11-08-2012: Volta a l'Estany de Banyoles: 6000m nedant

11-08-2012: Volta a l'Estany de Banyoles: 6000m nedant

07 Ago 2012 22:42 #1 per pcr35 (Visitant)
Algú anirà a aquesta travessa de natació?

M'ho estic pensant...  :oops:

veig que és molt popular i pt tinc opcions d'acabar-la dins el temps límit

límit d'inscrits 400, de moment no arriben a 100 per això m'hi apuntaré a lúltim moment pq encara he de fer un parell d'entrenos per a veure si puc acabar

fa anys que no nado i abans tampoc era massa ràpid però tinc ganes de fer alguna triatló un dia d'aquests i haurem de començar a practicar una mica el "nado"

de moment només porto 2 setmanes fent tirades de 1km, 1.5km

aquesta setmana he fet una de 3km i espero fer-ne una de 4km i una de 5km si ho faig no massa "tortuguerament" m'hi apuntaré  :yes:

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2012 22:48 #2 per pcr35 (Visitant)

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2012 12:44 #3 per ironxevi226 (Associat/da)
Jo la faig.. em vaig decidir el dia de Sant Jaume, dit i fet, fins al 26 de juliol,. havia nedat aquest any 35.000metres. Aquell dijous vaig dir-li a la parella que si el divendres en feia 3.000, m'apuntava, dit i fet, vaig fer 3.100 (psicologicament quedaven 2 mil i pico per finalitzar  :666: ) i em vaig apuntar. Des de el divendres 27, fins avui, he fet 27.000 metres (en 12 dies), amb 3 entrenament  per sobre dels 4.000 (dos de 4.100 i un de 4.400).
La veritat és que em motiva, se que al meu ritme, no molt alt (prop de 22' els 1.000 metres en piscina), agafo el meu ritme i vaig fent, sempre constant.
A veure si t'animes i ens veiem dissabte  :party:

www.ironxevi.blogspot.com/   JJOO París 24 10k open 157 Maratons 150 Mitges 153 Triatlons  1306 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2012 15:32 #4 per pcr35 (Visitant)
uf! quants metres...  :whistle:

jo aniré més tranquil (de ritme) ja que en porto molts menys ...

suposo que ens veurem, dijous nit ho deicideixo dps dels ultims entrenos...

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2012 23:15 #5 per pcr35 (Visitant)
al final aquesta setmana he nedat cada dia (entre 1k i 3k)  i avui ja tinc els braços carregats i com pesats  :ouch:

no he fet molts metres però això de fer natació cada dia després de 5 anys o més sense fer res casca molt  :yes:

no sé que fer, volia fer 1 entreno de 4km i un de 5km però al final només he fet 2 de 3km... les ulleres no em van bé, m'entra aigua i al final acabo nedant sense i m'agobio per les molèsties als ulls: he d'aconsguir unes ulleres que em vagin bé sinó no puc fer entrenos llargs  :'(

suposo que m'apuntaré pq és una travessa molt popular i no n'hi ha gaires d'aquest tipus, normalment són per a nadadors no per a populars,

en aquesta posen que donen 4h per acabar-la o bé deixen fer 2h més que el primer, suposo que puc fer unes 3ho 3h30' si punxo

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2012 23:19 #6 per pcr35 (Visitant)
com va el tema dels avituallaments?

si per fer una cursa de 2h o 3h,  per una travessa de natació també caldrà avituallar-se per no agafar pàjara, com ho feu?

porteu algun gel? donen algo a la travessa?

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Ago 2012 02:13 #7 per (Visitant)
A la web posa avituallament al passar per davant del CN Banyoles (suposso que seràn 1 o 2).

Generalment els avituallaments (líquids i sòlids) solen ser cada 2.000m aproximadament (al menys a les travesses que he fet al mar), però no n'estic segur com serà a Banyoles ja que a la travessa del Pantà de Siurana (3.300m) no hi havia cap avituallament.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Ago 2012 11:47 #8 per pcr35 (Visitant)
ostres!

molt bé nanos, no? es nota que aneu nedant de tant en tant ...  :whistle:

edu 1h56'

xevi 2h04'

a la web posava que donaven 4h o 2h més que el guanyador (va fer 1h22') en canvi veig que el darrer home va fer 2h32' i la darrera dona 2h39'  :whistle: i jo que pensava fer unes 3h  :arf: van fer abandonar als més lents? o és que tothom que i va anar neda normalment?  :neutral:

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2018 22:06 #9 per Xavier Aloy (Visitant)
Jo l'he fet un parell de cops... Està molt be. Sempre havia nedat al llac en varies ocasions per la triatló i no hagués imaginat que podies veure el fons (a la vorera). Jo l'he fet amb neopré i tot i ser agost no vaig passar-ho tant malament com pot sembrar i sempre ajuda. Recomanable 100%.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2018 22:11 #10 per Xavier Aloy (Visitant)
?????? ara he vist que aquest fil és del 2012. Novetada al canto. Disculpes posaré més atenció

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats