Travessia Vilanova 7.500m / 2.000m 26 juny 2011

Travessia Vilanova 7.500m / 2.000m 26 juny 2011

22 Jun 2011 21:09 #1 per Eva D (Visitant)
Veig que no hi ha el fil obert, però alguns CoRReCuaKs anem a la travessia de Vilanova. Hi ha diverses opcionis, 7.500, 2.000 i la popular de 400 metres.
clubnataciovilanova.wordpress.com/
Jo m'he apuntat a la de 2.000 a veure com va. Serà la travessia més llarga que hauré fet mai. Entrenant al mar alguna vegada he passat d'aquesta distància, però tot seguidet i al mar, serà la primera!!  :whip: :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 01:50 #2 per (Visitant)
.... interessant... a veure si em puc apuntar encara  :o

23 Jun 2011 08:47 #3 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

La Maria i jo farem la de 2000.

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

23 Jun 2011 14:02 #4 per (Visitant)
... ostres però 21€ !!!  :grrrrrr: potser em tindré que federar.... a veure que costa  :neutral:

23 Jun 2011 14:35 #5 per ALBERT75 (Associat/da)
M'encnat aperke veig que poc a poc la llarga distancia al mar s'esta posant tmabé de moda  :yipi: :yipi:

Eva, disfrturas moltissim.. ja veruas et passaran els 2kms en un pim pam...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

23 Jun 2011 16:27 #6 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

Federat tot l'any més quota del club CN Vilanova son 35€. Amb 3 travessas, per exemple Vilanova, Calella  i Banyoles ja et pagues la llicència...

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

24 Jun 2011 12:15 #7 per Eva D (Visitant)
Gràcies Albert 75!! Els teus ànims m'arriben moltíssim!
Edusampi, sí que val la pena federar-se. Jo sóc del Vilanova. Podries parlar amb els màsters del Catalunya també. Hi ha clubs que federen gratis, encara que potser et demanen anar a algunes competicions, no ho sé. Però jo estic encantada. Amb el que pago puc anar a mogollón de curses, competicions en què només pagues 5 euros per prova, i hi ha un ambientàs! A més, a les de piscina hi van moltes famílies amb nens també.

25 Jun 2011 00:19 #8 per (Visitant)
Gràcies per la informació Jaume i EvaD  8)

Aniré a preguntar sobre el tema de federar-me al C.N. Catalunya  :yes:

25 Jun 2011 13:42 #9 per maria (Associat/da)
Edusampi... Puestos a federarte, apuntate al vilanova, que vamos a competis durante el invierno y hacemos risas de lo malos que somos!!!!(Algunos...tambien los hay de muy buen@s!!!)

25 Jun 2011 16:26 #10 per Eva D (Visitant)

Edusampi... Puestos a federarte, apuntate al vilanova, que vamos a competis durante el invierno y hacemos risas de lo malos que somos!!!!(Algunos...tambien los hay de muy buen@s!!!)

Yo creo que están l@s mejores! Sólo l@s mejores! Quienes lo son nadando también lo son como personas, y l@s que no lo son tanto nadando, como persona son un@s cracks!!

26 Jun 2011 02:37 #11 per (Visitant)

... sólo 35€ cuota anual con federación incluida,..me parece muy poco,... vale la pena  8)  ... pero que hago yo federándome en el CN Vilanova viviendo en Barcelona  :neutral: ? ...

supongo que lo de malos no lo direis por ti i Jaume... menudas sesiones kilométricas os meteis, cracks!!!!  :yes:  por no hablar de otros delfines que rondan por este subforo acuático  :wink2:

26 Jun 2011 02:38 #12 per (Visitant)
Que us ho passeu molt bé demà a Vilanova, companys!  8)

26 Jun 2011 16:22 #13 per maria (Associat/da)
Edusampi: todos vivimosq en bcn y quien  mas y quien  menos entrena su piscina siguiendo los entrenos del gran maestre correcuak ..pero competimos on los colores del vilanova!!!
Bbs 

26 Jun 2011 18:18 #14 per Eva D (Visitant)

Edusampi: todos vivimosq en bcn y quien  mas y quien  menos entrena su piscina siguiendo los entrenos del gran maestre correcuak ..pero competimos on los colores del vilanova!!!
Bbs 

Menudos cracks!!! Tots s'han emportat trofeu: la Maria, el Jaume, i per descomptat la Marta, el Rafa... tots els del Vilanova... menys jo, hehe!!
Edu, a per ell@s!!!
:whip: :whip:

26 Jun 2011 20:05 #15 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

Lo del trofeu es una anècdota. Ha estat un dia molt maco. La mar tranqui-la, encara però les boies no es veien fins que estaves a sobre. Diuen que moltes medusa, jo no n'he vist cap, encara que la panxa em feia runrun al arribar, potser me la he empassat i esta fent companyia als gin tonics de la nit anterior.

Poca gent, uns 100 nedadors, molt competitiva. La Marta i en Rafa, companys del Vilanova, han fet (i guanyat) la de 7500 i després han fet la de 2000, espectacular. El meu germà s’estrena i acaba agònic. El meu nebot acaba com un campió.

Sol abrasador. Convit de gelats a càrrec del CN Vilanova. Fotos de grup. Ens feia por la cua de tornada i hem anat a dinar a casa.

Magnífic diumenge gràcies als amics.

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

27 Jun 2011 01:54 #16 per (Visitant)
Felicitats correcuaks!!!!  8) ...bona cursa!!! i gran matinal.... em miraré seriament això del C.N. Vilanova  8)

Jo he he fet una mini-nedada de 1.000m a Castelldefels i si que n'he vist alguna de medusa, però flotant al fons (les darreres que he vist sempre estan al fons,.... s'hi podrien quedar sempre allà, no???  :yes: )

27 Jun 2011 11:33 #17 per Jaume Carol (Associat/da)
Diuen que pujan amb el calor ¡¡¡

Jaume
twostones

27 Jun 2011 11:40 #18 per tonivet (Visitant)
Maria, Jaume Carol, Eva D felicitats per la travessa i per haver gaudit tant; només trobo a faltar aquelles fotos tant xules que normalment poseu :whistle:

27 Jun 2011 12:51 #19 per (Visitant)

Diuen que pujan amb el calor ¡¡¡

:aww: .... doncs toca entrenar amb neopré i crema antimeduses protecció 50 a la cara, mans i peus  :sarcastic:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats