Travessia Vilanova 7.500m / 2.000m 26 juny 2011

Travessia Vilanova 7.500m / 2.000m 26 juny 2011

22 Jun 2011 21:09 #1 per Eva D (Visitant)
Veig que no hi ha el fil obert, però alguns CoRReCuaKs anem a la travessia de Vilanova. Hi ha diverses opcionis, 7.500, 2.000 i la popular de 400 metres.
clubnataciovilanova.wordpress.com/
Jo m'he apuntat a la de 2.000 a veure com va. Serà la travessia més llarga que hauré fet mai. Entrenant al mar alguna vegada he passat d'aquesta distància, però tot seguidet i al mar, serà la primera!!  :whip: :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 01:50 #2 per (Visitant)
.... interessant... a veure si em puc apuntar encara  :o

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 08:47 #3 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

La Maria i jo farem la de 2000.

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 14:02 #4 per (Visitant)
... ostres però 21€ !!!  :grrrrrr: potser em tindré que federar.... a veure que costa  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 14:35 #5 per ALBERT75 (Associat/da)
M'encnat aperke veig que poc a poc la llarga distancia al mar s'esta posant tmabé de moda  :yipi: :yipi:

Eva, disfrturas moltissim.. ja veruas et passaran els 2kms en un pim pam...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 16:27 #6 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

Federat tot l'any més quota del club CN Vilanova son 35€. Amb 3 travessas, per exemple Vilanova, Calella  i Banyoles ja et pagues la llicència...

Una abraçada,

Jaume


Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 12:15 #7 per Eva D (Visitant)
Gràcies Albert 75!! Els teus ànims m'arriben moltíssim!
Edusampi, sí que val la pena federar-se. Jo sóc del Vilanova. Podries parlar amb els màsters del Catalunya també. Hi ha clubs que federen gratis, encara que potser et demanen anar a algunes competicions, no ho sé. Però jo estic encantada. Amb el que pago puc anar a mogollón de curses, competicions en què només pagues 5 euros per prova, i hi ha un ambientàs! A més, a les de piscina hi van moltes famílies amb nens també.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2011 00:19 #8 per (Visitant)
Gràcies per la informació Jaume i EvaD  8)

Aniré a preguntar sobre el tema de federar-me al C.N. Catalunya  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2011 13:42 #9 per maria (Associat/da)
Edusampi... Puestos a federarte, apuntate al vilanova, que vamos a competis durante el invierno y hacemos risas de lo malos que somos!!!!(Algunos...tambien los hay de muy buen@s!!!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2011 16:26 #10 per Eva D (Visitant)

Edusampi... Puestos a federarte, apuntate al vilanova, que vamos a competis durante el invierno y hacemos risas de lo malos que somos!!!!(Algunos...tambien los hay de muy buen@s!!!)

Yo creo que están l@s mejores! Sólo l@s mejores! Quienes lo son nadando también lo son como personas, y l@s que no lo son tanto nadando, como persona son un@s cracks!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 02:37 #11 per (Visitant)

Edusampi... Puestos a federarte, apuntate al vilanova, que vamos a competis durante el invierno y hacemos risas de lo malos que somos!!!!(Algunos...tambien los hay de muy buen@s!!!)


... sólo 35€ cuota anual con federación incluida,..me parece muy poco,... vale la pena  8)  ... pero que hago yo federándome en el CN Vilanova viviendo en Barcelona  :neutral: ? ...


supongo que lo de malos no lo direis por ti i Jaume... menudas sesiones kilométricas os meteis, cracks!!!!  :yes:  por no hablar de otros delfines que rondan por este subforo acuático  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 02:38 #12 per (Visitant)
Que us ho passeu molt bé demà a Vilanova, companys!  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 16:22 #13 per maria (Associat/da)
Edusampi: todos vivimosq en bcn y quien  mas y quien  menos entrena su piscina siguiendo los entrenos del gran maestre correcuak ..pero competimos on los colores del vilanova!!!
Bbs 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 18:18 #14 per Eva D (Visitant)

Edusampi: todos vivimosq en bcn y quien  mas y quien  menos entrena su piscina siguiendo los entrenos del gran maestre correcuak ..pero competimos on los colores del vilanova!!!
Bbs 

Menudos cracks!!! Tots s'han emportat trofeu: la Maria, el Jaume, i per descomptat la Marta, el Rafa... tots els del Vilanova... menys jo, hehe!!
Edu, a per ell@s!!!
:whip: :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 20:05 #15 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

Lo del trofeu es una anècdota. Ha estat un dia molt maco. La mar tranqui-la, encara però les boies no es veien fins que estaves a sobre. Diuen que moltes medusa, jo no n'he vist cap, encara que la panxa em feia runrun al arribar, potser me la he empassat i esta fent companyia als gin tonics de la nit anterior.

Poca gent, uns 100 nedadors, molt competitiva. La Marta i en Rafa, companys del Vilanova, han fet (i guanyat) la de 7500 i després han fet la de 2000, espectacular. El meu germà s’estrena i acaba agònic. El meu nebot acaba com un campió.

Sol abrasador. Convit de gelats a càrrec del CN Vilanova. Fotos de grup. Ens feia por la cua de tornada i hem anat a dinar a casa.

Magnífic diumenge gràcies als amics.

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 01:54 #16 per (Visitant)
Felicitats correcuaks!!!!  8) ...bona cursa!!! i gran matinal.... em miraré seriament això del C.N. Vilanova  8)

Jo he he fet una mini-nedada de 1.000m a Castelldefels i si que n'he vist alguna de medusa, però flotant al fons (les darreres que he vist sempre estan al fons,.... s'hi podrien quedar sempre allà, no???  :yes: )

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 11:33 #17 per Jaume Carol (Associat/da)
Diuen que pujan amb el calor ¡¡¡

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 11:40 #18 per tonivet (Visitant)
Maria, Jaume Carol, Eva D felicitats per la travessa i per haver gaudit tant; només trobo a faltar aquelles fotos tant xules que normalment poseu :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 12:51 #19 per (Visitant)

Diuen que pujan amb el calor ¡¡¡


:aww: .... doncs toca entrenar amb neopré i crema antimeduses protecció 50 a la cara, mans i peus  :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats