Megasortida en BTT al Bages. Gener 2010

Megasortida en BTT al Bages. Gener 2010

10 Gen 2010 09:49 - 10 Gen 2010 09:52 #141 per gàltix (Associat/da)
Boooon dia  :yes:

Què dir que no s'hagi dit  :neutral: ah si :

- ecopac amb roda frenada o no... suposo que t'ha quedat clar que no hi tens res a fer  :666:

- Si al Pont ha canviat la meteo com a Olot, avui passaríem mooooolt més fred ! Vam tenir prou sort  :great:

- Oriol_TBID he sentit que a l'Hospitalet del Bufant heu arribat a 92km\h colllons quin vent  :beurk:

- Jo estic content pq no vaig tenir molèsties a l'isquio...ja es veurà d'aquí una estoneta jugant a tenis.

- No sé vosaltres però jo ja tinc la bici neta  :yes: només d'arribar a Olot vaig anar a fotre un manguerasso a bici i cotxe... no hi ha com ser trempat  :whistle:

EN RESUM
Total un dia collonut, amb un circuit ciclable i amb trams divertits (i amb força fang), ben organitzat  8) i amb una bona S.T de dinar final.

Entre tots arribarem a les 20 fotos ?

S'ha de repetir i hem de moure la de carretera, ja començo a afilar el ganivet  :winktongue:

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2010 13:21 #142 per raulgv (Visitant)
Un Gran dia ahir!!!! Fang, una bona tiradeta 49km, paisatge chulo, molt bona companyia, van faltar alguna trailera de baixada... :666: :666: :he:

La veritat es que feia menys fred del que m'esperava i ja estíc esperant la propera  :yipi: :yipi: :yipi:

Per cert, Krlos, dona les gràcies a l'ajuntament de Pont, per deixar-nos rentar la BTT a la font tant fashion  :whistle: :whistle:

37'29" 10km marató del mediterrani 2009
1h23'53" Mitja de Granollers 2009
Marató.....Un dia d'aquests!!!

10 Gen 2010 19:25 #143 per Xeix (Associat/da)

Per cert, Krlos, dona les gràcies a l'ajuntament de Pont, per deixar-nos rentar la BTT a la font tant fashion  :whistle: :whistle:

:whistle: :whistle: :whistle: avui segur que no l'haguéssim pogut rentar, s'hauria abonyegat

Ahir no vaig poder dir gaire res que avui tocava matinar ( a les 4 )

Krlos, Molt bé la sortida, n'haurem de fer més  :666: :whistle:

Ahir vam tenir molta sort amb la temperatura, aquest matí a Aiguafreda fent gana per l'esmorzar, que digui l'entrenament quan trobava un bassal punxant amb el bastó no havia manera de trencar el glaç  :beurk: sort que al trobar neu no n'hem hagut de trepitjar gaire, però amb btt hauria sigut terrorífic  :arf:

ecopac, no intentis mai fer paracaigudisme, ala de pendent o res semblant  :rofl: :rofl: :rofl:

10 Gen 2010 20:01 #144 per krlos (Associat/da)

No, això ja m'ho dirà a mi l'ajuntament quan es mirin les càmeres que hi ha a la plaça aquella  :he:

Xeix, Gàltix, teniu raó, doncs avui hem estat a -5ºC i només hem estat 8h del dia per sobre de 0ºC. Tot i així continuo dient que aquí amb tota aquesta glopada d'aire fred que ha envaït Catalunya, aquí tenim temperatures molt normals per l'època (Els últims dies de la tardor, varem arribar a -8ºC diversos dies)

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

11 Gen 2010 19:40 #145 per ecopac (Associat/da)
Quatre fotos més de la sortideta en BTT

picasaweb.google.es/falemany2/SortidaEnBTTPelBagesGen10#

Les primeres fetes en moviment i no massa llum  :neutral: de les altres n'hi ha alguna que es pot aprofitar.

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

12 Gen 2010 10:22 #146 per Oriol_TBID (Associat/da)
Ep!

Al final hem fet un bon recopilatori de fotos!  8)

Per quan la sortideta en bici de carretera?  :love:

12 Gen 2010 10:38 #147 per ALBERT75 (Associat/da)

Per quan la sortideta en bici de carretera?  :love:

:love: :love:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

12 Gen 2010 10:39 #148 per krlos (Associat/da)
Li estava donant voltes al tema carretera. Aquí el problema que hi ha es que busquis el circuit que busquis per aquestes dates (i aquestes dates compren fins al març), es molt fàcil trobar humitat a gran part del circuit i fàcil trobar gel a alguns punts.
Recupero la llista dels que hi havia inscrits a veure si el quòrum segueix i parlem de km's. Poseu al costat del nick:

Dia/dies que us va millor, distancia o temps mínim que voleu fer (en funció de l'entrenament que necessiteu) , tipus de perfil (no es el mateix pujar a Montserrat que anar direcció Berga; i no, jo no pujaré a Montserrat  :666:)

A més, podriem tantejar d'altres foreros (Mufasa, Jag75, etc.) per poder fer una sortida amb més gent encara.

SORTIDA CARRETERA
- Krlos: El que vulgueu la majoria menys 13/2 ni 6/3  :666:. Indiferent el temps/km (ja faré diferents circuits que es creuïn per tothom), indiferent perfil però prefereixo rodatge per pedalar.
- u_ktan
- Fast
- Oriol_TBID
- rubens
- Gàltix
- TRI-GAT
- ecopac
- dragan
- nyef
- Osc@r
- AlbertBP
- juavalga
- Albert75
- Vall

301 Dorsals!

12 Gen 2010 11:12 #149 per Oriol_TBID (Associat/da)
SORTIDA CARRETERA
- Krlos: El que vulgueu la majoria menys 13/2 ni 6/3  :666:. Indiferent el temps/km (ja faré diferents circuits que es creuïn per tothom), indiferent perfil però prefereixo rodatge per pedalar.
- u_ktan
- Fast
- Oriol_TBID: Tots menys 6/2, el recorregut que us sembli.
- rubens
- Gàltix
- TRI-GAT
- ecopac
- dragan
- nyef
- Osc@r
- AlbertBP
- juavalga
- Albert75
- Vall

12 Gen 2010 11:28 #150 per Parisienne (Visitant)

Quatre fotos més de la sortideta en BTT

picasaweb.google.es/falemany2/SortidaEnBTTPelBagesGen10#

Les primeres fetes en moviment i no massa llum  :neutral: de les altres n'hi ha alguna que es pot aprofitar.

Molt xules les fotos Francesc!! M'encanta el "túnel de lavado"!! :rofl:

Mitja Marató Granollers 2012 1h38'26"
10.000 Sant Antoni 2012  45'17"
5.000 últims 5km Mitja Granollers 2012 21'34"

12 Gen 2010 12:18 #151 per juavalga (Visitant)

Li estava donant voltes al tema carretera. Aquí el problema que hi ha es que busquis el circuit que busquis per aquestes dates (i aquestes dates compren fins al març), es molt fàcil trobar humitat a gran part del circuit i fàcil trobar gel a alguns punts.
Recupero la llista dels que hi havia inscrits a veure si el quòrum segueix i parlem de km's. Poseu al costat del nick:

Ja m'estas acollonint  :oh: :oh:
Doncs si la cosa pinta aixi per mi millor deixar-ho per després de la marató de Barcelona. Igual també així es mes fàcil trobar un cap de setmana sense curses on la gent vulgui anar al 100%.

SORTIDA CARRETERA
- u_ktan
- Fast
- Oriol_TBID (Tots menys 6/2, el recorregut que us sembli)
- rubens
- Gàltix
- TRI-GAT
- ecopac
- dragan
- nyef
- Osc@r
- AlbertBP
- juavalga (el recorregut que sigue però el ritme  :oops: :oops: Si es fa al febrer probablement serà complicat  :arf:)
- Albert75
- Vall

12 Gen 2010 12:27 #152 per TRI-GAT (Visitant)
Jo encara no tinc Bici de carretera i posso en seriossos dubtes que la tingui per les dates previstes, així que per ara m'esborro de la llista, tot esperant aconteixements.

SORTIDA CARRETERA
- u_ktan
- Fast
- rubens
- Gàltix
- ecopac
- dragan
- nyef
- Osc@r
- AlbertBP
- juavalga (el recorregut que sigue però el ritme  :oops: :oops: Si es fa al febrer probablement serà complicat  :arf:)
- Albert75
- Vall

12 Gen 2010 12:32 #153 per Parisienne (Visitant)

Jo encara no tinc Bici de carretera i posso en seriossos dubtes que la tingui per les dates previstes, així que per ara m'esborro de la llista, tot esperant aconteixements.

SORTIDA CARRETERA
- u_ktan
- Fast
- rubens
- Gàltix
- ecopac
- dragan
- nyef
- Osc@r
- AlbertBP
- Albert75
- Vall

Oooooooooooooooh!!!!!!!! I jo que quan t'he vist apuntat m'havia fet il.lusions de que els Reis Mags te l'havien portada...  :666:  :666:  :rofl:  :rofl:

Mitja Marató Granollers 2012 1h38'26"
10.000 Sant Antoni 2012  45'17"
5.000 últims 5km Mitja Granollers 2012 21'34"

12 Gen 2010 14:49 #154 per ALBERT75 (Associat/da)

SORTIDA CARRETERA
- u_ktan
- Fast
- rubens
- Gàltix
- ecopac
- dragan
- nyef
- Osc@r
- AlbertBP
- Albert75 (qualsevol dissabte o diumenge que he de fer les tirades mooolt llargues que em demana l'entreno, recorregut el qeu us sembli, tot i que el meu maxim han sigut 100km.... i estic lluny de suportarlo de manera decent)
- Vall

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

12 Gen 2010 18:59 #155 per txetxu (Visitant)
Xikets,
aixó de una sortida en carretera, m'interessa. Pero la bici que tinc te uns 20 anys, podré anar amb vosaltres??? :beurk:
De quants kms en parleu?

Gracies

Salut i Qms

"No camines delante de mi, no se si podré seguirte.
No camines detrás de mi, no creo que pueda guiarte
camina a mi lado, sé mi amigo."

12 Gen 2010 21:04 #156 per Spiderz (Visitant)
Ja se que per alguna rao o altre al final no podré venir  :666: pero de moment m'apunto, que la intenció hi és.

SORTIDA CARRETERA
- u_ktan
- Fast
- rubens
- Gàltix
- ecopac
- dragan
- nyef
- Osc@r
- AlbertBP
- Albert75 (qualsevol dissabte o diumenge que he de fer les tirades mooolt llargues que em demana l'entreno, recorregut el qeu us sembli, tot i que el meu maxim han sigut 100km.... i estic lluny de suportarlo de manera decent)
- Vall
-Spiderz

Spiderz

12 Gen 2010 21:53 #157 per krlos (Associat/da)

Xikets,
aixó de una sortida en carretera, m'interessa. Pero la bici que tinc te uns 20 anys, podré anar amb vosaltres??? :beurk:
De quants kms en parleu?

Gracies

Tranquil que hi haurà ritmes i distancies per tots els gustos. A mi no m'interessa allargar excesivament, i molt menys anar amb la destral a la boca, que jo estic preparant la marató i la bici només es per divertir-me ara per ara.

Vinga Spiderz, que al final si que podràs venir a aquesta.

Albert75, tranquil que no crec que fem la llarga de més de 100km.

301 Dorsals!

13 Gen 2010 08:24 #158 per AlbertBP (Visitant)
Jo em poso en dubte ja que encara no tinc la bici de carretera.

SORTIDA CARRETERA
- u_ktan
- Fast
- rubens
- Gàltix
- ecopac
- dragan
- nyef
- Osc@r
- AlbertBP (si ja tinc la bici, cosa que suposo que serà després de la marató de Barcelona)
- Vall
-Spiderz

13 Gen 2010 09:22 #159 per juavalga (Visitant)

Jo em poso en dubte ja que encara no tinc la bici de carretera.

SORTIDA CARRETERA
- u_ktan
- Fast
- rubens
- Gàltix
- ecopac
- dragan
- nyef
- Osc@r
- AlbertBP (si ja tinc la bici, cosa que suposo que serà després de la marató de Barcelona)
- Vall
-Spiderz

Ja tens l'excusa per comprar-te la bici ja!!!  :666: :666:

13 Gen 2010 09:30 #160 per AlbertBP (Visitant)

Ja tens l'excusa per comprar-te la bici ja!!!  :666: :666:

Si home, sense experiència en bici de carretera me la foto i adeu a la marató... :no: :no: Si tinc un mono de btt que no m'aguanto i no l'agafo perquè em conec i acabaria prenent mal. Això sí, després de la marató s'ha acabat el correr, bici i natació per un tubo!!  :yipi:

Per cert, l'altre dia un ocellet em va piular una tenda on d'aquí poc faran ofertes de bicis... :whistle:

Albert

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats