 1100 m en uns 21 minuts (sense contar parades).
A veure si ho puc repetir una altra setmana :great:


Nonononooooo... Tots estan seguint els entrenaments del Sergi!!  hehe :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 22:33 #16 per maria (Associat/da)
Bueno... A veces nos los saltamos!!!
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2011 00:15 #17 per (Visitant)

Mar de fons amb bastantes onades, cap medusa, tarda preciosa, i una companyia boníssima!!
M'ha encantat conèixer en tonivet1, que et veig molt en forma, i retrobar l'Eulàlia, la Maria, el Jaume i el Sigma Omik!  :yipi:

Jo era l'única que portava neoprè  :whistle: , però ja sabeu com sóc de fredolica i el terror que em fan les meduses!!  :grrrrrr: :grrrrrr:

Esperant la propera trobada! A veure si algun dia acabem de coincidir, edusampi!! :yes:

Igualment EvaD ja se que tinc que venir en forma, perque sino no podré seguir els teus peus :mdr:. Un plaer per a mi també conèixer a la Maria , la Eulalia en Jaume Carol i en Sigma Omik i el germà d'en Jaume. Ningun d'ells esta fent els entrenos d'en Sergio i deu ni do com les gasten, em fet un bon grupet i finalment han sigut uns 1100 m en uns 21 minuts (sense contar parades).
A veure si ho puc repetir una altra setmana :great:


Nonononooooo... Tots estan seguint els entrenaments del Sergi!!  hehe :666: :666:


Hola companys, veig que m'he perdut una gran trobada de dofins(he tingut que acabar de pintar una habitació i com he vist que no hem donava temps li he enviat un SMS a l' EvaD per avisar-vos)... al final m'ha tocat anar a nedar uns 1.300 tot sol a la platja de Castelldefels cap a les 20.00h.  La propera setmana si hi ha quedada segur que no m'ho perdo  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 17:11 - 26 Jun 2011 18:47 #18 per Eulàlia (Associat/da)
Prmer de tot, una gran tarda de divendres, vells i nous companys, el grup creix i això és una festa  :party: malgrat el mar picadet :grrrrrr: :grrrrrr:

Jo he seguit tot l'any els entrenaments del Sergio i penso continuar-los  :yes: Ara miraré de fer-ne un de piscina a la setmana, perquè vull aprofitar el mar, com que tinc uns companys i companyes canyeres, que em fan de llebres marines i em porten with the ganxo  :whip: :whip:

Això dóna els seus fruits, avui he millorat 8min i 10sg el meu temps a Badalona 2500m en 55'57", a 2'14",  :yipi: :yipi: i amb corrent una mica en contra, o això diuen  :party: :party:

Com ha anat per Vilanova? Segur que heu triomfat  :yes:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 18:16 #19 per Eva D (Visitant)

Prmer de tot, una gran tarda de divendres, vells i nous companys, el grup creix i això és una festa  :party: malgrat el mar picadet :grrrrrr: :grrrrrr:

Jo he seguit to l'any els entrenaments del Segio i penso continuar-los  :yes: Ara miraré de fer-ne un de piscina a la setmana, perquè vull aprofitar el mar, com que tinc uns companys i companyes canyeres, que em fan de llebres marines i em porten with the ganxo  :whip: :whip:

Això dóna els seus fruits, avui he millorat 8min i 10sg el meu temps a Badalona 2500m en 55'57", a 2'14",  :yipi: :yipi: i amb corrent una mica en contra, o això diuen  :party: :party:

Com ha anat per Vilanova? Segur que heu triomfat  :yes:

Hola guapíssima!! Felicitats!! :yipi: :yipi:
Per Vilanova ha anat molt bé. Mar tranquil·lísima, aigua calentona, una travessia boníssima... amb moltes meduses! Però a cap de nosaltres ens han picat, ni sabem de ningú a qui hagin picat. Tots s'han endut trofeus menys jo!! :grrrrrr: Però a la propera vaig a per tot@s!! jeje  :whip: :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 18:50 #20 per Eulàlia (Associat/da)

Prmer de tot, una gran tarda de divendres, vells i nous companys, el grup creix i això és una festa  :party: malgrat el mar picadet :grrrrrr: :grrrrrr:

Jo he seguit to l'any els entrenaments del Segio i penso continuar-los  :yes: Ara miraré de fer-ne un de piscina a la setmana, perquè vull aprofitar el mar, com que tinc uns companys i companyes canyeres, que em fan de llebres marines i em porten with the ganxo  :whip: :whip:

Això dóna els seus fruits, avui he millorat 8min i 10sg el meu temps a Badalona 2500m en 55'57", a 2'14",  :yipi: :yipi: i amb corrent una mica en contra, o això diuen  :party: :party:

Com ha anat per Vilanova? Segur que heu triomfat  :yes:

Hola guapíssima!! Felicitats!! :yipi: :yipi:
Per Vilanova ha anat molt bé. Mar tranquil·lísima, aigua calentona, una travessia boníssima... amb moltes meduses! Però a cap de nosaltres ens han picat, ni sabem de ningú a qui hagin picat. Tots s'han endut trofeus menys jo!! :grrrrrr: Però a la propera vaig a per tot@s!! jeje  :whip: :whip:


Ah! Si, si, meduses a tope, però molt endins. No t'enduus trofeu perquè ets molt joveneta, com jo  :whistle: :oops:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.